Santa
Experienced Bijna Allesweter
Santa
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
18-05-2025
22:44
|
Lid sinds: 09-06-2021
Datum laatste bezoek: 18-05-2025 22:44
Ranking
Experienced Bijna Allesweter
18-05-2025
20:15
@Siggy Je zou kunnen proberen om aan te loggen op deze site https://www.telenet.tv/nl/home met je Telenet gegevens (username en password) Indien dit werkt (hetgeen ik wel verwacht) kan je een chromecast streamer kopen : google tv streamer en daarop de Telenet Tv app installeren. Daarna kun je het aansluiten op je tv om televisie te kijken.(streamen).
... Meer weergeven
12-05-2025
21:50
Laat je trouwens niet vangen door de 5G; de snelheden voor prijs volgens verbruik worden gecapped op 30 Mbps down en 5 Mbps up.
... Meer weergeven
08-05-2025
23:59
1
Het toestel eens 5 min uit de stroomstekker hallen En de modem ook zelfde doen Vandaag was er een update dat heb ik gezien bij de opstart Ook te testen Huisje op de afstandsbediening Dan rechts tandwiel systeem Frabrieksinstellingen
... Meer weergeven
27-04-2025
21:02
1
@sb heb het probleem gevonden, er staan safari linken naar site's in de berichtencentrum melding optie en deze site van die virus meldingen staat er ook tussen, rare is dat ik die dingen niet kan wissen, er is dus waarschijnlijk een infectie in de safari browser. weet niet of je dit kan verwijderen door een handeling, heb de browser linken met die meldingen aangeklikt en rechts geklikt om iets te verwijderen maar die willen niet verwijderd worden. moet dus uitzoeken hoe je dat verwijderd en of er een programma bestaat dat deze dingen verwijderd.
... Meer weergeven
23-04-2025
17:10
1
Niet echt een antwoord op je vraag, maar wel goed om te weten. Als je een film/programma/serie gemist hebt, kan je op de TV-box normaal alsnog op opnemen drukken. Het wordt dan automatisch opgenomen de volgende keer dat het op dezelfde zender nog eens uitgezonden wordt.
... Meer weergeven
04-04-2025
19:51
Het klopt wat je zegt vanaf het bij de ombudsdienst zit houd 1 partij er mee bezig Nu staat alles op pauze tot het uit geklaard is Vanaf de 2 partijen een akkoord hebben zal alles duidelijk worden en afgesloten worden Dit kan nog even duren Eigenlijk heeft de klant hierbij een voordeel zeker als het een tijdje aansleept zullen ze een commerciële geste doen
... Meer weergeven
31-03-2025
17:42
Ik was me daarvan bewust, maar ik kreeg geen antwoord op die vraag. Vandaar mijn nieuwe poging
... Meer weergeven
27-03-2025
15:35
Bij Yoin heb je 25 GiB voor 9 euro/maand. Juist even gekeken naar DIGI en blijkbaar is er nu ondersteuning voor VoLTE, maar niet voor VoWiFi, wat voor mij toch cruciaal is. VoLTE is leuk, maar als je verbinding slecht is, dan ben je daar niet veel mee. Op Userbase.be is wel te lezen dat er toestellen zijn waar VoWiFi wél werkt, maar als ze het niet kunnen garanderen, dan wacht ik nog even. (Als ze tegen dan niet failliet zijn.)
... Meer weergeven
26-03-2025
15:09
2
Dag @Santa, Ik verwacht dat dit ook weldra ingevuld zal worden. Broadcasters, o.a. Play Media, zetten bepaalde blokken wel vaker een tijdlang onder embargo. groet, Carl
... Meer weergeven
23-03-2025
10:22
1
@Koekieheuvel De gewone tv kanalen via de coax gaan uitgezet worden om enkel nog via streaming aangeboden te worden. dan zal je met een digicorder niks meer zijn dan enkel je opnames bekijken dat nog op je hdd zouden staan.
... Meer weergeven
23-03-2025
01:01
Dat klopt is nog altijd niet opgelost merk het zelf een maand dat zaken niet kloppen hopen dat het goed komt
... Meer weergeven
18-03-2025
13:24
1
Bedankt! Dit heeft het probleem opgelost!
... Meer weergeven
11-03-2025
10:58
Ik zou misschien een universele afstandsbediening kunnen aanschaffen voor 4 apparaten maar weet niet welke en ook niet of dat goed werkt.
... Meer weergeven
11-03-2025
00:43
Weinig klachten of een mening op gekomen vroeger kwam het meer in de media Natuurlijk er is keuze vroeger was minder Wat wel op valt vroeg in jaar de stijging zou er iets gebeuren in september iets nieuw ? Voor de klanten dienst niet te overbelasten met veel werk
... Meer weergeven
10-03-2025
12:59
1
@snixel1 we kregen inderdaad de bevestiging van onze tv engineers dat dit terug zou werken in de nieuwe release.
Ik geef ook nog even de extra informatie die we kregen mee: blijkbaar is infrarood op de TV-box geen gesupporteerde functionaliteit voor klanten en kan dit betekenen dat dit op elk moment terug kan verdwijnen. Uiteraard hopen we mee dat het lang zal blijven werken.
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
2 | 11-05-2025 17:02 | |
1 | 08-05-2025 22:24 | |
1 | 27-04-2025 08:46 | |
1 | 22-04-2025 18:09 | |
1 | 26-03-2025 15:04 | |
1 | 21-03-2025 23:25 | |
2 | 26-03-2025 15:08 | |
1 | 17-03-2025 21:54 | |
1 | 06-03-2025 18:18 | |
1 | 03-03-2025 15:06 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
412 | 17-03-2025 21:54 | |
416 | 06-01-2025 21:25 | |
1883 | 26-10-2024 22:35 | |
739 | 29-09-2024 22:17 | |
1106 | 12-06-2024 14:29 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig