Beantwoorden
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mogelijke fout op Mijn Telenet website

@Suzy 

Hoe kan men een vanuit de Telenet pagina naar de Base pagina gaan ? 

 

Zat ergens op de website deze link : https://www2.telenet.be/nl/producten/internet-en-tv/abonnementen/bestel-all-internet-en-telenet-tv-i...

 

Als je dan van boven op het Telenet logo klikt dan kom je uit op de Base pagina. Hier is toch ergens een fout denk ik of is dit de bedoeling ? 

 

Titel gewijzigd door Nick (Mod) | Vorige titel: Base pagina te zien ?


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
10 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7389
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Mogelijke fout op Mijn Telenet website

@patrick37 bedankt om dit te delen! Ik ben eens naar de pagina gegaan en heb dan bovenaan op het Telenet logo geklikt, maar ik kom gewoon op de Telenet homepage uit dan. Merk jij dit nu nog steeds op? Want ik kan het niet reproduceren. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5188
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mogelijke fout op Mijn Telenet website

Ik heb het ook even getest en inderdaad, bij mij werkt het ook gewoon goed zoals het hoort ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mogelijke fout op Mijn Telenet website

@Suzy 

Probleem is opgelost. 

Gisteren kwam ik uit op de Base pagina om mij daar aan te melden 🤔

 

Maar goed het is opgelost we gaan het afsluiten 🙂 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Mogelijke fout op Mijn Telenet website

Zojuist op telenet geklikt kom ook bij Base.

0 Likes
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Mogelijke fout op Mijn Telenet website

Bedankt @Moaner ! Ik heb het zelf ook terug getest en dit lijkt niet naar BASE te leiden.

Was dit via dezelfde link als patrick37 meegaf? 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Mogelijke fout op Mijn Telenet website

Ja bij mij duurde het een 5 tal minuten,zelfs de pictogram veranderde naar Base.

Alles is terug normaal,toch vreemd.

0 Likes
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Mogelijke fout op Mijn Telenet website

Het probleem is niet opgelost heb het zojuist weer.

https://www.prd.base.be/nl/klantenzone.html

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mogelijke fout op Mijn Telenet website

@Suzy 

Hier heeft @Moaner een klein punt ik merk het soms ook wel op dat ik toch weer naar de website van base ga. Dit is dan als ik de op de site druk van Telenet zelf om die te openen dan is er ergens een link naar de base pagina. 

 

Heb het dus ook al weer een paar keer ontdekt maar nog niet vermeld. Kan er geen tijdstip op zetten het is onwillekeurig dat dit gebeurd op een dag. Maar dat kan zijn dat het dan een uur duurt voor het weer normaal is maar ook een half uur. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 524
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? JACKPOT!

Mogelijke fout op Mijn Telenet website


Heb het dus ook al weer een paar keer ontdekt maar nog niet vermeld. Kan er geen tijdstip op zetten het is onwillekeurig dat dit gebeurd op een dag. Maar dat kan zijn dat het dan een uur duurt voor het weer normaal is maar ook een half uur. 


@patrick37 Hmmm heel bizar. Kan het zelf ook niet meteen reproduceren. Welke browser gebruik je juist of is het via verschillende zo? Weet dat het misschien niet evident is, maar moest je de mogelijkheid hebben om ons een filmpje te sturen van zodra je het opmerkt mag je dat zeker bezorgen. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Mogelijke fout op Mijn Telenet website

@Bjarne 

Ja het is ook bizar want het is niet elke dag of elk uur maar heel random. Als ik naar 'mijn Telenet' wil gaan en dan dus naar de website ga dan zit ik ineens op de Base site. Cash en cookies legen kan soms helpen maar zeker niet elke keer. 

 

Zal anders nog eens een paar keer testen via Safari want ik gebruik nu Google. Dan zal ik dat eens een tijdje testen en mijn bevindingen door geven. 

 

Maar voor Google zal ik ook eens zien dat ik dat opgenomen krijg en dat filmpje bezorgen want het is ook geen normale reactie via Google. Niet iedereen heeft een Apple device dus niet iedereen kan Safari gebruiken. Maar kunnen wel zien om het op die manier ergens te achterhalen wat het probleem zou kunnen zijn. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.