24747
netweters
|
152259
antwoorden
|
20683
vragen
|
Beste, sinds juni heb ik een lidmaatschap bij Netflix. Ik heb dit telefonisch geregeld via Telenet. Ik wil absoluut mijn abonnement bij Netflix beëindigen. Het probleem is dat niemand kan helpen: telenet zegt dat het via Netflix moet gaan en bij Netflix zeggen ze dat mijn e-mailadres niet te vinden is. Dat klopt niet want ik heb van hen een e-mail gekregen om een nieuw wachtwoord te maken. Ik maak geen gebruik van Netflix en op mijn aanrekening van Telenet staat wel telkens 15,99 euro vermeld.
Kan iemand helpen?
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Netflix
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het eenvoudigste is surfen naar de website van Netflix, inloggen met je gegevens.
Daarna rechts bovenaan account selecteren.
Hier heb je de optie om je lidmaatschap op te zeggen.
Beste, bedankt voor uw antwoord. Dat lukt niet omdat ik blijkbaar niet gekend ben bij Netflix. Ik kan inloggen maar bij mijn account staat nergens lidmaatschap opzeggen...Volgens mijn account aldaar heb ik aan geen enkele betaling voldaan. Natuurlijk niet, ik betaal via Telenet.
Het zal toch moeten via Netflix, volgens mij. Ben je zeker dat je hiervoor het juiste e-mailadres gebruikt? Normaal geeft Telenet hier enkel die centjes door aan Netflix dus ze zouden je toch moeten kennen daar.
Opzeg is via Netflix zelf hier gaat Telenet niet tussen zitten. Zoals al eerder gezegd door @FilipD als je betaald via Telenet zal Telenet het geld door geven aan Netflix maar een opzeg gebeurd via Netflix zelf.
Als je email adres daar niet gekend is zal je eventueel iets anders moeten door geven van gegevens. Hier kan je alles nalezen over hoe Netflix op te zeggen.
Via het Netflix-blauwe kaartje in Mijn Telenet kan je…
Je kan er ook je Netflix-abonnement stopzetten. Dat kan op elk moment en gemakkelijk. Zodra je opzegt, kan je nog kijken tot het einde van je huidige abonnementsperiode.