24755
netweters
|
152388
antwoorden
|
20698
vragen
|
Play Sports vanaf vandaag beschikbaar voor alle Telenet-klanten en dit via een nieuwe Play Sports-app!
Het sportpakket van Telenet was tot op heden uitsluitend beschikbaar voor tv-abonnees. Dat is nu verleden tijd. Alle Telenet-klanten (behalve Prepaid-klanten) zitten nu bij Play Sports op de eerste rij voor onder meer de ontknoping van de Premier League, de spannende F1-zomer en de terugronde van de play-offs in de Jupiler Pro League.
Eerder dit jaar introduceerde Telenet een nieuwe entertainmentomgeving in MyTelenet. Daarmee kunnen alle Telenet-klanten hun streamingdiensten Streamz, Netflix, Disney+ en de Netflix & Streamz combo's aankopen en beheren. Vanaf vandaag (28 april) maakt ook Play Sports deel uit van dat unieke aanbod en kunnen Telenet-klanten zónder digitale tv-lijn voor het eerst naar Play Sports kijken. Ook betalen Play Sports-klanten vanaf vandaag 24,99 euro/maand voor hun abonnement. Telenet vereenvoudigd en stapt dus af van het prijspunt gebaseerd op het aantal diensten van de klant.
Een gloednieuwe Play Sports-app en website!
Nieuwe Play Sports-klanten met een mobiel- en/of internetabonnement bij Telenet, zonder digitale tv-lijn, kunnen meteen gebruik maken van de nieuwe app en website.
Bestaande Play Sports-klanten kunnen ten laatste vanaf 28 mei kijken via de nieuwe app en website. Waarom niet onmiddellijk? Nu Play Sports beschikbaar wordt voor niet-DTV-klanten, trekken we Play Sports los van de DTV-lijn. Hiervoor moet Telenet bij alle bestaande Play Sports-klanten een technische aanpassing doen in het systeem en dit gebeurt in fases tussen 28 april en 27 mei. Elke Play Sports-klant waar de aanpassing in orde is, krijgt een persoonlijke communicatie. Zo weet iedereen vanaf wanneer ze naast hun huidige mogelijkheden om Play Sports te kijken ook gebruik kunnen maken van de gloednieuwe Play Sports-app en website. In tussentijd kunnen ze uiteraard hun favoriete sportcontent nog steeds bekijken via de Play Sports-kanalen op de decoder of via de Telenet TV-app.
De Play Sports-app, da's het volledige Play Sports-aanbod en meer.
De Play Sports-app is beschikbaar via:
Wat vind jij van de nieuwe Play Sports-app?
Nu zijn we benieuwd om te horen wat jullie vinden van de nieuwe Play Sports-app en website. Vind je hem makkelijk in gebruik, mooi van design, overzichtelijk, .. of zijn er toch bepaalde aspecten die je graag anders zou zien of functionaliteiten die je mist?
Vertel het ons hieronder zodra je de nieuwe app kan gebruiken. Al jullie feedback is welkom!
Het is uiteraard niet mogelijk om alle wensen in te vullen, maar laat dit je niet tegenhouden. Ben je het bijvoorbeeld eens met iets dat iemand anders al heeft gezegd? Laat ook dat even weten, zo zien we beter welke onderdelen het meest positief onthaald worden en waar er misschien nog een verbetering nodig is.
Veel Play Sports-plezier!
@Suzy denk een belangrijke vraag voor veel sport liefhebbers, wordt dit abonnement ook beschikbaar voor niet telenet klanten dat de sport willen bekijken net zoals ze nu de DAZN abbo kunnen aankopen als sport optie??
Wordt dit in dezelfde beeldkwaliteit en bitrate als op de Digicorder aangeboden?
Ik wil geen geblokte voetballers of een vierkante voetbal zoals in het computerspel "FIFA Soccer '96" uit mijn jeugd.
@Master-Magic schreef:@Suzy denk een belangrijke vraag voor veel sport liefhebbers, wordt dit abonnement ook beschikbaar voor niet telenet klanten dat de sport willen bekijken net zoals ze nu de DAZN abbo kunnen aankopen als sport optie??
Als je het artikel leest is het duidelijk dat dat nu nog niet het geval zal zijn.
Zeg uiteraard nooit nooit.
Toch enkele vragen die al direct komen:
- In de tekst zie ik “7 Play Sports kanalen” dus gaat Play Sports 8 weg of zijn er plannen voor rebranding van kanalen?
- Heeft de app de mogelijkheid om virtuele kanalen bij te voegen bij extra matches? Zoals bij Champions League? Zoals Ziggo doet in hun Ziggo Sport Totaal app dat +30 virtuele kanalen extra kan bij hebben wanneer nodig. dit zou geweldig zijn om da zo'n matchen dan via Chromecast te casten!
- Wat met bitrate? Zal dit beteren als Play Sports van de coax gaat?
- Is dit een start voor een Play Sports 4K Kanaal?
@Master-Magic schreef:
@Suzy denk een belangrijke vraag voor veel sport liefhebbers, wordt dit abonnement ook beschikbaar voor niet telenet klanten dat de sport willen bekijken net zoals ze nu de DAZN abbo kunnen aankopen als sport optie??
@Master-Magic, daar hebben we geen informatie over. Op dit moment heb je minstens één product bij Telenet nodig om van Play Sports te kunnen genieten. Maar als dit ooit zou veranderen, zal je daar zeker wel een communicatie over zien verschijnen. 😉
@Kcquipor schreef:Toch enkele vragen die al direct komen:
- In de tekst zie ik “7 Play Sports kanalen” dus gaat Play Sports 8 weg of zijn er plannen voor rebranding van kanalen?
Voor zover ik begrijp behoort het kanaal "Play Sports 8" niet tot het betalend Play Sports pack.
Ik ga er dus van uit dat er voor Play Sports 8 niets verandert, en dat beschikbaar blijft voor alle Telenet TV klanten (alleen niet meer beschikbaar op DVB-C).
Een erg goeie zet van Telenet, @Suzy!
Ik heb het meteen besteld, gezien ik internet bij Orange heb, en een mobiel Telenet abonnement heb. Ik ben een Eredivisie fan, wat mij erg beperkt: Want exclusief Telenet heeft alle rechten al jaren in handen.
Ik heb inderdaad enkele belangrijke opmerkingen/vragen/suggesties:
Voor de rest ben ik erg tevreden, dat je niet langer internet en TV moet nemen om sport te kunnen kijken. Telenet zal hier veel Play Sports klanten mee winnen. Dit moest eerder al het geval zijn volgens mij, en het zou nog beter zijn om Play Sports als 'Netflix' streamingsdienst aan te bieden: Voor iedereen. Geloof me dat er veel mensen die nu bv. fiber of alleen bv. een onbeperkt mobiel abo bij een andere provider hebben zullen abonneren.
Bedankt!