Beantwoorden
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Beschikbaarheid TV-Box ?

Is er inmiddels al zicht op de beschikbaarheid van de TV-Box?

Mijn aangekochte digicorder werkt niet meer. Ik kijk TV via een kaartje.

Ik ben enkele maanden geleden overgestapt naar Wigo. Binnen dit abonnement is de huur van een TV-box inbegrepen. Helaas hebben de Telenet Centers er geen.

Ze kunnen eventueel een digibox aanbieden, maar ik wacht liever op de TV-Box. Nu is de vraag hoelang dat wachten nog gaat moeten duren.......


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
91 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Beschikbaarheid TV-Box ?


@Arnie  schreef:

Is er inmiddels al zicht op de beschikbaarheid van de TV-Box?

Mijn aangekochte digicorder werkt niet meer. Ik kijk TV via een kaartje.

Ik ben enkele maanden geleden overgestapt naar Wigo. Binnen dit abonnement is de huur van een TV-box inbegrepen. Helaas hebben de Telenet Centers er geen.

Ze kunnen eventueel een digibox aanbieden, maar ik wacht liever op de TV-Box. Nu is de vraag hoelang dat wachten nog gaat moeten duren.......


Neem contact op via WhatsApp +32 468 00 10 98

ppont
Experienced Beetjesweter
Berichten: 12
Happy New Year! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Beschikbaarheid TV-Box ?

Ik heb eigenlijk dezelfde vraag.

0 Likes
Arnie
Professional Allesweter
Berichten: 1744
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Beschikbaarheid TV-Box ?

Hier is het antwoord wat ik van support ontving:

 

Tijdens de pandemie is de import uit China een hele tijd stopgezet. Momenteel begint die stilletjes terug op gang te komen. Maar we hebben nog steeds niet voldoende voorraad om iedereen te voorzien van een TV-box. We begrijpen dat dit vervelend is. Daarom dat we ook ons best doen om dit zo snel mogelijk terug in orde te brengen. Ik ga je moeten vragen om toch nog even geduld te hebben. Alvast onze excuses voor het ongemak. Meer informatie wanneer deze terug beschikbaar gaat zijn kun je vinden via de volgende link: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/kan-ik-mijn-digibox-of-digicorder-omruilen/.


   Arnie | Krak
   Meten is weten. Gissen is missen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
ppont
Experienced Beetjesweter
Berichten: 12
Happy New Year! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Beschikbaarheid TV-Box ?

@Suzy Het zou misschien een optie zijn dat Telenet dezelfde optie aanbiedt als Proximus om een Apple TV te gebruiken ipv de TV box die niet leverbaar Is. Momenteel kan dit jammer genoeg allen met YUGO....

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Beschikbaarheid TV-Box ?

@ppont momenteel is er nog niets geweten over een TV-app voor Apple TV. Indien dit in de toekomst eraan zou komen, zal je hier zeker over lezen en zal Telenet dit zeker communiceren.

 

Het klopt dat dit voor YUGO wel al ontwikkeld is en gebruikt kan worden.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
ppont
Experienced Beetjesweter
Berichten: 12
Happy New Year! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Beschikbaarheid TV-Box ?

@Suzy Daarom is het echt jammer dat YUGO zo een beperkt aantal kanalen aanbiedt....

0 Likes
ButsJohan
Professional Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your first party!

Beschikbaarheid TV-Box ?

We zijn ondertussen weeral 20 dagen verder en de pagina zegt nog steeds dat het niet mogelijk om een tv box te bemachtigen. Wij wachten er al op van voor de zomer ... Ik heb begrip voor de ganse covid situatie maar dit is niet langer acceptabel.

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Beschikbaarheid TV-Box ?


@ButsJohan  schreef:

We zijn ondertussen weeral 20 dagen verder en de pagina zegt nog steeds dat het niet mogelijk om een tv box te bemachtigen. Wij wachten er al op van voor de zomer ... Ik heb begrip voor de ganse covid situatie maar dit is niet langer acceptabel.


Daar kunnen ze op Netweters niets aan veranderen.

Gewoon afwachten .

0 Likes
Flinta
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Handje vol! Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Beschikbaarheid TV-Box ?

Dit is nu al van Maart he. De vraag is waarom de import is stopgezet, dat begrijp ik echt niet! De pandemie in China is toch al lang opgelost!? Ik bestel zoveel vanuit China en ken geen probleem bij verschillende bedrijven, die zijn toch allemaal al lang weer aan het werk, net zoals wij hier in België al lang weer aan het werk zijn in de grote bedrijven enz. En dan heb ik het niet over dat **bleep**ing thuiswerk he! Tuurlijk dat Netweters hier niets kan aan doen, maar dat Telenet dat daar zo geheimzinnig over doet en dit niet in orde brengt, dat kan inderdaad niet door de beugel!

 

robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Beschikbaarheid TV-Box ?

Dat probleem hebben ze in Nedeland niet bij Ziggo(ook onder Liberty Global) met hun Mediabox XL en de Mediabox Next.

https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/ontvangers/specificaties-mediabox-next

0 Likes
klive
Freshman Meerweter
Berichten: 73
Al 25 duimen! Goed bezig! Say what?! Alles op zijn plek!

Beschikbaarheid TV-Box ?

Er zijn wel degelijk TV boxen beschikbaar voor nieuwe klanten en ter vervanging van defecte.

 

Als je op de link klinkt die suzy aanleverde, zie je nog altijd dat het toestel niet beschikbaar is.

 

@Suzy vind het zeer betreurenswaardig dat voor trouwe klanten niets kan. Zelf ook nog eens 35 euro betaald afgelopen di. voor vervanging van een AD2100 defect digicorder door een AD2200. TV- box: no way. 

 

Nu kan ik binnenkort ook nog eens betalen om deze digicorder door een TV box te laten vervangen;

 

Bovendien was de "nieuwe digicorder" - want telenet levert enkel nog refurbished toestellen - de dag nadien ook weer defect. Dat is nu al de 2° keer dat ik met een refurbished toestel mag weergaan, rijtje schuiven, etc. etc.

 

Telenet is bij mij echt geen goede indruk aan het maken. Laatste maanden op korte tijd 3X alle diensten down. Begin dit jaar ook zeer veel problemen met foutieve informatie over en problemen bij safespot activatie.

 

Blijkbaar is de Proximus fiber een aantrekkelijk atlernatief aan het worden ...

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Beschikbaarheid TV-Box ?


@klive  schreef:

Er zijn wel degelijk TV boxen beschikbaar voor nieuwe klanten en ter vervanging van defecte.

Blijkbaar is de Proximus fiber een aantrekkelijk atlernatief aan het worden ...

 

@robatoras  antwoord.

Je weet het toch,Je vergeet Orange nog die komen met 1000/200Mbps over FTTH.


 

0 Likes
paul_hermans10
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Netjes! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Beschikbaarheid TV-Box ?

@Suzy 

Is er ondertussen een update ivm de beschikbaarheid van de tv box?

 

Op de telenet pagina: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/kan-ik-mijn-digibox-of-digicorder-omruilen/ staat nog steeds de melding: "Momenteel is het niet mogelijk om de Telenet TV-box te bestellen. Zodra dat opnieuw kan, zie je dat op deze pagina. Onze excuses voor het tijdelijke ongemak."

Tags (1)
0 Likes

Beschikbaarheid TV-Box ?

@paul_hermans10 , voor het moment zijn deze enkel beschikbaar voor nieuwe klanten en klanten die van abonnement veranderen (Yugo naar Wigo bvb) indien je een abonnement had waar je geen digibox of corder voor nodig had. Met enig geluk dit laatste ... Ben gisteren naar een Telenet shop geweest (een echte Shop, geen verdeler van Telenet) en ze hadden welgeteld 1 op voorraad. Dus het ziet er niet naar uit dat dit in de nabije toekomst gaat veranderen. 
Mvg,

Yves

Tags (1)