25.302
netweters
|
155.870
antwoorden
|
21.086
vragen
|
Telenet startte 11/08 (gisteren) met de gefaseerde uitrol van de software versie R5.20 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie zal effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 20/08. ...
Telenet startte 16/07 met de gefaseerde uitrol van de software versie R5.19 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar op 23/07. Technische...
Telenet startte 09/07 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.19 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 29/07 de nieuwste versie. Is dat niet het g...
Telenet startte 28/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.18 van de Telenet TV-app. De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 04/06. ...
Telenet startte 27/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.18 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 04/06 de nieuwste versie. Is dat niet het ...
Hallo, Omdat ik een desktop computer heb en die altijd in de kabel zit, weet ik niet of er wifi in mijn huis is. Dat heb ik nooit nodig gehad, er is nooit een desktop in huis geweest. H...
Als ik mijn Tvbox uitschakel wegens vakantie, dus geen voeding, blijven de geplande opnames dan toch gebeuren?
Men kan slechts een beperkt aantal actieve digitale aansluitingen hebben bij Telenet. Een suggestie van een klantendienst medewerker was ooit om, als je meer toestellen hebt, de kaartjes te laten act...
Bij het instellen van de bridgemodus op mijn telenet modem - CV8560E - krijg ik steeds deze mooie cryptische omschrijving.. Het ingegeven mac adres van mijn Omada router klopt 1...
Mijn recentste factuur leert me dat 21 juli een gewone werkdag is, want voor een oproep naar een Belgisch vast nummer die dag werden mij kosten aangerekend wegens 'piekuur'-tarief. Ik veronder...
Ik ben al meer dan anderhalve maand wachtende tot mijn “MijnTelenet” mijn modem aanschouwt als Actief. Het internet thuis werkt, maar men krijgt het niet in orde om die in het systeem volledig door t...
Las vanmiddag een bericht online dat de business klantendienst aan de klanten meld dat ze een CI+ kaartje na september nog kunnen activeren. @Moderator is deze info juist?? zou niet eerlijk zi...
Tot gisteren middernacht was er een promo voor tv+internet (+netflix en streamz voor 6 maanden) die ik wou aanschaffen. Echter kwam ik steeds dezelfde foutmelding van technische storing tegen waardoo...
Ik heb een 360 modem en 1 pod. Op mijn vaste pc die aan de modem verbonden is met een kabel heb ik nooit problemen. De modem staat op verdieping1 en pod op gelijksvloers. Dit heeft jarenlang prima ge...
ik wisselde mijn oudere telenet box in voor het laatste (kleine) model, hier is geen aansluiting meer voorzien voor de coax kabel, alles gebeurt via wifi, waar ik mij nu de vraag stel of de coax kabe...
Bedankt voor de tip!
Dat is helemaal niet normaal. Als je wil, dan kan je hier klacht indienen: https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/je-gegevens-aanpassen/je-abonnement/ik-heb-een-klacht-over-telenet.-w...
Ik ben al meer dan anderhalve maand wachtende tot mijn “MijnTelenet” mijn modem aanschouwt als Actief. Het internet thuis werkt, maar men krijgt het niet in orde om die in het systeem volledig door t...
Eens een klein onderzoekje gedaan en de uitslag bekeken. Heel erg verschoten dat Play Sports heel veel van zijn sportieve pluimen heeft verloren. We gaan Dazn erbij nemen en bekij...
@MelissaDL Bedankt, dit werd aan een klant verteld via telefoon met de business klantendienst.