Beantwoorden
dejosse
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Jij bent af! Netjes! Primeur! Gelezen en goedgekeurd!

Afstandsbediening terug koppelen met Lenco-tv lukt niet

Ik doorliep de stappen om te koppelen: TV-toets, schuin rechts onder de Menu/Home-toets, in combinatie met de 0 gedurende meer dan 10 seconden. Koppeling wordt bevestigd, en 'Gebruik je afstandsbediening om het volume te regelen van je HannStar TV' komt als melding... 
Logischerwijs werkt de afstandsbediening van mijn Lenco dus niet. Nochtans werkte dit voordien zonder problemen. Ik heb echter nu grote kuis gehouden, had alles losgekoppeld natuurlijk, en terug heraangesloten, met het bovengemelde probleem tot gevolg... 

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: afstandsbediening terug koppelen met Lenco-tv

0 Likes
6 reacties
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Afstandsbediening terug koppelen met Lenco-tv lukt niet

Dus als ik het god begrijp, werkt de originele afstandsbediening van je Lenco tv zelf niet meer? Dit heeft normaal niets te maken met de koppeling van de TV-box. Want je koppelt eigenlijk de afstandsbediening van de TV-box aan je televisie, zodat je met de TV-box afstandsbediening het geluid van je tv kan regelen en je maar één afstandsbediening nodig hebt. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
dejosse
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Jij bent af! Netjes! Primeur! Gelezen en goedgekeurd!

Afstandsbediening terug koppelen met Lenco-tv lukt niet

De afstandsbediening van de televisie werkt weldegelijk nog, hoor, maar die van Telenet kan ik niet meer aan de TV koppelen. Voordien ging het nochtans wel...

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Afstandsbediening terug koppelen met Lenco-tv lukt niet

@dejosse  

Heb je de tv box ook eens gereset en dan nog eens opnieuw geprobeerd ? Een reset van de tv box wil ook nog wel eens helpen , dus eerst resetten en dan opnieuw proberen te koppelen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
dejosse
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Jij bent af! Netjes! Primeur! Gelezen en goedgekeurd!

Afstandsbediening terug koppelen met Lenco-tv lukt niet

@patrick37 
Heb ik nogmaals geprobeerd, maar de melding blijft dezelfde: gekoppeld met uw Hann Star TV... 

0 Likes
KurtVdS
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Even demarreren... Warming up? Al 25 duimen! YEAH! CAPSLOCK DAY!

Afstandsbediening terug koppelen met Lenco-tv lukt niet

Hey @dejosse , heb je al eens geprobeerd via Instellingen > Beeld en geluid > Afstandsbediening aan audiosysteem koppelen ?
Daar kan je dan kiezen Tv koppelen en vervolgens zelf Lenco selecteren om te koppelen (met zowel automatische als handmatige optie).

 

dejosse
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Jij bent af! Netjes! Primeur! Gelezen en goedgekeurd!

Afstandsbediening terug koppelen met Lenco-tv lukt niet

@KurtVdS : that's it ! Wat moeten proberen, maar uiteindelijk de goeie match gevonden. Dikke merci! 👌👍