Friend
Experienced Meerweter
Friend
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
24-01-2025
11:37
|
Lid sinds: 02-10-2019
Datum laatste bezoek: 24-01-2025 11:37
Ranking
Experienced Meerweter
28-11-2021
21:34
@Master-Magic Tot nu toe heb ik het enkel bij opnames van "één" gemerkt Of er op dat moment 2 opnames liepen weet ik niet precies. Dit ga ik nu wel bijhouden zodat ik deze week, als het zich nog eens voordoet, daar kan op antwoorden. Weet je toevallig indien het de digicorder zou zijn of je deze kan inruilen tegen hetzelfde exemplaar, of zou dat niet meer beschikbaar zijn en zou je dan moeten inruilen voor de nieuwe en daar die 50 euro extra moeten voor betalen? Daar kijk ik niet echt naar uit want we hebben nu voldoende aan onze huidige digicorder en onze chromecast google tv.
... Meer weergeven
28-11-2021
20:14
Hallo,
Mijn bericht gaat niet over de nieuwe box maar ik vond onder "televisie" geen ander gepast topic om het te plaatsen. Onze digicorder is dus niet de nieuwe versie maar deze ervoor.
Het is al een aantal weken dat bepaalde opnames van op "één" haperen. Het beeld en het geluid haperen enkele seconden, nadien loopt de opname gewoon verder.
Soms is het meerdere keren tijdens opname, soms zijn er opnames zonder hapering.
We hebben een paar dagen geleden de stekker van de digicorder even uit het stopcontact gehaald, dit hielp helaas niet.
Zijn er mensen die dit probleem herkennen? Wat zouden we nog kunnen proberen en aan wat zou het kunnen liggen?
Bedankt om mee te denken ...
... Meer weergeven
- Tags:
- digicorder
Labels:
- Labels:
-
beeld
-
digicorder
-
opnames
06-10-2021
11:17
@luc55 nieuwe tv komt uit grote keten dat noem ik niet de middenstand steunen. De tv’s vlogen daar de deur uit...veel mensen zitten met hetzelfde probleem door de aanpassingen bij Telenet en niet enkel mensen met tv’s ouder dan 10 jaar, tot onze verbazing zijn er bij de kleinere tv’s nog steeds tv’s waar je de signaalswitch niet kan doen. Die informatie klopt dus niet van Telenet. We moeten inspanningen leveren om voor het milieu te zorgen, de middenstand steunen, enz....maar er wordt hoger op veel gedaan om dat tegen te werken! Veel mensen zoals mijn moeder mogen hun tv dat nog prima werkte naar de container brengen en investeren in een nieuw toestel. Merci Telenet!
... Meer weergeven
04-10-2021
11:05
@luc55 Inderdaad dat wordt een nieuwe Tv...online kopen zit er niet in liever in een winkel zei ze. Zal ik ook niet snel doen online een tv aankopen. Een 32" is wat groot voor waar hij komt (kleine keuken zitplaats dicht bij scherm). 24" is het kleinste dat ik momenteel vind, wat me prima lijkt want hij mag iets groter.
... Meer weergeven
02-10-2021
13:25
Bedankt @patrick37 en @Arnie voor jullie snel antwoord. Het heeft dan geen zin meer dan ik verder zoek naar oplossingen die er niet zijn 😉 Er zit dan niets anders op dan een nieuwe tv kopen, dat lijkt me de beste investering aangezien het toestel toch al een zekere leeftijd heeft. Daar kan ze dan ook een Chromecast Google tv op aansluiten als ze daar later zin in heeft.
... Meer weergeven
02-10-2021
12:04
Hallo, gisteren probeerde ik bij mijn moeder de signaalswitch toe te passen op haar tv van Philips 20PF4121/01. Echter lukte het niet ondanks de richtlijnen op de website van telenet. Kan iemand me helpen met dit model van tv om de signaalswitch uit te voeren of is het nodig dat ze een nieuwe tv koopt? Onder menu vind ik : beeld-geluid-diversen-installatie-helderheid-kleur-contrast-scherpte-kleurtemperaruur. Onder installatie (ik vermoed toch dat ik daar moet zijn) : taal-land-automatisch-handmatig-sorteren.... echter als ik automatisch kies wordt er wel gescand maar alles is terug als voordien. Alavst bedankt als julle kunnen helpen👍
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Signaalswitch Philips 20PF4121/01
... Meer weergeven
- Tags:
- Philips
Labels:
- Labels:
-
instellingen
-
signaalswitch
07-04-2021
21:24
5
Het is gemakkelijk om zomaar zaken weg te halen onder het moto dat het weinig gebruikt wordt. Wanneer je voor een abonnement kiest dan kies je voor één geheel en voor de ene persoon zal het éne onderdeel belangrijker zijn dan het andere, en omgekeerd. Uiteraard wordt er weinig gebruik van gemaakt als er al jaren bewust over gezwegen wordt. Ze hebben eerst de triing app proberen dood te zwijgen en éénmaal ze merkten dat er toch nog gebruik van gemaakt wordt nemen ze het op een andere manier aan. Ik gebruik hem regelmatig om met mijn gsm te bellen naar vaste of mobiele nummers wanneer ik niet thuis ben maar wel een internetverbinding heb. Waarschijnlijk zullen ze liever hebben dat ik een duurder abonnement neem zodat ik dat zonder triing ook kan doen. Dat zal niet gebeuren. Ik heb ook klacht ingediend.
... Meer weergeven
29-03-2021
21:01
1
@Sluca en @ChristofW : zie bovenstaande berichten 😉 Ik was jullie vergeten te taggen en blijkbaar kan men het bericht nadien niet meer aanpassen. Oplossing voor de VRT Nu app staat hierboven.
... Meer weergeven
29-03-2021
11:33
1
Installeer KODI en dan VRT nu als Add-on 😉
... Meer weergeven
29-03-2021
11:32
1
De VRT Nu app is wel te bekijken met de nieuwe Chromecast. Eerst moet je de KODI app installeren en dan kan je als add-on VRT Nu installeren nen gebruiken.
... Meer weergeven
09-07-2020
12:28
1
@janne_man Dat was 7 euro.
... Meer weergeven
07-07-2020
17:56
1
Vreemd, vandaag krijg ik ook die brief. Geen idee of ik in tussentijd (sinds mijn moeder die brief kreeg) gratis kon bellen tijdens de piekuren van vast naar gsm. Nu is het ook duidelijk welke optie vervangen werd : Freephone 24 Belgium wordt niet meer ondersteund...in ruil geven we je de nieuwe optie Piektijd. Ziezo, nu heb ik het ook officieel 😉
... Meer weergeven
07-07-2020
17:48
@janne_man Met bellen op gsm bedoelde ik bellen van vast naar gsm
... Meer weergeven
06-07-2020
20:34
@louishufkDan was het de eerste optie. Hoe dan ook, het gratis bellen tijdens de piekuren was betalend en dat is nu veranderd met de nieuwe optie. Tijdens de daluren hadden we wel recht op die 2000 gratis uren bellen van vast naar mobiel. Daar ben ik zeker van. Of die 2000 uren gratis bellen naar mobiel rechtstreeks te maken had met die optie of bij ieder abonnement zit weet ik niet zeker.
... Meer weergeven
06-07-2020
18:48
@janne_man"Anytime" dat kan de vorige naam ook geweest zijn van die optie, het klinkt bekend in mijn oren 😉 Maar ik herinner me dat ik met die vorige optie enkel tijdens de daluren gratis op gsm belde. Niet tijdens de piekuren. Als dit toch gebeurde werd me dat aangerekend. Het was 2000 belminuten gratis bellen op gsm tijdens de daluren. Nochtans als ik kijk naar de optie "Anytime" lees ik het inderdaad zoals jij het zegt. Ik vermoed dus dat deze optie in het begin enkel gratis bellen was naar gsm tijdens de daluren (2000 minuten) na een zekere periode gratis bellen werd naar gsm 24u/24. Dan weet ik dit nu ook pas, heb daar ook nooit een brief over gekregen. En ik maar bellen met Triiing tijdens de piekuren 😎 Of het was niet "Anytime" maar freephone...ik weet het echt niet meer met al die verschillende opties en namen 🙄 De brief van mijn moeder heb ik niet meer maar de optie "Piektijd" die nu de vervanger is van de vorige optie kost een 2-tal euro minder dan de vorige optie.
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 09-09-2024 21:06 | |
2 | 27-08-2024 22:24 | |
5 | 07-04-2021 21:24 | |
1 | 29-03-2021 21:01 | |
1 | 29-03-2021 11:33 | |
1 | 29-03-2021 11:32 | |
1 | 07-07-2020 17:56 | |
1 | 09-07-2020 12:28 | |
1 | 06-07-2020 12:41 | |
1 | 06-07-2020 12:59 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
960 | 27-08-2024 22:24 | |
5803 | 07-07-2020 17:56 |