24754
netweters
|
152373
antwoorden
|
20696
vragen
|
Vandaag (woensdag 11/03) is Telenet gestart met de uitrol van software versie 4.22 op de TV-box. Dit is een extra release om een dringend probleem te verhelpen. Vandaar dat deze zo kort volgt op de vorige.
Na de lancering van software versie 4.21 hadden meerdere TV-box klanten geen beeld meer, alleen geluid. Het gaat om klanten met en ouder tv-toestel dat alleen HDCP 1.4 ondersteunt. Om dat probleem op te lossen, wordt deze software versie (4.22) gelanceerd. Er zijn geen andere nieuwigheden in deze release.
Merk je na de update nieuwe problemen of duikt een oud probleem plots opnieuw op? Geef het dan door via 015/66.66.66 of via Facebook of Twitter.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Wordt met deze update de hoge toon dat de TV box maakt opgelost?
@iefbo schreef:Wordt met deze update de hoge toon dat de TV box maakt opgelost?
Die hoge toon wordt veroorzaakt door een condensator, meestal in de voeding.
Dit is een hardware probleem, niet op te lossen met een software update.
okee, ik heb 2 TV boxen en beide maken dat lawaai. Op internet lees ik dat velen dat probleem hebben.
wordt dit dan nooit opgelost? 2 nieuwe gaan halen zal ook niet veel uitmaken dan?
netflix hopelijk gemaakt?
Kan hier niet meer de YouTube openen via apps
@JPR schreef:Kan hier niet meer de YouTube openen via apps
Best de tvbox resetten door hem met de knop achteraan uit te zetten en een minuutje later weer aan te zetten (als je dat nog niet gedaan hebt tenminste)
Wheng, hartelijk bedankt voor de tip( Kende die trouwens al want testte die digibox mee van in het begin ;-)) Heb hem zelfs al de stekker zelf uitgetrokken. Zelfs modem reset gedaan.
Maar het helpt dus totaal niet. Het rare is dat alle andere apps (sofa,Netflix, teleshop enz wel werken)
Helpt dus totaal niet.
Sorry dat ik zo laat reageer maar was er nog niet eerder toe gekomen.
Jouw tip was de truc, het probleem is opgelost.
Heeeel hartelijk bedankt
Ik hoop dat bij de volgende softwareversie van de TV-box de kwaliteit van opgenomen en terug-kijk programma's toch beter wordt want er is een verschil tussen Live kijken en in uitgesteld relais.
Toch zeker bij de ondertiteling zie je dat de kwaliteit veel minder is.
@Guyke1 schreef:Ik hoop dat bij de volgende softwareversie van de TV-box de kwaliteit van opgenomen en terug-kijk programma's toch beter wordt want er is een verschil tussen Live kijken en in uitgesteld relais.
Toch zeker bij de ondertiteling zie je dat de kwaliteit veel minder is.
Het klopt dat er een merkbaar kwaliteitsverschil is tussen live en uitgesteld kijken, maar de kwaliteit hangt niet af van de software versie van de TV box.
Bij live kijken wordt het coax signaal gebruikt.
Uitgesteld kijken gebeurt via IP (de UTP of wifi connectie). Daarbij wordt de uitzending gedownload vanaf servers in de cloud. De kwaliteit hiervan hangt af van de hoeveelheid compressie er hier op toegepast is.