RuZ
Freshman Veelweter
RuZ
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
26-09-2022
15:40
|
Lid sinds: 08-08-2020
Datum laatste bezoek: 26-09-2022 15:40
Ranking
Freshman Veelweter
23-08-2020
22:14
Hangt inderdaad af van de kwaliteit van de stream. Over het algemeen kan je rekenen op 1GB per uur.
... Meer weergeven
21-08-2020
17:57
1
Klopt. Prijsverhoging van 1,05% vanaf 25 oktober 2020. Telenet volgt de gezondheidsindex waarmee de meeste loonsverhogingen verbonden zijn. Een Wigo S 3 GB gaat bv van 84,55 naar 85,43 euro. Voor de Wigo 35 ga je vanaf 25 oktober 127,63 ipv 126,31 euro betalen. https://www2.telenet.be/nl/nieuweprijzen
... Meer weergeven
21-08-2020
15:32
@Master-Magic Vroeger was het inderdaad 35 euro.
Tegenwoordig kost de swap van digicorder naar tv-box 50 euro.
Allé, toch als er weer kan geswapt worden. Door de corona-impact is het momenteel niet mogelijk om te ruilen.
... Meer weergeven
21-08-2020
14:00
1
Ik zou ook bij de digicorders/digibox blijven.
Klopt het dat 1 digicorder van de laatste generatie (AD2200) ook 200 uur kan opnemen? Dan ga je inderdaad veel minder opnamemogelijkheid hebben met het tv-box-systeem.
Het enige voordeel wat je zou hebben is de huurprijs. Nu betaal je voor die extra digicorder 9,37 euro. Voor een extra tv-box zou dat 4,53 euro zijn, hetzelfde als je digibox.
Maar de omschakeling kost je ook 50 euro, dus na ongeveer een jaar ben je een beetje winst aan het maken. 🙂
... Meer weergeven
19-08-2020
11:45
2
Is er wel een coax-kabel in de kamer waar de 2de tv staat?
Die heb je sowieso nodig om de digibox te kunnen gebruiken.
Een netwerkkabel (internetkabel) hoeft niet per sé als je enkel digitale tv wil kijken.
Als je de dibibox interactief wil maken om bv tot 2 weken verder in de tv-gids te kijken of om vanaf dat toestel naar de opnames op de digicorder bij de hoofd-tv te kijken zal je een verbinding met de modem moeten maken.
Dat kan door alsnog een netwerkkabel te voorzien ofwel met behulp van powerlines.
Hebben je ouders internet van telenet en nog geen wifi-booster in gebruik, dan zouden ze een set wifi-powerlines kunnen bestellen bij Telenet, die mogen ze dan gratis gebruiken.
Anders kunnen ze een setje powerlines aanschaffen bij een lokale computerwinkel of via bol, coolbue ofzo (wifi-powerlines zijn niet nodig, de gewone zijn okee).
... Meer weergeven
18-08-2020
14:53
Hoe is het toch mogelijk hé... 't is inderdaad een echt circus, maar dan zonder acrobaten en alleen maar clowns... Ik kan nog begrijpen dat het 'per ongeluk' Basic internet is geworden. Maar waarom kan dat niet omgezet worden naar All Internet? Alles terug samen op 1 account is geen oplossing, dan ben je terug waar je stond en is de huur van decoder weer inbegrepen. Het lijkt me toch dat Basic Internet zonder probleem naar All Internet kan geüpgraded worden. Eventueel door de Technical Back Office.
... Meer weergeven
18-08-2020
01:16
2
@janne_man schreef: Ik denk dat je een onderscheid moet maken tussen een overdracht en een nieuw abonnement. Ik denk dat een overdracht niet als nieuwe klant in aanmerking komt. Klopt, bij een overname neem je bestaande diensten over en ben je geen nieuwe klant. Let ook op, want bij een overname neem je ook een eventuele schuld over. Een overname kan ook maar in beperkte gevallen, bv tussen gezinsleden, in geval van echtscheiding, enz. Een huurder bijvoorbeeld kan dus geen diensten van een vorige huurder overnemen. Je kan perfect, zoals @sb al zei, je diensten stopzetten en nieuwe diensten op de naam van je partner laten inboeken. Dan is je partner dus nieuwe klant (tenzij die zelf binnen de afgelopen 3 maanden al klant was). Maar is het dat waard? Het ligt aan de producten die je wil en welke promo er is. Je moet ook rekening houden met eventuele activerings- en installatiekosten. En als je mobiele nummers hebt, ben je die kwijt na stopzetting. Dus die moeten eerst naar een andere provider. Best wel wat gedoe dus...
... Meer weergeven
17-08-2020
16:48
2
@Hans
Ik ken niet alle zenders van buiten, maar E-ntertainment en Discovery World zijn zenders van het Play-pakket. Die heb je niet meer na de stopzetting van je Play. De 'gewone' Discovery zit wel in het standaard aanbod.
https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/welke-tv-zenders-en-radio-zenders-ontvang-ik-via-telenet
... Meer weergeven
17-08-2020
00:16
@Hans Dan zit je inderdaad op 99,55 euro. 🙂
Je zou kunnen overwegen voor 5 euro extra naar de Wigo 9 te gaan. Dan heb je de toplijn en 9 GB data ipv de 2 GB van je huidige Kong Surf. En evt een 2de simkaart, als je die zou kunnen gebruiken natuurlijk.
... Meer weergeven
16-08-2020
19:00
@Hans
Voor de bundel Wigo Home + optie piektijd samen zit je aan 89,55 euro.
Sowieso een goede kant, maar aan maandelijks 100 euro kom je niet. Of heb je nog aparte gsm-abonnementen?
Dan schakel je best over naar een Wigo-formule.
De Wigo 9 bijvoorbeeld komt op 104,92 euro en heeft 2 simkaarten inbegrepen.
Je vaste lijn is dan een toplijn (dus ken je beller en de rest is dan gratis) en je hebt de optie piektijd niet nodig.
Want met de vaste lijn (én met de 2 inbegrepen gsm's) bel je de ganse dag onbeperkt binnen België (en met Triiing ook binnen de EU-zone, VS en Canada)
... Meer weergeven
16-08-2020
12:08
@RZ schreef:
er staat een telefoontje
Een telefoontje zoals een hoorn?
Staat daar een klein verbodstekentje bij, of een klein wifi-symbooltje, of een klein pijltje? Staat er een streepje door?
Kan je een schermafbeelding posten?
... Meer weergeven
16-08-2020
11:18
Er bestaat maar één Wigo Home (S). Is altijd zonder mobiel. Toplijn is nooit gratis daarin.
Toplijn is enkel gratis bij Wigo 9 tem Wigo Unlimited. Dat zijn de Wigo’s met mobiel.
(Wigo S is er ook nog. Dat is ook met mobiel, maar ook zonder de toplijn.)
... Meer weergeven
16-08-2020
11:03
1
Probleem 1:
Anytime bestaat niet meer. Bij Wigo Home heb je de optie ‘piektijd’ aan 5 euro (2,5 euro goedkoper dan Anytime). Bel je veel naar het buitenland? Dan kan je er de optie ‘Internationaal Bellen’ bijnemen aan 10 euro. Normaal krijg je die als ex-Whoppa klant samen met de optie piektijd aan de helft vd prijs (7,5 euro, idem als Anytime vroeger).
Probleem 2:
36 uur terugkijk-tv is inderdaad inbegrepen in de Wigo Home (niet in de Wigo Home S). Zou gewoon moeten werken. Is je decoder interactief? Ik neem aan van wel omdat je de terugkijk bij Play wel gebruikte. Hiervoor zou je naar de technische klantendienst kunnen bellen, die werken wel op zondag.
Probleem 3: In de Wigo Home zit een basislijn, geen toplijn. Dat is een betalende optie. Wil je enkel ken-je-beller, dan kost je dat 4,25 euro - voor de toplijn (ken-je-beller, oproepdoorschakeling, berichtendienst en signaal 2de oproep) betaal je 4,5 euro.
... Meer weergeven
16-08-2020
09:05
1
Dat klinkt toch als ‘niet storen modus’ of ‘stille modus’. Staat er een speciaal icoontje in de statusbalk, bovenaan je scherm waar bijvoorbeeld ook het icoontje voor wifi, bluetooth, batterij enzo staat?
https://www.seniorweb.nl/tip/tip-niet-storen-functie-op-android-telefoon
... Meer weergeven
15-08-2020
22:45
Staat je toestel op een ‘niet storen’ modus?
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 03-09-2022 09:10 | |
1 | 23-06-2022 16:29 | |
1 | 27-04-2022 17:07 | |
1 | 20-02-2022 14:44 | |
1 | 19-01-2022 15:23 | |
3 | 19-12-2021 15:53 | |
2 | 28-11-2021 13:37 | |
1 | 16-11-2021 16:34 | |
2 | 13-11-2021 19:35 | |
2 | 04-11-2021 15:15 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
1163 | 27-04-2022 17:07 | |
3509 | 19-12-2021 15:53 | |
2327 | 14-12-2021 16:13 | |
4218 | 16-11-2021 16:34 | |
2370 | 18-10-2021 17:05 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig