sb
Professional Superweter
sb
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
17-05-2025
22:28
|
Lid sinds: 29-07-2016
Datum laatste bezoek: 17-05-2025 22:28
Ranking
Professional Superweter
10-05-2025
08:09
Maakt in dit geval niet veel uit; werkwijze blijft hetzelfde: alias verwijderen en vrijgeven. In het geval van een mailbox met 1 alias misschien best even een willekeurige tweede alias aanmaken en dan de alias van de dochter verwijderen en vrijgeven.
... Meer weergeven
09-05-2025
19:06
Verwijderen alleen is niet voldoende. Het e-mailadres zal dan 6 maanden geblokkeerd blijven. Bellen naar Telenet is echter niet nodig; de OP kan het adres in zijn instellingen zelf vrijgeven. Vanaf dat moment kan de dochter het adres zelf aanmaken zonder tussenkomst van Telenet. Zoals gezegd wel even een backup maken van de e-mails (dat kan op meer dan één manier).
... Meer weergeven
08-05-2025
21:17
1
@DylanVanAssche schreef: Ik vrees dat ik die opties al geprobeerd heb, tevens een ander toestel op hetzelfde moment (vaste lijn). Beide GSMs zijn zeer recent. Ik denk dat ik VoLTE/VoWiFi eens ga uitschakelen, voor die dingen actief waren had ik nooit problemen... De problemen gebeuren vaker bij slecht bereik denk ik, ik ga daar eens wat meer opletten. Ik heb indertijd VoWiFi ingesteld als voorkeur, omdat er in Kiewit (oudste vliegveld van België) geen mast in de buurt is, dus zeer slechte dekking. Nooit problemen gehad, maar wél toen VoWiFi nog niet was ingesteld als voorkeur, dus altijd te gebruiken indien er WiFi is, zelfs als ik mobiel een goed signaal heb. Toen ik dat nog niet gedaan had waren er ook soms problemen met ontvangst.
... Meer weergeven
08-05-2025
21:14
1
Heb je het toestel al eens een keer uit- en aangezet?
... Meer weergeven
08-05-2025
17:23
Voor elke oplossing dat je bedenkt zal er een manier zijn om het te omzeilen. Als jij iets via de router blokkeert, dan kan je dit gewoon omzeilen met een VPN of Tor Browser. Ik zou zelf aanraden om gewoon het toestel af te nemen bij slaaptijd, maar ik zie dat er mogelijk andere toestellen beschikbaar zijn...
... Meer weergeven
08-05-2025
17:19
@BandR schreef: enkel de CV8560E kan, alleszins voor zover ik weet, vandaag die MAC bridge doen bij Telenet. Voorlopig. Als ik me niet vergis, dan is hier een tijd geleden aangekondigd dat het in de toekomst ook mogelijk zou zijn met de F@ST3896LG-TN, maar daar werd toen geen datum opgeplakt.
... Meer weergeven
08-05-2025
17:16
@Zapke schreef: De Asus AX5400 die ik momenteel bezit kan ik bij WAN -> DHCP instellingen Mac Clone instellen. is dit hetzelfde principe? Aangezien ik al eens geluisterd heb bij een Telenet verdeler voor de CV8560E en deze niet voor particulieren zijn? Ook maar wat ze tegen mij zeggen. Dit is een leugen; gewoon een winkel die je niet wil helpen, omdat ze er niets aan verdienen. Ik heb zelf een mail gestuurd naar 3 Auva winkels om te vragen of ze een CV8560E beschikbaar hadden. Eén winkel gaf aan dat die enkel voor business klanten zouden zijn, maar de andere twee gaven aan dat er geen probleem was en dat ze die sowieso op voorraad hadden. Dus ofwel betrap je die verdeler op zijn leugen, ofwel ga je gewoon naar een andere Telenet winkel. Die MAC clone kan je vergeten. Als je een CV8560E hebt en die is geactiveerd, dan krijg je via Mijn Telenet een optie om bridging in te stellen op de modem. Het makkelijkste is je router verbinden en dan via Mijn Telenet kijken naar verbonden toestellen. Het MAC adres dat je daar ziet vul je in onder bridging. Je kan ook je router gebruiken met je huidige router, maar dat geeft mogelijk problemen, omdat je met een dubbele NAT zit. Ik heb zelf lang zo gewerkt tot ik op een probleem botste wat te wijten was aan die dubbele NAT. Voor mij was de CV8560E de oplossing.
... Meer weergeven
07-05-2025
15:40
@Master-Magic schreef: @ozzepaa Opgelet met digi, het lijkt goedkoper maar je hebt ook minder opties er op, geen voicemail, af en toe valt de ontvangst weg door problemen, heb het 4 maand gehad maar zeer veel problemen mee gehad, het geluid is ook soms slecht bij het bellen, kreeg meestal van andere mensen aan de andere kant van de lijn dat ze me bijna niet hoorden, sinds vorige week overgegaan naar hey, daar ook 5€ voor wat je betaald bij digi maar wel voicemail en het geluid is weer perfect, dus let goed op met deze tips wat je doet. ik zou het wel weten 😉 Ook nog steeds geen officiële ondersteuning voor VoWiFi bij DIGI, al zou het bij sommigen wel werken. Ik ben al een tijdje bij Yoin, maar ik zie dat het aanbod bij Hey! momenteel beter is.
... Meer weergeven
07-05-2025
14:47
Heb je al eens geprobeerd met een Gmail adres? Je moet dan wel eerst een app password instellen.
... Meer weergeven
07-05-2025
12:30
Volgens mij gaat dit niet meer zonder andere abo's bij Telenet. Voorheen betaalde je voor de tv-kabel en had je daar je kaartje bij. Kabel werd Digitale TV, maar nu heb je volgens mij een tv abo nodig.
... Meer weergeven
07-05-2025
09:13
Probeer Itsme te activeren op je smartphone. Volg de stappen op https://www.itsme-id.com/nl-BE/get-started en kies om te activeren via je bank, niet via de kaartlezer. Daarna kan je Itsme gebruiken ipv die kaartlezer.
... Meer weergeven
01-05-2025
22:08
In je laatste screenshot stonden blijkbaar privégegevens, want die is afgekeurd. In elk geval een hele boterham en voor mij ook de eerste keer dat ik dat in TB zie. Je hebt maar één account ingesteld onder TB? En het wachtwoord dat je onder SMTP hebt ingesteld komt overeen met dat van POP? Bij mij zien de instellingen er zo uit: Omdat het op de andere toestellen wél werkt en het enige schijnbare verschil Windows 11 lijkt te zijn zal het eerder aan W11 liggen dan aan TB. Ik heb het geprobeerd in het Engels met window.controllers is deprecated. Do not use it for UA detection, omdat ik dat wel raar vond. Ik vond een bericht met een probleem ivm SMTP, maar dat leek aan een range extender te liggen. Welke toestellen heb je binnen je netwerk? Ik denk dat dan aan eigen router, access point, powerline, ...
... Meer weergeven
30-04-2025
21:06
1
Voor TB moet je normaal gezien niets speciaals instellen. Dat zou zo moeten werken zonder verdere instellingen. Ik werk zelf met TB onder W11. Hier kan je de instellingen nakijken: https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/e-mail/e-mailprogramma-instellen-voor-mozilla-thunderbird.html Wat is de exacte melding die je krijgt onder TB? TB heeft ook een logboek (activiteiten) waar je een overzicht krijgt van alle meldingen.
... Meer weergeven
30-04-2025
21:00
Voor wat het waard is: ik heb toegang tot de Telenet TV app (Android) en werk met een CI+ kaartje. Ik heb een Telenet login, alsook internet via Telenet. Dus het is wel degelijk mogelijk, maar het verbaast me absoluut niets dat ze op de helpdesk (alweer) niet op de hoogte zijn.
... Meer weergeven
29-04-2025
23:00
Als ik volgende zoektermen ingeef: windows 11 outlook 2010 problem dan vind ik veel problemen, maar ook enkele oplossingen. Dat Telenet geen support geeft voor software is normaal; dat hebben ze nooit gedaan. Als webmail werkt en er is geen probleem met de servers, dan is het voor hun orde.
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 17-05-2025 08:36 | |
1 | 14-05-2025 15:55 | |
1 | 08-05-2025 21:17 | |
1 | 08-05-2025 21:14 | |
1 | 30-04-2025 21:06 | |
3 | 19-04-2025 13:46 | |
1 | 20-04-2025 18:29 | |
2 | 20-04-2025 13:54 | |
2 | 15-04-2025 10:45 | |
2 | 10-04-2025 22:45 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
232 | 29-04-2025 09:32 | |
233 | 22-03-2025 16:06 | |
335 | 14-03-2025 17:35 | |
403 | 04-03-2025 15:01 | |
512 | 27-02-2025 14:36 |