
Expert Moderator
ChristofM
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
30-04-2025
17:49
|
Lid sinds: 11-08-2021
Datum laatste bezoek: 30-04-2025 17:49
Ranking
Expert Moderator
29-04-2025
15:46
1
@Master-Magic We hebben dit voor de zekerheid ook nagevraagd of dit gevolgen kon hebben voor Telenet/Wyre. Er is geen impact voor Wyre, dat het netwerk beheert van Telenet.
... Meer weergeven
29-04-2025
10:11
Heeft er hier iemand ervaring mee die kan gedeeld worden met @Jimmy3800 ?
... Meer weergeven
19-04-2025
15:23
3
Play Sports zal inderdaad niet meer functioneren vanaf 1/12 bij klanten met een Digicorder, Digibox of CI+ module. Ze kunnen nog tot en met zondag 30 november 2025 genieten van Play Sports. Daarna zal je dus een TV-box moeten hebben.
Een TV-box kan je enkel gebruiken als je een internetabonnement hebt van Telenet. Zonder is dit niet mogelijk. Bestaande klanten die nog een Digicorder/Digibox of CI+ module hebben met Play Sports worden ook vanaf 28/3 geïnformeerd via een banner op de Play Sports-pagina's dat Play Sports niet meer beschikbaar zal zijn en worden gevraagd om om te ruilen naar een TV-box. De communicatie om de klant te informeren, verloopt via verschillende kanalen. Via de Play Sports-zenders is één van de kanalen waarbij de klant de communicatie te zien krijgt.
... Meer weergeven
18-04-2025
16:30
1
@Peter78 Jouw bericht werd inderdaad aanzien als spam, we hebben dit wel aangemerkt als geen spam.
Het beeld wordt verkeerd geleverd aan Telenet waardoor we hier niets aan kunnen doen.
... Meer weergeven
18-04-2025
15:58
1
@Royal Ondertussen zou de hinder met de uploadsnelheid via de Telenet speedtest opgelost moeten zijn. Ervaar je deze storing met de uploadsnelheid nog steeds?
... Meer weergeven
18-04-2025
15:50
@PierreBe schreef:
Deze morgen niet normaal, en enkel op CNN, op 2 verschillende TV´s met verschillend TN kastje/card. Trouwens is het niet via apps dus oorzaak is duidelijk van de bron via coax kabel. Zowel coax als hmi zijn allemaal gechecked en in orde.
@PierreBe Je kan dan inderdaad best onze klantendienst contacteren met de tijdstippen wanneer je dit opmerkte. Onze collega's kunnen dit dan verder nakijken. We zijn beschikbaar via WhatsApp: https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html of telefonisch via 015/66 66 66.
... Meer weergeven
18-04-2025
15:03
@Peter78 Ondertussen hebben we ook feedback ontvangen over de zenders TRT en CGTN. Deze worden aan Telenet geleverd in een 4/3 formaat. De oorspronkelijke bronconfiguratie wordt dus transaparant doorgegeven. Voor TRT geeft dit een vervormd beeld. Voor CGTN is het beeld niet vervormd.
... Meer weergeven
18-04-2025
14:52
@Peter78 Onze diensten hebben een officiële zenderbriefing nodig met de instructies om dit te kunnen aanpassen en hebben dit niet ontvangen voor NPO Radio 4. Deze briefing kan enkel door de zender zelf worden gegeven. Indien ze deze briefing nog ontvangen, zullen ze de aanpassing nog wel kunnen uitvoeren.
... Meer weergeven
18-04-2025
14:03
@Peter78 We hebben ondertussen meer informatie ontvangen over NPO Radio 4. Onze diensten zijn niet op de hoogte gesteld van deze naamswijziging via de officiële wegen. Dit is tot op heden nog niet gebeurd dus kunnen ze dit ook niet wijzigen. Pas van zodra ze hierover via de officiële weg informatie ontvangen, kan dit gewijzigd worden.
... Meer weergeven
08-04-2025
20:24
2
@Moderator kan dit eens doorgegeven worden dat de zender lijst van het compacte signaal niet klopt, staan enkele fouten in.
@WG94 @Master-Magic Dank jullie wel voor deze melding. We hebben dit intern doorgegeven om te corrigeren op onze website en zullen jullie op de hoogte houden.
... Meer weergeven
03-04-2025
10:35
2
@Royal We hebben dit ook hier even getest en krijgen ook steeds andere informatie te zien voor de upload. Dit kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. We hebben hiervoor een IT-ticket aangemaakt om dit verder te laten onderzoeken. We houden jullie hiervan op de hoogte.
... Meer weergeven
18-03-2025
14:14
@jefg @Ruud2 Momenteel hebben we geen verder nieuws hierover. De feedback werd wel overgedragen aan de leverancier. Er wordt dus wel aan gewerkt. Meer kunnen we van hieruit helaas niet doen dan dit door te geven om een fix te voorzien.
... Meer weergeven
14-03-2025
15:39
We hebben dit intern laten nakijken. De foutmelding is niet altijd reproduceerbaar. Er is wel een fix geweest die mogelijks niet alles heeft kunnen oplossen.
Als er nog leden zijn die hier storingen mee ervaren, gelieve dit dan in dit topic mee te delen met voldoende voorbeelden zodat we het opnieuw kunnen laten nakijken.
... Meer weergeven
14-03-2025
14:54
1
@kh45 We hebben ondertussen wel een antwoord ontvangen. Dit is hoe de functionaliteit is gebouwd en er zijn geen plannen om dit te veranderen in de nabije toekomst.
... Meer weergeven
- « Vorige
- Volgende »
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 29-04-2025 15:46 | |
3 | 19-04-2025 15:23 | |
1 | 18-04-2025 16:30 | |
1 | 18-04-2025 15:58 | |
2 | 17-04-2025 10:22 | |
2 | 08-04-2025 20:24 | |
2 | 03-04-2025 10:35 | |
1 | 14-03-2025 14:54 | |
1 | 10-03-2025 20:23 | |
1 | 28-02-2025 20:21 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
204 | 14-03-2025 14:54 | |
278 | 11-02-2025 14:28 | |
427 | 07-02-2025 15:09 | |
247 | 04-02-2025 14:13 | |
966 | 10-01-2025 13:36 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig