De Netweters

Welkom op de community van Telenet, het platform waar klanten elkaar helpen.
Oplossing niet gevonden?
Start onderwerp
25.364 netweters
156.299 antwoorden
21.141 vragen

Activiteit

Filter
Selecteer

5.20 software versie op de TV-box en TV-box IP

Telenet startte 20/08 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.20 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 27/08 (vandaag) de nieuwste versie. Is dat...

Telenet TV-app: software versie R5.20

Telenet startte 11/08 (gisteren) met de gefaseerde uitrol van de software versie R5.20 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie zal effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 20/08. ...

Telenet TV-app: software versie R5.19

Telenet startte 16/07 met de gefaseerde uitrol van de software versie R5.19 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar op 23/07. Technische...

5.19 software versie op de TV-box en TV-box IP

Telenet startte 09/07 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.19 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 29/07 de nieuwste versie. Is dat niet het g...

Telenet TV-app: software versie R5.18

Telenet startte 28/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.18 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 04/06. ...

Verbinding met gateway via browser is geweigerd

Goeiendag, een verbinding maken met de default gateway via de verschillende browsers lukt mij niet, en het wordt geweigerd. Mijn internet is goed en alles werkt goed. Kan dat zijn dat die verbinding&...

Programma opnemen als deze afloopt niet mogelijk.

Goejedag waarde netweters ... het ligt misschien/waarschijnlijk bij ons aan één of andere instelling op de TV-Box, maar we kunnen niet meer, zoals dat wél kon met de DigiCorder, een programma/aflever...

telenet wifi van versterker uitschakelen

Ik heb net de overstap gemaakt naar pods. Ik had voorheen een gratis wifi booster(AP7465CE-TN model). Ik zou die du enkel verder willen gebruiken als router omdat de poorten gebruikt worden voor tv,...

website van telenet plat?

nog iemand problemen?

eSIM activeren op nieuwe smartphone?

Ik las vorige week op een website dat de nu komende iphone 17 waarschijnlijk nu ook in Europa only eSIM zou hebben. Wanneer ik dan mijn nieuwe iphone 17 voor het eerst in gebruik neem, hoe gaat dat ...

Enkel 2,4 GHz instellen op modem lukt niet?

Ik probeer vruchteloos mijn modem aan te passen zodat hij enkel op 2.4GHz kan uitzenden. Er is geen knop om te "bewaren" en aldus wordt de  de instelling niet actief. Er is blijkbaar nog al eens...

Geen geluid maar verbinding blijft, oplossing?

Als ik  thuis een telefoongesprek  begin( gsm), dan gebeurt  er bij  de eerste minuut meestal het  volgende: ik  ben een  gesprek  bezig  en dan hoor ik...

Geen ondertiteling investigation discovery

Beste,   het komt steeds meer en meer voor dat programma’s op investigation discovery niet ondertiteld zijn. bv: 911 did the killer call. 03/09 22u. het zijn verschillende programma’s. er i...

Verbinding met gateway via browser is geweigerd

Goeiendag, een verbinding maken met de default gateway via de verschillende browsers lukt mij niet, en het wordt geweigerd. Mijn internet is goed en alles werkt goed. Kan dat zijn dat die verbinding&...

Programma opnemen als deze afloopt niet mogelijk.

Goejedag waarde netweters ... het ligt misschien/waarschijnlijk bij ons aan één of andere instelling op de TV-Box, maar we kunnen niet meer, zoals dat wél kon met de DigiCorder, een programma/aflever...

Re: Minder voetbal op Play Sports vanaf seizoen 2025-20

Deze week zou het moment van de waarheid moeten zijn volgens de media.   @Suzy : Mocht er geen deal komen, kan er iemand van Play Sports zelf (van mijn part mag De Heer Serge Bellens ...

Re: Geen geluid maar verbinding blijft, oplossing?

Zoek in je smartphone (onder Simkaarten normaal gezien) naar de instelling om bij voorkeur 'bellen via wifi' (VoWiFi) te kiezen. Ik had hetzelfde aan de hand als ik 'bellen via mobiele data' als voor...

Re: Downloadlimiet

oh ja ik heb me al afgemeld/aangemeld bij de telenet tv app dit helpt ook niet.ik heb vandaag na het werk maar weer met een medewerker gesproken. ze zijn in dit soort gevallen afhankelijk van de ach...

Re: Downloadlimiet

Je hebt het over de TV gids in de Telenet TV App.  Dus daar moet je je even afmelden en terug aanmelden. En wat @luc55 zegt dat ze eerst het oude account moeten verwijderen en dat ...

Re: Verbinding met gateway via browser is geweigerd

Dat is een goed alternatief. Hartelijk bedankt voor uw advies.