25.109
netweters
|
154.546
antwoorden
|
20.935
vragen
|
Telenet startte 28/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.18 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 04/06. ...
Telenet startte 27/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.18 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 04/06 de nieuwste versie. Is dat niet het ...
Telenet startte 29/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.17 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 07/05 de nieuwste versie. Is dat niet het g...
Telenet startte 17/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.17 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie is effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 24/04. ...
Telenet start 26/02 (vandaag) met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.16 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie is effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 05/03....
Sinds zaterdag heb ik problemen met webmail in Google Chrome. Ik was gewoon bezig in mijn webmail, toen ik er ineens uitgegooid werd (zie foto). Daarna kreeg ik steeds dezelfde melding bij prober...
Sinds een week of 2 kunnen het verbruik van onze simkaarten 2× limited 10gig en 1 data in een One abonnement niet meer raadplegen. Zowel via de app als via de website krijg ik de foutmelding "...
Als ik mijn mobiel verbruik opvraag krijg ik het onderstaande scherm. Een negatieve periode ('-879 dagen tot nieuwe periode'). Dat is toch wel heel origineel, maar wel volledig fout.
Ik merk sinds vannacht een storing op Studio 100 TV. Ik kijk via een digicorder en de storing komt alleen voor op die zender. Sinds vanmorgen is er geen klank op dit kanaal. Sinds vannacht verspring...
Heb nog altijd een pack Wigo 6 Gb (voor 2 GSM's !) en ben daar, zacht gezegd, niet gelukkig mee. Het enige dat Telenet mij kan voorstellen is een One aan een hogere prijs natuurlijk en dat wil ik ze...
Sinds zaterdag heb ik problemen met webmail in Google Chrome. Ik was gewoon bezig in mijn webmail, toen ik er ineens uitgegooid werd (zie foto). Daarna kreeg ik steeds dezelfde melding bij prober...
Sinds een week of 2 kunnen het verbruik van onze simkaarten 2× limited 10gig en 1 data in een One abonnement niet meer raadplegen. Zowel via de app als via de website krijg ik de foutmelding "...
Telenet app: versie 5.18.11608 Oneplus 13: versie CPH2653_15.0.0.831(EX01V80P01) android 15. Als ik de telenet app open en naar tv kijk werkt alles goed. De moment dat ik het sche...
Beste, Ik heb een TV met een CI+ module. Recentelijk (vandaag 04juli) werkt de "Telenet TV-gids" niet meer. Normaal kan ik via de TV-gids 2 dagen vooruit de programmatie bekijken. Nu geeft de TV-gi...
Vandaag bij het openen van mijn Outlook kwam ik tot de vaststelling dat alle mails ouder dan 1 maand verdwenen zijn uit mijn Outlook en dit zonder dat ik ook maar iets gewijzigd heb aan de instelling...
Ik ben niet zo bekend met mesh systemen, maar ik vermoed van wel. Heb je de WiFi van de (Telenet) modem uitgeschakeld?
Geen probleem, @Wilfried! (en zelf heb ik er concreet/technisch sowieso niets aan kunnen doen) Het weekend speelde ons parten, maar blij dat het deze voormiddag opgelost geraakt is! 😊 Groeten...
Hier werkt het ook terug naar behoren.
Bedankt aan 'iedereen' en in het bijzonder Carl en de Telenet medewerkers voor deze 'snelle' service dat de Tv gids 'EPG' terug werkt, dat maakt toch veel goed op onze 'oudere' werkende Tv's. Mvg Wi...
Bij mij werkt het nog altijd niet. Een negatieve periode verschijnt. Wat een knoeiboel!