Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

De huidige testfase voor de nieuwe TV-box is al enkele weken volop bezig. Jezelf nog inschrijven of aanmelden hiervoor kan niet meer. 

 

Maar ik heb wel goed nieuws om te delen. Iedereen die nog interesse heeft om de nieuwe TV-box te testen, kan zich vanaf nu terug inschrijven voor de volgende testfase via deze pagina. (03/12/2018: inschrijven voor de TV-box is niet meer mogelijk). Dit is een nieuwe lijst waarop je je kan inschrijven. Was je de vorige keer niet bij de selectie of hoor je er nu pas voor de eerste keer iets over? Aarzel dan zeker niet om je gegevens na te laten.

 

Let er wel op dat dit geen garantie geeft dat je kan mee testen. 

 

Informatie over de finale selectie (ben je erbij of niet) en timings van de test zal je later per e-mail ontvangen. Het heeft dan ook geen zin om op De Netweters te vragen of Telenet je registratie goed ontvangen heeft, je wel of niet geselecteerd bent, waarom je niet geselecteerd bent, ... Smiley Knipoog

 

Veel succes! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

158 reacties
Telebid
Freshman Meerweter
Berichten: 78
WOW, overzichtelijk! Laat de zon in je hart! Al 25 duimen! Goed bezig!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

De mensen moeten gewoon weten dat ze kans maken voor deze uit te testen.
Ze mogen er niet op rekenen, dit bespaart ze een teleurstelling.
Ik heb me ook laten inschrijven en hoop er het beste van, das alles.
Voor de geselecteerde mensen wens ik hun zeker en vast veel testgenot toe 🙂

0 Likes
natte2
Professional Meerweter
Berichten: 125
BINGO! De volle 100! Goed bezig! Say what?!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

Geduld hee mannen Suzy en selectie team verrichten goed werk en anders zijn we later aan de beurt hee

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!


@Ex-Netweter@  schreef:

Hallo  @Suzy!
Wanneer worden de uitnodigingen voor de nieuwe testfase verdeeld?


Heb het eens nagevraagd en volgens de info die ik vandaag heb gekregen zouden ze mikken op midden september. Dus daarrond zouden de mensen die zich ingeschreven hebben communicatie kunnen verwachten. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

kmichels
Experienced Meerweter
Berichten: 106
De volle 100! De vlam zit erin. Al 25 duimen! Goed bezig!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

Ik ben hem nu aan het testen en moet zeggen : chapeau !  

Alleen de afstandsbediening is wat onhandig : in een paar uur tijd heb ik ze al minstens 10 keer omgekeerd vastgehad 🙂  

Het is wel  wat wennen en zoeken, maar we raken er wel !

mopjes1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

Beste,

 

Ik heb een mail gekregen dat ik de nieuwe box mag testen die komen ze volgende week woensdag bij mij installeren zou ik ook toegang kunnen krijgen tot het speciale form?

 

Met Vriendelijke Groeten

Mopjes1

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

@mopjes1, toegang vragen tot het afgesloten test bord is niet meer nodig. Hier vind je de hele uitleg. 😉 Veel plezier met je TV-box volgende week!


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
mopjes1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

Bedankt voor de reactie en zal het zeker doornemen 🙂

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!


@mopjes1@  schreef:

Beste,

 

Ik heb een mail gekregen dat ik de nieuwe box mag testen die komen ze volgende week woensdag bij mij installeren zou ik ook toegang kunnen krijgen tot het speciale form?


Neen, dat forum was (is?) enkel bedoeld voor de eerste groep testers. Jij hebt in je mail normaal gezien een telefoonnummer gehad dat je kan gebruiken voor support.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Telebid
Freshman Meerweter
Berichten: 78
WOW, overzichtelijk! Laat de zon in je hart! Al 25 duimen! Goed bezig!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

Beste Suzy, ik ben geselecteerd en heb me ervoor ingeschreven.
Maar nu krijg ik van Telenet een nieuwe aanrekening van 80€ voor de plaatsing en ineens moet ik voor play more betalen. Heb al gebeld maar daar moet ik afwachten tot de volgende aanrekening want het was nog niet duidelijk.
Ik vindt dit maar een raar geval.
Kan je eventueel me een private message geven alstublieft?

Grt

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

@Telebid, dit is effectief iets waar je in de toekomst de telefonisch support voor moet contacteren. Waar je zeker van mag zijn is dat je als TV-box tester in deze fase effectief Play More gratis krijgt tot het einde van het jaar en ook de installatie is gratis. 

 

Ik weet wel dat er met de aankoopbevestigingen van de uitgenodigde testers (maandag) iets fout gelopen was met de promoties. Maar zo'n zaken worden altijd rechtgezet. Daarom zou ik eerlijk gezegd je aanrekening even afwachten, indien het er toch fout zou opstaan, kan je altijd eens terugbellen.

Veel plezier alvast met je TV-box!


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Telebid
Freshman Meerweter
Berichten: 78
WOW, overzichtelijk! Laat de zon in je hart! Al 25 duimen! Goed bezig!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

Beste Suzy, bedankt voor je raadgeving en uiteenzetting.

Ik wacht achter de rekening en zie wat ik dan kan doen.
Alvast bedankt nogmaals.

Groeten

Telebid

Bartie
Freshman Meerweter
Berichten: 57
De vernieuwde WIGO? Laat de zon in je hart! De vlam zit erin. Wereld gedichtendag

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

Heel triestig.

Ik ben al heel lang Telenet klant, betaal gemiddeld 180 à 200€ per maand maar heb niets van deze actie ontvangen.

Ik ben al Play More en Play Sport klant, dus waarschijnlijk was ik daarom geen goede testklant.

 

Een vriend is nog geen 2 jaar Telenet klant, heeft een lager abonnement maar kreeg wel de promo voorgesteld. Zonder zichzelf aan te melden.

 

Jammer dat Telenet weer de goede klanten laat stikken. Naar goede gewoonte.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!


@Bartie@  schreef:

Heel triestig.

Ik ben al heel lang Telenet klant, betaal gemiddeld 180 à 200€ per maand maar heb niets van deze actie ontvangen.

Ik ben al Play More en Play Sport klant, dus waarschijnlijk was ik daarom geen goede testklant.

 

Een vriend is nog geen 2 jaar Telenet klant, heeft een lager abonnement maar kreeg wel de promo voorgesteld. Zonder zichzelf aan te melden.

 

Jammer dat Telenet weer de goede klanten laat stikken. Naar goede gewoonte.


Dat is nu eenmaal een wetmatig gegeven. Iedere dienst moet elk jaar betere cijfers kunnen voorleggen. De marketing kan dit alleen maar doen, door meer te verkopen en meer klanten te maken voor een bepaald product. Ze halen geen punten met bestaande klanten te belonen en te doen blijven. Ze halen meer goede punten met klanten die weglopen en het jaar nadien terug komen. En wat is een goede klant? Jij met je abonnement van bijna 200€ of ik met mijn abonnement van 113€ die al 16 jaar klant is en die ooit nog de volle pot installatiekost heeft betaald en die hoop en al misschien 2 keer de klantendienst heeft gecontacteerd en 1 of 2 keer een technieker over de vloer heeft gehad. Jij en ik behoren bij die 90% klanten die toch niet veranderen. Maar bij mij zouden ze wel nog Play More en Play Sport kunnen verkopen mocht ik interesse hebben. En daarvoor heb ik echt geen tijd en goesting.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

@Bartie, ik wil toch even kaderen dat deze "actie" niet zomaar een marketing actie is. Deze werd opgezet volledig in het kader van de test en uitrol van de nieuwe TV-box. En om daarin mee te kunnen testen, worden er klanten vooraf geselecteerd, ook kan je je inschrijven. 

 

Vervolgens wordt er gekeken of je voldoet aan een reeks voorwaarden (technische voorwaarden en bepaalde samenstellingen). Als je daar niet aan voldoet, kan je in deze fase de nieuwe TV-box helaas niet mee testen. Het extraatje (gratis Play More) wordt gegeven aan de testers, opdat ze de TV-box ten volle kunnen uitproberen . Op het einde van het jaar wordt het Play More pakket trouwens ook stopgezet bij iedereen waar het werd toegevoegd. 

Begin 2019 zal de TV-box voor iedereen beschikbaar zijn. Als je dan ook een nieuwe TV-box wil, kan je er dan één verkrijgen. Maar meer informatie over hoe en wat, heb ik hierover nog niet. Maar dit zal zeker tijdig gecommuniceerd worden. 

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Test hem nu: de nieuwe Telenet TV-box!

Zijn maar 20.000 tv boxen in test,

Ben je er bij wees blij !

Ben je er niet bij wacht dan tot Jan 2019

 

Tis niet omdat je geen box hebt dat je in de steek bent gelaten 👻

Je krijgt als klant meer en meer , meer snelheid, meer data, overal meer free wifi, free G, in 2019 terug hogere downloadsnelheden, kan zo verder gaan , wees toch eens blij