24775
netweters
|
152605
antwoorden
|
20723
vragen
|
Deze ochtend zag ik dat op beide TV boxen in huis de favoriete zenderlijsten helemaal ontregeld zijn.
Gisterenavond laat was nog alles in orde en nu op beide boxen zijn de lijsten ontregeld.
Beide boxen hebben een apart profiel en favoriete zenderlijst.
Hoe kan dit? Misschien door een update vannacht die niet goed gegaan is ofzo?
Nu kan ik weer beginnen puzzelen met de lijsten opnieuw in te stellen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Zoals ik eerder al zei, vroeger hadden ze bij telenet nog echte vakmensen, mensen die leefde voor hun vak. Nu ECHT een bende prutsers. Ik ben klant van in het begin, had één van de eerste digiboxen, man, man, man wat was dat toen. Als je van zender wou veranderen kon je gemakkelijk een douche nemen en toen je terug beneden was had je misschien geluk dat je andere zender gevonden was 🤣. Heeft gelukkig niet lang geduurd. Ik had 4 pc's draaien op internet bekabeld, nooit maar dan ook nooit problemen gehad. Ik hou mijn hart vast als er nu hier iets met mijn internet gebeurd. Ik heb ook al verschillende keren gedacht om het groener gras aan de overkant op te zoeken, maar zoals hier iemand al opmerkte daarom niet beter. Heb 5 jaar in het buitenland gewoond en toen ik terugkeerde was ons huis nog niet volledig af en heb ik 3 weken bij een kennis gelogeerd die bij de concurrentie zat, je weet wel waar alles binnenkomt via telefoonlijn, wat een ramp was dat !!! Vooral spijtig dat die bende prutsers nu wel heel veel geld vragen voor hun WERK.
Gewoon zoals Santa zegt,wat goed is,afblijven van die zenderlijst.
Dreigen met opstappen,zal niet helpen,doen! als je denkt dat het elders beter is.
Ze laten je wel gaan hoor.
Dus als er iets niet naar behoren werkt bij u thuis dan gaat u der gewoon bijzitten in de hoop dat het vanzelf " geneest " ?
Rare redenering hoor. Hopelijk heeft niet iedere technieker bij Telenet eenzelfde instelling.
ik vind dat jullie hier zeer gemakkelijk overgaan: tot nog toe zonder enige informatie van Telenet naar hun klanten: DAAR GAAT HET OVER!
Uw redenering slaat nergens op.
Zoals Santa al een paar keer opmerkte,er van afblijven,komt automatis goed.
Moet Telenet soms hetzelfde herhalen?
Ja; maar dit is juist mee oorzaak van het probleem: er zijn te weinig aanbieders en zo is er nauwelijks concurrentie als ze elkaars prijsverhogingen niet bekampen.
Ik meen mij te herinneren dat er wel een soort instantie is van de overheid die prijsverhogingen moet goedkeuren, maar ik herinner mij ook dat beweerd werd dat in die instantie heel wat oud-medewerkers van TN en PX zitten... Het zal in zo'n situatie nochtans van de overheid moeten komen als klanten nog ergens een minimale bescherming kunnen behouden tegenover winst- & kapitaalzuchtigen.
beste, denk dat de meeste mensen (ook die zeggen van op te stapmpen) het niet slecht voor hebben: er was, en is nog steeds, GEEN info gekomen van Telenet .
Ook geen excuses, dat was het minste wat ze konden doen. Dus uw betoog slaat nergens op.
Waarom moet telenet zich verontschuldigen.
Zitten daar voor niets tussen.
Dan moest die ontregeling hier ook gebeuren,en dat is niet.
Allemaal interessant om te lezen.
Maar bij mij is het probleem nog steeds niet van de baan.
Niets doen kan ook vervelend zijn als het probleem zich maar niet oplost.
Kan iemand bevestigen dat Telenet nog aan de slag is met dit probleem?
Of moet ik bellen om persoonlijk geholpen te worden?
Of moet ik bellen om persoonlijk geholpen te worden?
Hoi Garnizoen27!
Onze collega's achterliggend zijn hier momenteel nog steeds mee bezig. Je mag ons gerust een seintje geven, telefonisch of via een van onze sociale media-kanalen. Dan kunnen we jouw klantgegevens koppelen aan de melding hiervan, en hebben mijn collega's meteen ook een nieuw voorbeeld om op na te kijken.
Andere Netweters die hier nog problemen mee ervaren, mogen natuurlijk hetzelfde doen!
IS HIER NOG NIET OPGELOST 😖 !!
Nee niet opgelost !
Heb je het juiste profiel (gebruiker) gekozen en voor deze een nieuwe favorietenlijst aangemaakt?
Bij mij is het op die manier gelukt.
Steeds juiste profiel is gebruikt, bij mijn dochter was het ook zo, alle zenders verplaatst, maar bij haar was het ‘s anderendaags al in orde. Hoe komt het dat het bij ons niet lukt ? Ik heb ook hier gelezen dat alles in cloud is bewaard en dat het dan weer in orde komt. Dat is nu reeds 3 dagen hetzelfde liedje ! Steeds wordt alles weer veranderd van plaats !
Moeilijk... Met excuses bedoel ik communicatie naar hun klanten, stop met dingen te verfraaien. Vraag van de meeste klanten: het is of Telenet niet geïnteresseerd was dat klanten moeilijkheden hadden met een dienst.