Beantwoorden
MichelVanderbek
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Dossier opvolgen - dossiernummer C******_******

Ik kreeg een SMS met "dossiernummer C******_****** is behandeld". Maar geen aanwijzing waar ik dat dossier kan vinden of wat de eventuele oplossing van de klacht is. Dit is erg ondoorzichtige communicatie van Telenet. Waar vind ik dit dossier???

 

Bedankt en groetjes,

 

Michel

 

Inhoud gewijzigd door Livia (mod) | Reden: Persoonlijke informatie

12 reacties
FilipD
Moderator
Berichten: 185
De magic number! It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Even demarreren...

Dossier opvolgen - dossiernummer C******_******

Je gaat dit zelf niet kunnen opvragen, vrees ik. Best eens contact opnemen met de klantendienst, telefonisch, social media, en vragen achter de afhandeling van het dossier. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewFilip | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

dusbaba
Freshman Veelweter
Berichten: 231
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Dossier opvolgen - dossiernummer C******_******

@MichelVanderbek 

Dit gaat inderdaad over een case die is opgemaakt op 27/4 aan de nummering te zien. Misschien is dit per vergissing naar jou gestuurd als je van niks weet of heb jij die dag wel binnen gebeld voor eventueel een probleem te melden?

0 Likes
MichelVanderbek
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Dossier opvolgen - dossiernummer C******_******

Dit is geen vergissing, maar een vraag die ik aan Telenet stelde. Ik krijg een antwoord per SMS dat het dossier behandeld is, maar ik vind nergens een referentie waar ik het antwoord op mijn vraag kan vinden. Dit is toch wel heel ondoorzichtige communicatie van Telenet. Mijn vraag blijft dus: waar kan ik dit dossier en de afhandeling ervan (het antwoord van Telenet) vinden???

Dossier opvolgen - dossiernummer C******_******


@MichelVanderbek  schreef:

Dit is geen vergissing, maar een vraag die ik aan Telenet stelde. Ik krijg een antwoord per SMS dat het dossier behandeld is, maar ik vind nergens een referentie waar ik het antwoord op mijn vraag kan vinden. Dit is toch wel heel ondoorzichtige communicatie van Telenet. Mijn vraag blijft dus: waar kan ik dit dossier en de afhandeling ervan (het antwoord van Telenet) vinden???


Wij kunnen je daarmee niet helpen! Dit forum is van klanten voor klanten.

Neem contact op met Telenet:

https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/contacteer-telenet/

0 Likes
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 210
De magic number! Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Dossier opvolgen - dossiernummer C******_******

Normaal had de persoon die de case heeft afgesloten je op de hoogte moeten brengen van het resultaat. Mogelijks is dit niet gebeurd of hebben ze je nog niet kunnen bereiken. Met het case nummer kan je wel terug contact opnemen zodat een medewerker de case nota's kan raadplegen en de finale oplossing kan meedelen.

JohnnyBee
Experienced Weetjesweter
Berichten: 26
Wereld gedichtendag Tien op tien! Dat loopt vlotjes. Handje vol!

Dossier opvolgen - dossiernummer C******_******

Hoi,

ik heb er ook zo eentje gekregen op 05/05/22 om 22u29 !!!

Is inderdaad een belachelijk sms'je daar dit bij de klant enkel maar vragen opwerpt.

Hopelijk leert Telenet hier iets uit.

0 Likes
dusbaba
Freshman Veelweter
Berichten: 231
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Dossier opvolgen - dossiernummer C******_******

Dit is inderdaad niet de ideale communicatie naar de klant toe en zeker niet klantvriendelijk. Uit ervaring weet ik dat er op de klantendienst van Telenet een constante verhuis is van medewerkers en dus vermoedelijk heeft een persoon met héél weinig ervaring jouw dossier afgewerkt.
Dus zoals hier reeds vermeld, terug binnen bellen met casenummer bij de hand is de enige oplossing om meer info te bekomen.

JBS
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Verander-je-wachtwoord-dag Say what?! Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-)

Dossier opvolgen - dossiernummer C******_******

Volgens mij is dit gewoon phishing, en proberen ze je account gegevens te ontfutselen. Bijgevolg komt dit niet van Telenet.

Guido.

dusbaba
Freshman Veelweter
Berichten: 231
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Dossier opvolgen - dossiernummer C******_******

In deze tijden is inderdaad alles mogelijk maar wanneer klant heeft binnen gebeld voor een probleem zou dit toch wel héél toevallig zijn....😉

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Dossier opvolgen - dossiernummer C******_******

@JBSis me voor, maar ik wou al hetzelfde suggereren: phishing?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
dusbaba
Freshman Veelweter
Berichten: 231
Een bus vol! Warming up? BINGO! De volle 100!

Dossier opvolgen - dossiernummer C******_******

@sb 

Nadat klant heeft binnen gebeld... toch wel héél toevallig, niet?

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Dossier opvolgen - dossiernummer C******_******

@dusbaba 

 

Toeval bestaat hé. Er zijn mensen die tweemaal achter elkaar de Lotto winnen. (-;

 

Maar ik begrijp wat je bedoelt. Het maakt phishing iets minder waarschijnlijk (maar niet onmogelijk).


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes