24748
netweters
|
152261
antwoorden
|
20685
vragen
|
Bij de het zoeken van het programma Cash Investigation in de zoek balk van de tv box ip geeft hij een fout melding
Hij zegt dat je een extra abo nodig hebt
Dit gaat over Cash Investigation van donderdag 6 feb om 21.10 uur op France 2
informatief programma hoe Europese winkels meer en goedkoper in China inkopen en het belasting voordeel in Belgie
Titel gewijzigd door Filip (mod) | Vorige titel: probleem met de zoekfunctie geeft fout melding
Opgelost! Ga naar oplossing.
Voor persoonlijke ondersteuning contacteer je best de klantendienst: Technische vraag | Telenet
Zal via deze weg wel bij de juiste dienst komen
Is ook niet zeer dringend en via omweg kom je er ook
En kunnen mensen het opvolgen
Weer druk hoor ik bij de diensten en wachttijden lopen weer op
Dag @luc55
Ik ga hier @WG94 wel gelijk moeten geven. Hiervoor dien je de klantendienst van Telenet te contacteren. Ondanks de drukte en wachttijden, is het niet de bedoeling om de Netweters als "shortcut" te gebruiken. De kans is dan ook groot dat de klantendienst hier een kleine aanpassing moet uitvoeren op je decoder, en dat het meteen in orde is. Als je vandaag nog via WhatsApp stuurt, zal je bericht snel worden opgepikt. Je vindt hier terug hoe je de Telenet klantendienst via WhatsApp kan contacteren: https://www2.telenet.be/residential/nl/contact/mytelenet-help/chat-via-whatsapp.html
Het is door geven via whatsapp
Ze hebben het ontvangen
Het is opgelost
Een bedankje aan Hafida , ruben , Nick ,Annemiek en Tybo