24752
netweters
|
152358
antwoorden
|
20693
vragen
|
Geen enkele sociale media app werkt nog… alsook facebook wordt niet gevonden via internet. Hoe komt dit?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Sociale media werkt niet
Opgelost! Ga naar oplossing.
Grote storing wereldwijd bij Facebook, Instagram en Whatsapp
Bij mij ook niet....
Facebook, Instagram en WhatsApp liggen plat, wereldwijde storing | VRT NWS: nieuws
Ik lig er niet van wakker!!! Vroeger bestond dat niet en toen ging het leven ook goed, zelfs beter.
Oei is de wereld aan het vergaan? Ik denk dat de Chinezen of de Russen er voor iets tussen zitten. Ze zullen iets teveel geblokkeerd hebben. 😉 De snoodaards.
Toch geen probleem @silke1989 ....
Nu heb je tijd voor andere dingen , boek lezen , film of serie kijken.
Probleem zal wel opgelost worden en kan je erna weer scrollen naar de dingen die je nu mist.
Zelf bij Proximus zijn er internet problemen, dus denk dat er daar meer met de handen in de haren zitten, en als ze hun modem herstarten hebben ze geen tv meer, de DNS servers zijn ontregeld.
@Ex-Netweter schreef:Facebook, Instagram en WhatsApp liggen plat, wereldwijde storing | VRT NWS: nieuws
Ik lig er niet van wakker!!! Vroeger bestond dat niet en toen ging het leven ook goed, zelfs beter.
Ik ook niet. FB heb ik niet eens, instagram ook niet. WA wel, maar dat kan opgevangen worden door de berichten app van Google LLC. En die werkt wel.
Bedankt aan de mensen die een gewoon antwoord geven op de vraag….voor de anderen… Neen ik zal idd niet doodgaan omdat de apps niet werken… mijn vraag was er gewoon omdat ik niet wist of dit een algemene storing was of niet … de extra commentaren zijn niet nodig en ongepast
Je hoeft u niet op te winden over sommige reacties hoor, die zijn zeker niet persoonlijk bedoeld. Maar het is des mensen om op bepaalde gebeurtenissen "grappig" te reageren. Hoe anders zijn memes ontstaan denk je ..