De Netweters

Welkom op de community van Telenet, het platform waar klanten elkaar helpen.
Oplossing niet gevonden?
Start onderwerp
25.095 netweters
154.481 antwoorden
20.935 vragen

Activiteit

Filter
Selecteer

Inloggen "mijn telenet" of "telenet tv" lukt niet

Sinds kort kan ik op "mijn telenet" enkel nog inloggen via Itsme. inloggen op mijn Android gsm lukt al helemaal niet. ik heb mijn paswoord al veranderd, heb daarvan ook een bevestigingsmail gekregen...

Wifi en mobile data onstabiel

Ik heb persoonlijk een heel rare situatie gaande inzake mijn wifi en mobiele data. Wanneer ik thuis ben, waar ook in het huis, heb ik een internetverbinding die regelmatig wegvalt. Dit probleem is he...

Telenet TV-app: software versie R5.18

Telenet startte 28/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.18 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 04/06. ...

5.18 software versie op de TV-box

Telenet startte 27/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.18 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 04/06 de nieuwste versie. Is dat niet het ...

5.17 software versie op de TV-box

Telenet startte 29/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.17 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 07/05 de nieuwste versie. Is dat niet het g...

Verbruik simkaarten niet raadpleegbaar

Sinds een week of 2 kunnen het verbruik van onze simkaarten 2× limited 10gig en 1 data  in een One abonnement niet meer raadplegen. Zowel via de app als via de website krijg ik de foutmelding "...

Foutief verbruik in de MyTelenet app

Als ik mijn mobiel verbruik opvraag krijg ik het onderstaande scherm. Een negatieve periode ('-879 dagen tot nieuwe periode'). Dat is toch wel heel origineel, maar wel volledig fout.

Storing Studio 100 TV

Ik merk sinds vannacht een storing op Studio 100 TV. Ik kijk via een digicorder en de storing komt alleen voor op die zender. Sinds vanmorgen is er geen klank op dit kanaal. Sinds vannacht verspring...

Tp link deco x50, x60 of xe75

Sinds kort problemen met een U6-LR die constant uitvalt bij downloaden op netflix en bij snelheidstest en nog max 80mbps(kabels zijn getest en halen de gewenste snelheden) haalt als er niks op 5ghz z...

TV toont “Geen programmainformatie beschikbaar” - zwart

Hallo iedereen,   Ik heb een Philips TV (32PFL5007K/12) die jarenlang probleemloos werkte op Telenet Digitale TV (zonder decoder, dus via DVB-C).   Sinds kort doet zich echter het v...

Verbruik simkaarten niet raadpleegbaar

Sinds een week of 2 kunnen het verbruik van onze simkaarten 2× limited 10gig en 1 data  in een One abonnement niet meer raadplegen. Zowel via de app als via de website krijg ik de foutmelding "...

Tv-gids niet beschikbaar sinds enkele dagen

Wij krijgen sinds gisteren 4 juli geen informatie meer in de tv-gids.  Alle lijnen staan op "geen informatie beschikbaar". Doet zich voor op 2 toestellen met CI+ kaartje.

Picture in picure zwart beeld

Telenet app: versie 5.18.11608 Oneplus 13: versie CPH2653_15.0.0.831(EX01V80P01) android 15.   Als ik de telenet app open en naar tv kijk werkt alles goed. De moment dat ik het sche...

EPG

is er op 4 juli door telenet iets aangpast aan de EPG ?

TV met CI+ "TV-gids 2 dagen vooruit" werkt niet

Beste, Ik heb een TV met een CI+ module. Recentelijk (vandaag 04juli) werkt de "Telenet TV-gids" niet meer. Normaal kan ik via de TV-gids 2 dagen vooruit de programmatie bekijken. Nu geeft de TV-gi...

Re: TV met CI+ "TV-gids 2 dagen vooruit" wer

Daar EGP niet meer werkt kan ik ook NIET meer : - TV automatisch laten overschakelen naar een bepaalde uitzending. - Een bepaalde uitzending programmeren om op te nemen met de TV. Daar mijn TV een ...

Re: Belangrijke update over Play Sports en DAZN

Heb ik willen doen maar ze gaven me een maand gratis. Heb gezegd dat dit een pleister op een houten been is als ze dazn kwijt zijn, want dan zijn ze me einde juli kwijt.

Re: Belangrijke update over Play Sports en DAZN

Kan nog via de app

Re: Belangrijke update over Play Sports en DAZN

En als je geen TV box neemt van Telenet, zal je sowieso niet meer kunnen kijken naar de Play More zenders, want Telenet schrapt die voor een CI+ kaart en voor digibox/digicorder. Bartman

Re: Verbruik simkaarten niet raadpleegbaar

@Tovi  Het zou best kunnen dat er een algemeen probleem is zie ook dit topic : https://www.netweters.be/t5/Telenet-apps-platformen/Foutief-verbruik-in-de-MyTelenet-app/m-p/205981 Enkel zal di...