24758
netweters
|
152469
antwoorden
|
20712
vragen
|
Ik kreeg een SMS met "dossiernummer C******_****** is behandeld". Maar geen aanwijzing waar ik dat dossier kan vinden of wat de eventuele oplossing van de klacht is. Dit is erg ondoorzichtige communicatie van Telenet. Waar vind ik dit dossier???
Bedankt en groetjes,
Michel
Inhoud gewijzigd door Livia (mod) | Reden: Persoonlijke informatie
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit gaat inderdaad over een case die is opgemaakt op 27/4 aan de nummering te zien. Misschien is dit per vergissing naar jou gestuurd als je van niks weet of heb jij die dag wel binnen gebeld voor eventueel een probleem te melden?
Dit is geen vergissing, maar een vraag die ik aan Telenet stelde. Ik krijg een antwoord per SMS dat het dossier behandeld is, maar ik vind nergens een referentie waar ik het antwoord op mijn vraag kan vinden. Dit is toch wel heel ondoorzichtige communicatie van Telenet. Mijn vraag blijft dus: waar kan ik dit dossier en de afhandeling ervan (het antwoord van Telenet) vinden???
@MichelVanderbek schreef:Dit is geen vergissing, maar een vraag die ik aan Telenet stelde. Ik krijg een antwoord per SMS dat het dossier behandeld is, maar ik vind nergens een referentie waar ik het antwoord op mijn vraag kan vinden. Dit is toch wel heel ondoorzichtige communicatie van Telenet. Mijn vraag blijft dus: waar kan ik dit dossier en de afhandeling ervan (het antwoord van Telenet) vinden???
Wij kunnen je daarmee niet helpen! Dit forum is van klanten voor klanten.
Neem contact op met Telenet:
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/contacteer-telenet/
Normaal had de persoon die de case heeft afgesloten je op de hoogte moeten brengen van het resultaat. Mogelijks is dit niet gebeurd of hebben ze je nog niet kunnen bereiken. Met het case nummer kan je wel terug contact opnemen zodat een medewerker de case nota's kan raadplegen en de finale oplossing kan meedelen.
Hoi,
ik heb er ook zo eentje gekregen op 05/05/22 om 22u29 !!!
Is inderdaad een belachelijk sms'je daar dit bij de klant enkel maar vragen opwerpt.
Hopelijk leert Telenet hier iets uit.
Dit is inderdaad niet de ideale communicatie naar de klant toe en zeker niet klantvriendelijk. Uit ervaring weet ik dat er op de klantendienst van Telenet een constante verhuis is van medewerkers en dus vermoedelijk heeft een persoon met héél weinig ervaring jouw dossier afgewerkt.
Dus zoals hier reeds vermeld, terug binnen bellen met casenummer bij de hand is de enige oplossing om meer info te bekomen.
Volgens mij is dit gewoon phishing, en proberen ze je account gegevens te ontfutselen. Bijgevolg komt dit niet van Telenet.
Guido.
In deze tijden is inderdaad alles mogelijk maar wanneer klant heeft binnen gebeld voor een probleem zou dit toch wel héél toevallig zijn....😉
Nadat klant heeft binnen gebeld... toch wel héél toevallig, niet?
Toeval bestaat hé. Er zijn mensen die tweemaal achter elkaar de Lotto winnen. (-;
Maar ik begrijp wat je bedoelt. Het maakt phishing iets minder waarschijnlijk (maar niet onmogelijk).