|
26.543
netweters
|
165.099
antwoorden
|
|
22.159
vragen
|
Dit is wat ik de laatste 14 dagen te zien krijg in de tv gids… op mijn ipad zie ik wel alles, en kan de programmas ook starten naar mijn tv. De helpdesk gaf al de optie om de stekkers uit te trekken, en ook om de fabrieksinstellingen terug te zetten, opstarten… niks helpt. Sindsdien antwoorden ze op geen enkel gesprek meer en sluiten het gewoon af! Ik heb geen tv gids meer en kan ook niks meer programmeren op mijn tv. Ook de programma info in de onderste balk op de zenders, verschijnen leeg! Het is dus zeer onhandig om tijdens het werk op de ipad, naar de telenet app te moeten gaan om daar de tv gids te openen, een programma te kiezen, of iets op te nemen…! We betalen ons wel bont en blauw voor alles… Dit is de eerste keer dat ik iets voor heb bij telenet na jaren klant te zijn… Ik kreeg nog een tip om de tijdzone van de tv box te wijzigen naar een andere tijdzone, en dan terug te zetten naar de juiste… maar die functie staat niet in de instellingen van mijn tv box!!
Gaat het over een oude ipad
Kan zijn dat niet meer ondersteund word
Is dat niet geval gooi de tv app er af en zet terug
Anders neem je contact met Telenet nog voor verlof
En is de tv box nog verbonden met het internet ? En over welke tv box spreken we dan en hoe is die normaal verbonden met het internet ?
Lees eens goed hé! Op de iPad gaat het net wel! 🙄
Je TV-box gaan omruilen in een Telenet-Winkel.
https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/telenet-winkelpunten.html
Splinternieuwe ipad… maar de vraag gaat enkel over de tv box….
@ThomasAntwerpen Hoe maakt de tv box verbinding met internet, is dat met een rechtstreekse utp kabel of via wifi of met andere toestellen voor wifi of utp kabel??
Een grijze kabel… hoe dat noemt weet ik niet… met zo een pvc klik stekkertje… 🙈
14 jaar werkte alles perfect hier. 👌🖥️
Indien het al 14 jaar perfect werkte, dan heb je volgens mij géén TV-Box, maar een oude decoder (Digibox of Digicorder).
Want een TV-Box bestaat nog geen 14 jaar ...
Trek vanavond de stroomstekker van de modem eens uit zo lang mogelijk
Doe het ook met de Digicorder zelfde stap
Laat dan rustig opstarten