25.003
netweters
|
153.811
antwoorden
|
20.861
vragen
|
Telenet startte 27/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.18 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 04/06 de nieuwste versie. Is dat niet het ...
Telenet startte 29/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.17 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 07/05 de nieuwste versie. Is dat niet het g...
Telenet startte 17/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.17 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie is effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 24/04. ...
Telenet start 26/02 (vandaag) met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.16 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie is effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 05/03....
Telenet start 26/02 (vandaag) met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.16 op de TV-box. Normaal heeft iedereen ten laatste op 05/03 de nieuwste versie. Is ...
Op 2 juni had ik geen internet van 4.39 uur tot net voor 13 uur. Ik ben nu al sindsdien bezig om mijn wettelijk voorzien compensatie te vragen. Via whatsapp al ettelijke medewerkers gehad (na de obli...
Beste community Na de update naar v5.18 kan ik in het detailscherm van de opnames niet meer naar boven en onder scrollen. Het is dus niet meer mogelijk om door mijn opnames te bladeren, noch de m...
Hi - ik krijg sinds enige tijd een zwart scherm wanneer ik een App wil openen. Alles blokkeert en ik krijg de Tv Box pas opnieuw aan de praat wanneer ik de kabel uit trek en opnieuw laat opstarten.&n...
Goeiemorgen, Ik zit met een probleem in de setup die ik wil opbouwen bij mij thuis, ik lees overal dat de TV box van Telenet altijd het IP-adres moet hebben die aan de WAN zijde toekomt van mijn Uni...
Op meerdere (iets oudere) Android tablets/smartphones komt mijn telenet mail (imap) niet meer binnen via telenet wifi. Op een Proximus wifi netwerk of via 4G werkt dit wel. Maar op die tablet heb ik ...
https://telenet-prd.speedtestcustom.com/result/a18e0610-4ab9-11f0-8528-59ef073bdf1f Ik heb fiber van Telenet, waarom blijft mijn snelheid gelijk aan deze toe ik geen fiber had, toen had ik t...
Sinds de 360 wifipods zijn we internet in de tuin kwijt ? Iemand een oplossing - ik ben een IT analfabeet dus simpel 😇
Op 2 juni had ik geen internet van 4.39 uur tot net voor 13 uur. Ik ben nu al sindsdien bezig om mijn wettelijk voorzien compensatie te vragen. Via whatsapp al ettelijke medewerkers gehad (na de obli...
Beste community Na de update naar v5.18 kan ik in het detailscherm van de opnames niet meer naar boven en onder scrollen. Het is dus niet meer mogelijk om door mijn opnames te bladeren, noch de m...
@Pg1 Bedoel je de 360° router of echt de wifipods ? Als je een 360° router hebt maar je internet reikt niet tot in je tuin, dan is het inderdaad aan te raden om een pod bij te plaatsen. Z...
Oké je hebt misschien Fiber, maar welk abonnement heb je? De snelheid is afhankelijk van je abonnement, niet uitsluitend van het medium
@witte123 Ik vermoed dat je fiber van Telenet hebt maar niet echt fiber tot in huis hebt ? In dat geval heb je de juiste internetsnelheid. Voor fiber in huis moet je een 360° Fiberbo...
@sjaakiestaakie De ID-gegevens zijn nodig om je te identificeren als bewindvoerder. Installatiekosten, roamingkosten, premium sms'en, diensten van derden op het netwerk van Telenet, betalende ...
https://telenet-prd.speedtestcustom.com/result/a18e0610-4ab9-11f0-8528-59ef073bdf1f Ik heb fiber van Telenet, waarom blijft mijn snelheid gelijk aan deze toe ik geen fiber had, toen had ik t...