Friend
Experienced Meerweter
Friend
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
24-01-2025
11:37
|
Lid sinds: 02-10-2019
Datum laatste bezoek: 24-01-2025 11:37
Ranking
Experienced Meerweter
16-06-2024
21:46
En dan zullen we nog de kans krijgen om deze van telenet gratis te laten aansluiten vermoed ik? Maar indien we later zouden willen overstappen naar Proximus moet het via de glasvezelverbinding gaan waarvoor ze aan de deur kwamen en de kans om die gratis te laten binnen halen zullen we dan gemist hebben.
... Meer weergeven
16-06-2024
21:40
Als het niet binnen halen van de fiber kabel in de toekomst voor heel hoge kosten kan zorgen dan zou daar wel eens duidelijker mogen over gecommuniceerd worden. Men vindt een massa informatie over fiber, helaas kunnen ze niet eens duidelijk communiceren naar de klanten toe. Enkel al in mijn topic krijg ik veel tegenstrijdige antwoorden. Hoe is dat mogelijk voor diensten waar we hedendaags en in de toekomst dagelijks gebruik moeten van maken? Dit is geen verwijt naar u toe of naar de andere leden die antwoorden, integendeel ik waardeer elk van jullie bijdrage.
... Meer weergeven
16-06-2024
21:34
Dus het zou kunnen dat ze al die werken (het binnenhalen van de fiber) voor niets?
... Meer weergeven
16-06-2024
21:32
Begrijp ik het nu goed dat de fiber van telenet die mogelijks al in straat ligt via de coax naar binnen komt?
... Meer weergeven
16-06-2024
21:28
Volgens de buurvrouw was het Fluvius. Van een abonnement is niet gesproken. Inderdaad, indien het toch om de fiber van Proximus zou gaan en deze ligt al binnen is dat welkom in geval ik zou overstappen. Tenzij er tegen die tijd alternatieven zouden zijn, want het kan nog tot 2030 zonder fiber dacht ik.
... Meer weergeven
15-06-2024
22:30
Vorige week is er iemand van Fluvius aan de deur komen bellen met de mededeling dat hier in straat de fiberkabel zal worden uitgelegd, en met de vraag of we deze willen laten binnen halen. Mijn partner zei dat ze dat eerst wou bespreken met mij en tekende nog niets. Ik vroeg me af of dat dezelfde fiber is voor Proximus als voor Telenet, daar had die persoon niets over gezegd. Enkel medegedeeld indien we het niet laten doen dat we nadien geen internet enzo zouden hebben, beetje pusherig dus. Ik belde naar Telenet klantendienst en men zei mij dat er nu nog geen sprake is in onze straat dat de fiber naar binnen getrokken wordt. Het zou dus gaan over de fiber voor Proximus, dat we enkel nodig zouden hebben indien we ooit zouden overstappen. Die mevrouw zei ook dat de fiber van Telenet hier al ligt in straat en dat er enkel nog moet gezorgd worden dat het binnen getrokken wordt naar de woningen. Maar wanneer dat zou zijn in onze straat zou nog niet bekend zijn.
Wanneer het zover zou zijn, zouden we een brief krijgen van Telenet. Ik deelde dit mee aan buren en één ervan wist me te vertellen dat de mensen van Fluvius bij haar zeiden dat die fiber zowel voor de klanten van proximus als voor de telenetklanten is. Ik weet het dus even niet meer...twijfelde om een mailtje te sturen naar Telenet maar dat heeft geen zin, want spijtig genoeg als je mailt bellen ze terug in plaats van terug te mailen. Ik heb graag iets dat ik kan lezen en bijhouden. In bepaalde gevallen/momenten heb ik ook veel last om mij verbaal uit te drukken. Dat staat dan wel los van mijn vraag over fiber, maar ik vind het toch belangrijk dat mensen die verbaal niet (tijdelijk) kunnen communiceren toch de kans krijgen om dit schrijvend te doen.
Hoe zou het nu zitten met die fiber? Niet dat ik er zit op te wachten, wel zou ik hem graag gratis laten binnen halen zolang het kan. Maar wie heeft nu gelijk? Die mevrouw aan de klantendienst of de mensen van Fluvius die aan de deur kwamen?
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Welke fiber?
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
Fiber
15-09-2022
09:42
Voorlopig gebruik ik een andere hdmi kabel en alles verliep gisteren correct bij het tv kijken. Bedankt voor de tip.
... Meer weergeven
14-09-2022
11:12
@luc55 Ze zeiden in de winkel dat het belangrijk was de HDMI kabel te gebruiken die ze er bij leveren. Zouden bepaalde zaken niet werken met hdmi kables van een lager type (eigenlijk weet ik niet welke ik hier liggen heb)? Anders ga ik misschien beter een nieuwe halen in de Telenet winkel? Ze zouden mij dat niet mogen aanrekenen als het komt doordat deze bij de box niet correct werkt.
... Meer weergeven
14-09-2022
11:08
@Master-Magic Het is een Philips 32pfk4309/12 Ik heb hier nog 2 Hdmi kabels liggen, hoe weet ik welk type ze zijn?
... Meer weergeven
13-09-2022
22:23
Hallo, Ik heb gisteren onze digicorder ingeruild voor een nieuwe tv-box en deze vandaag geïnstalleerd. Het beeld geeft soms storingen, het scherm wordt soms wit. Een second, een paar seconden...dan terug normaal, terug wit,...een beetje onwillekeurig flitsen daar lijkt het op. Voor mij is het duidelijk dat het aan de HDMI kabel ligt ; wanneer ik er aan kom gaat het flitsen sneller/trager, soms lukt het me om het te doen stoppen en blijft alles oké op het beeld. De HDMI kabel is zowel in de TV als in de box goed aangesloten. Wel merk ik dat je er amper mag aankomen of dat het erger wordt of terug begint te flitsen als het voordien gestopt was. Maar het gebeurt dus ook zonder dat er aan de kabel of de aansluiting geraakt wordt. Het is de bijgeleverde HDMI kabel en in de Telenet winkel raadden ze me ook aan deze te gebruiken. Is er een verschil tussen deze kabel of een andere HDMI kabel? Het is erg storend, bijna elke keer ik de box aanzet moet ik eerst een paar minuten aan de kabel prutsen voordat het beeld stabiel wordt, dat lijkt me niet de bedoeling met een nieuw apparaat.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
aansluiting
-
beeld
-
TV-box
06-12-2021
20:23
@Master-Magicdat gaat niet lukken, ik heb wel nog een kabel liggen van een gemiddelde lengte maar sinds we verhuisden heb ik een 5-tal meter nodig.
... Meer weergeven
06-12-2021
10:29
@master-magic01 @ De voorbije week heeft het beeld in één opname gehaperd. Dit was een opname van de serie "thuis" op "één". Tijdens die opname was ook een andere opname lopend. Andere opnames deze week haperden niet, ook al zaten er nog opnames tussen waar er 2 gelijktijdig liepen. Zou het dan aan de digicorder liggen?
... Meer weergeven
28-11-2021
21:49
@StefaanHHet is een AD2100 (zwart). Dus deze zou je nog steeds kunnen inruilen voor hetzelfde model?
... Meer weergeven
28-11-2021
21:44
@luc55stekker uittrekken is deze week al gebeurd, morgen de hdmi kabel even nakijken en een andere testen
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 09-09-2024 21:06 | |
2 | 27-08-2024 22:24 | |
5 | 07-04-2021 21:24 | |
1 | 29-03-2021 21:01 | |
1 | 29-03-2021 11:33 | |
1 | 29-03-2021 11:32 | |
1 | 07-07-2020 17:56 | |
1 | 09-07-2020 12:28 | |
1 | 06-07-2020 12:41 | |
1 | 06-07-2020 12:59 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
959 | 27-08-2024 22:24 | |
5803 | 07-07-2020 17:56 |