Madi
Freshman Weetjesweter
Madi
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
16-08-2024
11:19
|
Lid sinds: 12-08-2018
Datum laatste bezoek: 16-08-2024 11:19
Ranking
Freshman Weetjesweter
15-08-2024
18:13
2
Bedankt voor de info. Ik heb deze uitgevoerd en voorlopig lijkt het te werken.
... Meer weergeven
12-08-2024
15:30
ik kijk naar : Live TV of Opname/Terugkijk TV of Een app op de TV zelf App (Netflix, Disney+, etc) via de TV-box ( heb ik geen abonnement voor) Wanneer het voorvalt wat zie je dan gebeuren eerst hoor je de TV uitschakelen dan zie je de TV terug opstarten en krijg je het logo van het merk ofwel terug het live beeld ofwel het menu van de TV-box Welke TV-box heb je? Telenet-decoders: technische specificaties v2 (van het merk Humax, kleinere afstandsbediening en werkt via COAX) Het filmpje is als ik live kijk.
... Meer weergeven
12-08-2024
14:41
Ik heb niet direct een lange kabel in de buurt, maar ik heb de UTP kabel uit de TV box gehaald en binnen het eerste half uur is de TV 3 maal uitgeschakeld. Ik heb dus het gevoeld dat dit niet de oplossing is.
... Meer weergeven
12-08-2024
13:56
Het internet gaat via de kabel via de powerline.
... Meer weergeven
12-08-2024
12:47
We hebben een aflevering van een serie via de laptop op de TV gekeken en hier hebben we geen problemen. Als de TV uitgeschakeld wordt, en terug aangeschakeld is en we kijken via een app naar een programma dan moeten we het programma terug opnieuw opstarten en als we geluk hebben, dan kunnen we verder kijken waar de onderbreking heeft plaats gevonden, anders moeten we terug van het begin kijken en doorspoelen. De tijdsduur is ook heel wisselvallig van om de 3 minuten tot om het half uur. Aangezien we maar 1 TV toestel hebben kan ik geen ander toestel aansluiten. Bij het normaal TV kijken blijft het programma gewoon doorlopen.
... Meer weergeven
12-08-2024
07:41
Heb ik al gedaan. Ik heb 3 nieuwe kabels geprobeerd, waaronder die uit de telenet TV box doos, maar hij blijft uitvallen.
... Meer weergeven
12-08-2024
07:40
Bedankt voor de info, maar geen beterschap.
... Meer weergeven
10-08-2024
17:04
Heb ik ondertussen geprobeerd maar de TV blijft regelmatig uit te vallen. Toch bedankt voor de info!
... Meer weergeven
09-08-2024
20:24
We hebben sinds 4 weken een nieuwe TV box. Na 1 week begon bij het kijken om de 10 / 15 minuten werd de TV steeds uitgeschakeld en terug weer angeschakeld. Dit de hele avonden lang. Ik heb al een andere HDMI kabel geprobeerd en deze ook in een andere ingang op de TV gestoken. Alsook de TV en de TV box op een andere kring van de electriciteit gezet.
Wat kan ik nog doen om dit vervelend probleem op te lossen?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: De TV wordt heel regelmatig uitgeschakeld en opnieuw aa
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
aansluiting
-
TV-box
18-08-2018
10:20
4
Het probleem is opgelost. Er was een technisch probleem een paar huizen verder in de straat.
... Meer weergeven
14-08-2018
17:19
2
Ik heb het eens nagevraagd en mijn buurman heeft het zelfde probleem.
... Meer weergeven
14-08-2018
17:15
2
signaalsterkte : - 8.4 dBmV foutpaketten : 4701 kwaliteit : 96 % s/n ratio : 36.5
... Meer weergeven
12-08-2018
15:27
1
Ik heb enkel storingen op kanaal nr 2 en bij kanaal nr 12. Wat zou hiervoor de oorzaak kunnen zijn?
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
beeld
-
digicorder
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
2 | 15-08-2024 18:13 | |
4 | 18-08-2018 10:20 | |
1 | 12-08-2018 15:27 | |
2 | 14-08-2018 17:19 | |
2 | 14-08-2018 17:15 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig