24757
netweters
|
152406
antwoorden
|
20700
vragen
|
Wat betekent het einde van de testfase nu voor de testers? Er ging een mail rond gaan maar nog niets ontvangen hierover.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Deborahnyst @Michiel_DP, ik heb net even gesynct met collega's en zij vertelden me dat de mail gisteren blijkbaar niet werd verstuurd. Wel hebben ze me bevestigd dat deze vandaag zeker verstuurd zal worden, normaal zelfs nog in de voormiddag.
Sorry voor de verwarrende communicatie, maar de einde testfase info komt er zeker nog aan!
dank je wel.
pff bijna einde play dan waarschijnlijk 😉
Mail net ontvangen 🙂
@Michiel_DP einde play of als je de aanbieding aangaat als testers van 2 maanden play more aan de helft van de prijs als je tussen 2 mei (einde gratis play) en begin juli play more weer activeert 😉
Ik heb één bedenking hierbij: toen Telenet mij telefonisch contacteerde begin januari 2019, om te melden dat de testfase werd verlengd, ging dit tot en met juli 2019 duren. Er was me toen ook gegarandeerd dat ik tot juli 2019 PlayMore ter beschikking ging hebben. Men ging ons telefonisch contacteren dan wanneer de testfase zou stopgezet worden.
Ik heb de mail ontvangen. Play more stopt op 2 mei.
Heel bizar want de fouten zijn nog toegenomen sinds de update.
Enerzijds fouten die niet op te lossen zijn volgens helpdesk, anderzijds fouten waar ze de oorzaak nog niet van gevonden hebben.
@MarcN, helaas kan ik geen andere oorzaak geven dan dat je fout geïnformeerd bent. Wat natuurlijk niet correct naar jou als klant/tester.
Het einde van de testfase heeft op geen enkel moment vastgelegen in juli, gezien we het laatste halfjaar altijd gesproken hebben over lancering in "voorjaar 2019". Het kan zijn dat de ingewerkte promotie die jullie kregen voor Play More in de systemen deze einddatum misschien had en de medewerker hierdoor een foute afleiding heeft gemaakt, waarvoor mijn excuses.
Voor een telecommunicatiebedrijf is "fout geïnformeerd" toch wel een ernstige beroepsfout. Ik blijf het opmerkelijk vinden dat jullie me persoonlijk telefoneren om dan, achteraf blijkbaar, verkeerd te informeren. Ik had het moeten weten: dit was te mooi om waar te zijn.
@NickB en toch lanceert men dit ?? men zal dringend geld nodig hebben want de laatste maanden gaan er meer klanten weg dan dat er bijkomen.
Hoe zou dat komen .. Prijs ??
Geld is vaak de drijfveer, follow the money. Het is nu eenmaal een commercieel bedrijf dat winst moet maken. Aan de andere kant zullen er altijd updates en 'nieuwe versies' komen, waarbij de zekerheid tot goede werking niet met de volle honderd procent gegarandeerd kan worden.
@MarcNEen reden te meer dat lanceren voor het grote publiek op dit ogenblik geen goeie beslissing is.
Bij updates in de toekomst kunnen ze inderdaad niet weten wat de problemen zijn.
Nu weten ze dat er problemen zijn waarvan ze voor bepaalde geen oplossing hebben en voor andere niet weten wat de oorzaak is.
De helpdesk zal overspoeld worden met telefoons als er nog zoveel tv-boxen bij komen.
Mij moet je niet overtuigen, misschien een tip om door te geven @Suzy
@Suzy Play more eindigt vanaf het einde van de testfase (02/05) maar momenteel beschik ik nog steeds over Play/Play More...
Ik vraag mij nu dus af of ik nog steeds (gratis) gebruik kan maken van deze dienst?
Of loopt Play/Play More gratis tot de termijn aanrekening periode 14/04 - 13/05 tot het einde van mijn factuurperiode (nl. 13/05) ?
Op uw vorige afrekening heb je betaald tot volgende afrekening. Dat je korting gekregen hebt voor de volle prijs maakt niets uit voor de lengte van de aangerekende periode.
Het zou vreemd overkomen als men zomaar zou beslissen om de overeenkomst halfweg te stoppen.
Groeten