De Netweters

Welkom op de community van Telenet, het platform waar klanten elkaar helpen.
Oplossing niet gevonden?
Start onderwerp
25.043 netweters
154.121 antwoorden
20.897 vragen

Activiteit

Filter
Selecteer

Telenet TV-app: software versie R5.18

Telenet startte 28/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.18 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 04/06. ...

Portforwarding op F@ST3896LG-TN werkt niet

Ik heb vandaag mijn router herstart omdat hij niet reageerde op commando’s via de web interface, maar na het herstarten werken ineens mijn portforwarding configuraties niet meer, terwijl deee voor de...

5.18 software versie op de TV-box

Telenet startte 27/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.18 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 04/06 de nieuwste versie. Is dat niet het ...

5.17 software versie op de TV-box

Telenet startte 29/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.17 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 07/05 de nieuwste versie. Is dat niet het g...

Telenet TV-app: software versie R5.17

Telenet startte 17/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.17 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie is effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 24/04. ...

F@ST-modem Bridge Mode

Goed Nieuws!   Ik kreeg vandaag mijn nieuwe installatie in mijn nieuwe woning. Ik dacht dat ik de oude modem ( CV8560E ) ging moeten gaan halen voor bridge mode te activeren. Nu ik zie o...

Wanneer komt bridge mode op de F@ST3896LG-TN?

In een ouder (ondertussen gesloten) topic van begin 2025 stond dat bridge mode op de F@ST3896LG-TN "ergens in 2025" beschikbaar komt. Is daar al een concrete datum voor? Op de helpdesk wist...

Werkt 2G nog bij Telenet?

Ik wil voor mijn moeder van 78 jaar een nieuwe Doro gsm kopen. De gsm ondersteund ook 4G, maar volgens reviews gaat de batterij dan amper 24 uren mee. En ik merk hier met mijn iphone dat ik op 4G m...

Hoe wettelijke compensatie na storing aanvragen?

Op 2 juni had ik geen internet van 4.39 uur tot net voor 13 uur. Ik ben nu al sindsdien bezig om mijn wettelijk voorzien compensatie te vragen. Via whatsapp al ettelijke medewerkers gehad (na de obli...

Scrollen bij opnames lukt niet meer na update TV-box

Beste community Na de update naar v5.18 kan ik in het detailscherm van de opnames niet meer naar boven en onder scrollen. Het is dus niet meer mogelijk om door mijn opnames te bladeren, noch de m...

Tv werkt niet in de straat

Tv werkt niet, geen signaal. Ook niet bij de buren. Zelfs opnames op digicorder zijn niet meer te bekijken. Telenet doet niets.

Safepot plus blijft geblokkeerd is

Ik kan de safepot plus app niet meer gebruiken,  het lijkt of iemand anders de app beheerd, ook staan de telenet toestellen niet meer in de telenet zone.... bij instellingen van de app komt ook ...

F@ST-modem Bridge Mode

Goed Nieuws!   Ik kreeg vandaag mijn nieuwe installatie in mijn nieuwe woning. Ik dacht dat ik de oude modem ( CV8560E ) ging moeten gaan halen voor bridge mode te activeren. Nu ik zie o...

6 dagen lang onderbrekingen op internet en DTV

Al 6-dagen hebben ikzelf en mijn buren die telenetgebruikers zijn te maken met langdurige onderbrekingen die aanhouden van 3u tot zelfs 20u. Als ik bel krijg ik telkens een andere uitleg te horen. Ik...

Melding 'technisch probleem' bij aanmelden Netflix.

Ik heb gisteren via een oplaad kaart een maandje Netflix terug geactiveerd om nog enkele series bij te werken zodat ik terug mee ben waar ik geëindigd was. op pc thuis enkele films getest en ze in ...

Re: Safepot plus blijft geblokkeerd is

@Suzanne  En ben je zelf de enige beheerder ? Heb je meerdere mensen bij je thuis dan zou ik eens vragen of niet iemand anders de app ook heeft geïnstalleerd en zich beheerder heeft gemaakt.&nb...

Re: Tv werkt niet in de straat

@Sarah1  @Sarah1  schreef: Knip........  Telenet doet niets. Is dit doorgegeven ? Anders kunnen ze niet veel doen natuurlijk. En het betreft een algemeen probleem dus kan ook ...

Re: Melding 'technisch probleem' bij aanmelden Netflix.

Probleem is opgelost door eens geschiedenis en cookies te verwijderen, kan nu ook opeens op de app inloggen, bizar dat dit nu ook werkt, gebruikt de app de Safari browser op iPhone ???

Tv werkt niet in de straat

Tv werkt niet, geen signaal. Ook niet bij de buren. Zelfs opnames op digicorder zijn niet meer te bekijken. Telenet doet niets.

Safepot plus blijft geblokkeerd is

Ik kan de safepot plus app niet meer gebruiken,  het lijkt of iemand anders de app beheerd, ook staan de telenet toestellen niet meer in de telenet zone.... bij instellingen van de app komt ook ...