Beantwoorden
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Beschikbaarheid TV-Box ?

Is er inmiddels al zicht op de beschikbaarheid van de TV-Box?

Mijn aangekochte digicorder werkt niet meer. Ik kijk TV via een kaartje.

Ik ben enkele maanden geleden overgestapt naar Wigo. Binnen dit abonnement is de huur van een TV-box inbegrepen. Helaas hebben de Telenet Centers er geen.

Ze kunnen eventueel een digibox aanbieden, maar ik wacht liever op de TV-Box. Nu is de vraag hoelang dat wachten nog gaat moeten duren.......


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
91 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Beschikbaarheid TV-Box ?

@Ex-Netweter  

Als je op je link klikt dan bestaat de pagina niet dus die opgegeven link werkt niet. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Beschikbaarheid TV-Box ?

Zal eens contact opnemen met Telenet,voor die link

 

Ex-Netweter
 

Beschikbaarheid TV-Box ?

@patrick37 , ja, dat had @robatoras reeds opgemerkt. Op het moment van posten werkte die link wel en bevatte een hele tekst over de problemen met levering TV-box plus een invulformulier waar je je gegevens kon achterlaten (klantennummer, naam voornaam, reden aanvraag tv-box) en de opmerking dat het je 50€ gaat kosten.

 

Yves

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Beschikbaarheid TV-Box ?

Ik zal nooit 50 euro betalen voor die box die maandelijks in je huur wordt verekend.

Als dat klopt zijn het Afzetters.

Ex-Netweter
 

Beschikbaarheid TV-Box ?

@robatoras , ik heb meer en meer spijt dat ik geen screenshot heb genomen 😄 

 

Yves

0 Likes

Beschikbaarheid TV-Box ?

"Hoi Thomas, wat fijn dat je interesse hebt in de Telenet TV-box! 🙂 Ik raad je aan om de volgende pagina goed in de gaten te houden: https://bit.ly/1GpZb69. Op dit moment is de Telenet TV-box niet in voorraad, maar wanneer deze in voorraad is, kom je het daar te weten. Kevin"

 

Dit was de Tweet van Telenet !

 

En deze link werkt wel, raar, heel raar.

 

Yves

 

 

Beschikbaarheid TV-Box ?

@robatoras 

@patrick37 

 

Hoi Thomas, wat fijn dat je interesse hebt in de Telenet TV-box! 🙂 Ik raad je aan om de volgende pagina goed in de gaten te houden: https://bit.ly/1GpZb69. Op dit moment is de Telenet TV-box niet in voorraad, maar wanneer deze in voorraad is, kom je het daar te weten. Kevin

 

Dit is de tweet en deze link werkt wel naar desbetreffende pagina.

 

Yves

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Beschikbaarheid TV-Box ?

@Ex-Netweter  

Ik heb nog eens gezocht maar ik vind er ook niks van terug op de website.

 

EDIT : @robatoras  heeft de link gevonden. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Beschikbaarheid TV-Box ?

Origineel twitterbericht met werkende link .

 

Hoi Thomas, wat fijn dat je interesse hebt in de Telenet TV-box! 🙂 Ik raad je aan om de volgende pagina goed in de gaten te houden: https://bit.ly/1GpZb69. Op dit moment is de Telenet TV-box niet in voorraad, maar wanneer deze in voorraad is, kom je het daar te weten. Kevin

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Beschikbaarheid TV-Box ?

De link van @Ex-Netweter van 9:48 werkt.

Ex-Netweter
 

Beschikbaarheid TV-Box ?

@janne_man :De link van @Pops van 9:48 werkt... TERUG 😄 😄

 

Yves

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Beschikbaarheid TV-Box ?

@Ex-Netweter 

Goed mogelijk dat de link een tijd niet gewerkt heeft. Ik heb de link twee keer gebruikt. Een eerste keer kort na het plaatsen van je bericht, toen er nog geen meldingen te zien waren van niet werken, en een tweede keer juist voor ik meld dat het werkt.

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Beschikbaarheid TV-Box ?

Ik heb voormiddag contact gehad met Telenet,over die link.

Die ik gebruikte

https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/kan-ik-mijn-digibox-of-digicorder-o...

is nooit weggeweest.

 

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Beschikbaarheid TV-Box ?

11.03.2021

Hallo ......... Goed dat je hier contact voor opneemt. Het is inderdaad zo dat de omruilingskosten van een gewone Digicorder naar een TV-box @50 euro kost. Deze zijn momenteel ook niet in voorraad. ”Door de wereldwijde impact van het coronavirus en de uitzonderlijke maatregelen om verdere verspreiding te voorkomen, lopen de leveringen van sommige hardware (of de onderdelen die nodig zijn) vertraging op. Daarom is het mogelijk dat je een bepaald toestel (tijdelijk) niet kan verkrijgen. We hopen binnenkort terug leveringen te ontvangen. Onze excuses voor het tijdelijke ongemak. .............

0 Likes