De Netweters

Welkom op de community van Telenet, het platform waar klanten elkaar helpen.
Oplossing niet gevonden?
Start onderwerp
25.042 netweters
154.116 antwoorden
20.895 vragen

Activiteit

Filter
Selecteer

Melding 'technisch probleem' bij aanmelden Netflix.

Ik heb gisteren via een oplaad kaart een maandje Netflix terug geactiveerd om nog enkele series bij te werken zodat ik terug mee ben waar ik geëindigd was. op pc thuis enkele films getest en ze in ...

Telenet TV-app: software versie R5.18

Telenet startte 28/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.18 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 04/06. ...

Portforwarding op F@ST3896LG-TN werkt niet

Ik heb vandaag mijn router herstart omdat hij niet reageerde op commando’s via de web interface, maar na het herstarten werken ineens mijn portforwarding configuraties niet meer, terwijl deee voor de...

5.18 software versie op de TV-box

Telenet startte 27/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.18 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 04/06 de nieuwste versie. Is dat niet het ...

5.17 software versie op de TV-box

Telenet startte 29/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.17 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 07/05 de nieuwste versie. Is dat niet het g...

Wanneer komt bridge mode op de F@ST3896LG-TN?

In een ouder (ondertussen gesloten) topic van begin 2025 stond dat bridge mode op de F@ST3896LG-TN "ergens in 2025" beschikbaar komt. Is daar al een concrete datum voor? Op de helpdesk wist...

Werkt 2G nog bij Telenet?

Ik wil voor mijn moeder van 78 jaar een nieuwe Doro gsm kopen. De gsm ondersteund ook 4G, maar volgens reviews gaat de batterij dan amper 24 uren mee. En ik merk hier met mijn iphone dat ik op 4G m...

Hoe wettelijke compensatie na storing aanvragen?

Op 2 juni had ik geen internet van 4.39 uur tot net voor 13 uur. Ik ben nu al sindsdien bezig om mijn wettelijk voorzien compensatie te vragen. Via whatsapp al ettelijke medewerkers gehad (na de obli...

Scrollen bij opnames lukt niet meer na update TV-box

Beste community Na de update naar v5.18 kan ik in het detailscherm van de opnames niet meer naar boven en onder scrollen. Het is dus niet meer mogelijk om door mijn opnames te bladeren, noch de m...

Zwart scherm bij Apps op TV-box

Hi - ik krijg sinds enige tijd een zwart scherm wanneer ik een App wil openen. Alles blokkeert en ik krijg de Tv Box pas opnieuw aan de praat wanneer ik de kabel uit trek en opnieuw laat opstarten.&n...

F@ST-modem Bridge Mode

Goed Nieuws!   Ik kreeg vandaag mijn nieuwe installatie in mijn nieuwe woning. Ik dacht dat ik de oude modem ( CV8560E ) ging moeten gaan halen voor bridge mode te activeren. Nu ik zie o...

6 dagen lang onderbrekingen op internet en DTV

Al 6-dagen hebben ikzelf en mijn buren die telenetgebruikers zijn te maken met langdurige onderbrekingen die aanhouden van 3u tot zelfs 20u. Als ik bel krijg ik telkens een andere uitleg te horen. Ik...

Melding 'technisch probleem' bij aanmelden Netflix.

Ik heb gisteren via een oplaad kaart een maandje Netflix terug geactiveerd om nog enkele series bij te werken zodat ik terug mee ben waar ik geëindigd was. op pc thuis enkele films getest en ze in ...

Verbruik gegevens in My Telenet app niet zichtbaar

Verbruik gegevens niet zichtbaar in de My Telenet app Sinds afgelopen weekend krijg ik een foutmelding als ik mijn mobiele verbruik gegevens opvraag in my Telenet app. Er komt een melding. Oeps er g...

Telenet TV-app: software versie R5.18

Telenet startte 28/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.18 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 04/06. ...

Re: Minder voetbal op Play Sports vanaf seizoen 2025-20

@luc55 als je nu al met enkele vrienden thuis samen kijkt naar die wedstrijden, waarom leg je niet samen om via de app (DAZN) te kijken een heel jaar, zal dan nog goedkoper uit komen.

Re: Overschakelen naar One ook inclusief alle hardware?

Klopt bij een probleem heb je 5 dagen en nu zeker met de vakantie die start  Neem maandag 

Re: 6 dagen lang onderbrekingen op internet en DTV

Neem nog eens contact via de Whatsapp   En dat de rest dat ook doet  Geef datums en tijdstippen door zo veel mogelijk info  https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytel...

Re: Minder voetbal op Play Sports vanaf seizoen 2025-20

Het klopt de wedstrijd live zien in stadion is top als alles goed verloopt natuurlijk  Vrienden zijn met de kids naar een wedstrijd gaan zien Braken er kleine rellen uit gelukkig klein maar de...

Re: bijkopen data geeft steeds ng.omapi-404-errorfield

Spijtig dat je geen hulp krijgt  Sb heeft gelijk wij kunnen je daar mee niet helpen  Ik heb het aan de computer eens gevraagd deze komt met deze antwoorden zijn ze allemaal juist dat wete...