De Netweters

Welkom op de community van Telenet, het platform waar klanten elkaar helpen.
Oplossing niet gevonden?
Start onderwerp
25.050 netweters
154.163 antwoorden
20.901 vragen

Activiteit

Filter
Selecteer

Telenet TV-app: software versie R5.18

Telenet startte 28/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.18 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie was effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 04/06. ...

5.18 software versie op de TV-box

Telenet startte 27/05 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.18 op de TV-box. Normaal krijgt iedereen ten laatste op 04/06 de nieuwste versie. Is dat niet het ...

5.17 software versie op de TV-box

Telenet startte 29/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie 5.17 op de TV-box. Normaal kreeg iedereen ten laatste op 07/05 de nieuwste versie. Is dat niet het g...

Telenet TV-app: software versie R5.17

Telenet startte 17/04 met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.17 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie is effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 24/04. ...

Telenet TV-app: software versie R5.16

Telenet start 26/02 (vandaag) met de gefaseerde uitrol van de nieuwe software versie R5.16 van de Telenet TV-app.  De nieuwe versie is effectief voor iedereen beschikbaar vanaf 05/03....

Wanneer komt bridge mode op de F@ST3896LG-TN?

In een ouder (ondertussen gesloten) topic van begin 2025 stond dat bridge mode op de F@ST3896LG-TN "ergens in 2025" beschikbaar komt. Is daar al een concrete datum voor? Op de helpdesk wist...

Werkt 2G nog bij Telenet?

Ik wil voor mijn moeder van 78 jaar een nieuwe Doro gsm kopen. De gsm ondersteund ook 4G, maar volgens reviews gaat de batterij dan amper 24 uren mee. En ik merk hier met mijn iphone dat ik op 4G m...

Hoe wettelijke compensatie na storing aanvragen?

Op 2 juni had ik geen internet van 4.39 uur tot net voor 13 uur. Ik ben nu al sindsdien bezig om mijn wettelijk voorzien compensatie te vragen. Via whatsapp al ettelijke medewerkers gehad (na de obli...

Scrollen bij opnames lukt niet meer na update TV-box

Beste community Na de update naar v5.18 kan ik in het detailscherm van de opnames niet meer naar boven en onder scrollen. Het is dus niet meer mogelijk om door mijn opnames te bladeren, noch de m...

Zwart scherm bij Apps op TV-box

Hi - ik krijg sinds enige tijd een zwart scherm wanneer ik een App wil openen. Alles blokkeert en ik krijg de Tv Box pas opnieuw aan de praat wanneer ik de kabel uit trek en opnieuw laat opstarten.&n...

TV toont “Geen programmainformatie beschikbaar” - zwart

Hallo iedereen,   Ik heb een Philips TV (32PFL5007K/12) die jarenlang probleemloos werkte op Telenet Digitale TV (zonder decoder, dus via DVB-C).   Sinds kort doet zich echter het volge...

Wordt een eSIM ondersteund bij een datasimkaart?

Ik dacht dat eSIM ondertussen ook ondersteund werd voor de dataSIM (in OneUP) Hoe activeer ik dat? Ik kan precies enkel een fysieke data SIM kaart bestellen?    Titel gewijzigd door...

2.4GHZ deurbel aansluiten op 2.4&5GHZ wifi

2.4ghz deurbel aansluiten op 5ghz wifi lukt niet omdat mijn smartphone altijd voor 5ghz netwerk kiest. Ik krijg de wifi ook niet opgesplitst in 2.4ghz en 5ghz wie weet raad?

Aanrekening verschilt van prijs in MyTelenet

Bij het betalen van mijn aanrekening ben ik op Mijn Telenet geweest en daar het volgende vastgesteld. In de sectie Mijn Prodcuten -> Producten en opties -> Beheer je opties staat mijn huidige ...

Opnames behouden bij wissel TV-box naar TV-box IP?

ik heb nu de TV Box (DCX960). Als ik overschakel naar de nieuwe tvbox gaan dan, zoals vroeger, alle opgenomen programmas die er nog op staan verloren?   Titel gewijzigd door DeMMi (mod) ...

Re: Safepot plus blijft geblokkeerd is

Paswoorden veranderen zeker doen als je deze zaken merkt als de deze  Kijk ook eens de rest na van toestellen 

Re: Vanaf 27 mei is Streamz enkel te bekijken via de ap

Wachten is de boodschap spijtig dat nu ook vakantie is minder werk volk  Als alles is opgelost zullen ze  een credit nota maken en commerciële geste geven  Zou nog een extra vra...

Re: Verbruik gegevens in My Telenet app niet zichtbaar

Dat is enkel in Belgie niet in buitenland of werkt het wel over de grenzen deze "CONSULT" te sturen naar 1921  

Re: TV toont “Geen programmainformatie beschikbaar” - z

Als de rest perfect werkt zal het alleen bij deze zenders zijn  Je kan contact nemen met de zenders om dit te melden zet het er duidelijk bij dat het over compact signaal telenet gaat&nbsp...

TV toont “Geen programmainformatie beschikbaar” - zwart

Hallo iedereen,   Ik heb een Philips TV (32PFL5007K/12) die jarenlang probleemloos werkte op Telenet Digitale TV (zonder decoder, dus via DVB-C).   Sinds kort doet zich echter het volge...