Beantwoorden
AmCam
Professional Weetjesweter
Berichten: 38
Say what?! Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Geen info over Telenet TV-Box bij overstap naar ONE

Waarom krijg je als klant, geen enkele info over de (ontbrekende) TV-BOX bij overstap naar ONE !
Je krijgt een kaart van Telenet in je bus, e-mails allemaal ONE reclame inclusief TV-BOX..

Wanneer ik hier bij De Netweters wat rond surf zijn er blijkbaar geen beschikbaar? 

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Overstap naar ONE en TV-BOX

Tags (2)
14 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5847
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen info over Telenet TV-Box bij overstap naar ONE

@AmCam  

Wat bedoel je exact met ' geen enkel info over de tv box ' ? 

 

Als je een digibox of een digicorder hebt dan werkt die ook in de ONE formules dat is geen enkel probleem want het is niet verplicht een tv box te moeten nemen. Enkel is het probleem dat als je een tv box wil dat er geen voorradig zijn of toch een beperkte stock. Moest je er eentje krijgen dan heb je geluk en anders zal je moeten wachten tot er weer voldoende voorraad is. 

 

Lees ook zeker de onderstaande link moest je toch een tv box willen hebben.

 

https://www2.telenet.be/content/www-telenet-be/nl/klantenservice/kan-ik-mijn-digibox-of-digicorder-o...


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
AmCam
Professional Weetjesweter
Berichten: 38
Say what?! Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Geen info over Telenet TV-Box bij overstap naar ONE

Je stapt over naar een nieuwe formule One, met TV-BOX volgens de beschrijving..
Dan verwacht je dan toch minstens een opmerking naar de klant toe, indien deze niet beschikbaar is!

Het Wetboek van economisch recht (boek VI) reglementeert:

Reclame en handelspraktijken ten aanzien van consumenten  zijn verboden indien ze oneerlijk, misleidend of agressief zijn:

  • wanneer de voorraad onvoldoende is om de in de reclame gepromote goederen te leveren (art. VI.34 WER)

* opmerking uw vermelde link werk niet bij mij!

 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen info over Telenet TV-Box bij overstap naar ONE

@AmCam Vanaf juni komen ze met mondjesmaat weer binnen in de Telenet centra’s, 

denk dat men niet weet op de telefoon centrale van Telenet.

als je ene wilt kan je online een aanvraag forumulier invullen bij Telenet en erbij melden dat je als je nieuwe klant bent een digibox of corder hebt gekregen en graag de tv box wenst en dan niet moet bijbetalen omdat je nieuwe klant bent, 

als bestaande klant zal je waarschijnlijk dan 50€ moeten betalen voor de switch van digibox/corder naar de tv box.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
AmCam
Professional Weetjesweter
Berichten: 38
Say what?! Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Geen info over Telenet TV-Box bij overstap naar ONE

Nog vergeten te vermelden, ik ben voor het overige een heel tevreden klant van Telenet!

AmCam
Professional Weetjesweter
Berichten: 38
Say what?! Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Geen info over Telenet TV-Box bij overstap naar ONE

Bedankt voor uw reactie maar ik ben geen nieuwe klant, en bij One is de TV-Box inbegrepen (zonder extra betaling) zonder deze kan je het One formule niet volledig benutten. ik weet dat het gelukkig wel werkt met een Digicorder daarom dat er in de promotie ook geen verwijzing naar gemaakt is.

0 Likes
TheRealDakota
Professional Weetjesweter
Berichten: 43
Say what?! Star Wars Day On a roll... Tien op tien!

Geen info over Telenet TV-Box bij overstap naar ONE

Ja klopt wat je zegt, na een paar telefoons aan 015666666 kreeg ik eindelijk te horen, dat er geen waren ze zijden altijd maar ja was iets mis gegaan of het is verzonden tegen het einde van de week heb je je tv box, maar ondertussen door onderzoek wist ik dat er een tekort waren van de tv box.

Dan eindelijk naar een +- 6 telefoons kreeg ik te horen wat ik ondertussen al wist een te kort,

goed zeg ik hoe gaan jullie dat oplossen? is momenteel opgelost door mij ik heb gevraagt aan een shop of het mogelijk was de vorige versie tijdelijk te krijgen, en dat ging dus nu heb ik tijdelijk een digicorder, het spijtige is ik heb alles zelf moeten gaan halen eerst de modem dan week later de digicorder, maar dat is niet zo erg als je geen invalide bent dat ik dus wel ben voor mij met een auto rijden is pijnlijk en ik ben de enige van ons gezin van 8 met een rijbewijs.

maar goed dat is het minste van mijn zorgen, ik heb betere internet tegenover proximus dat de corona tijd niet goed aankan en beeld gaat niet op zwart op P133 fout van de proximus v7 android box.

Ik als telenet persoon naar nieuwe klanten toe zou dan melden er is momenteel geen tv-box maar kunnen we je tijdelijk een digicorder aanbieden ( ja tuurlijk tijdelijk ook goed ) goed we sturen je een starterpacket met modem en digicorder 😀 zo en zo is het probleem te kort tijdelijk opgelost en niemand moet er dat speciaal om rijden.

En het zou tof zijn dat ze het aan de telefoon eerlijk zouden zeggen om tijdelijk een digicorder of geduld te hebben voor tv-box, we weten ook wel dat de chip fabriek wat trager werkt en de auto industrie voorang krijgt op chips voor in de auto.

Dus kunnen ze niet leveren gewoon zeggen en een tijdelijke oplossing geven. 😉

 

En ben ik tevreden met telenet voor de rest ? tuurlijk ik vind dat telenet het momenteel beter doet dan proximus mijn internet probleem kon opgelost worden bij proximus maar omdat ik geen Business klant was mochten de techniekers het niet fixen voor een lijn dubbel te zetten en dan zij een technieker van proximus zelf enige oplossing dan is telenet dus ja hier ben ik dan 😂

0 Likes
Ex-Netweter
 

Geen info over Telenet TV-Box bij overstap naar ONE

@AmCam 

Nuance:

De TV-box zit niet standaard in One.

De TV-box zit wel standaard in Iconic TV. (of zou moeten zitten).

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen info over Telenet TV-Box bij overstap naar ONE

@TheRealDakotaDe klantendienst van Telenet die weet dit ook niet altijd hoe het zit, worden soms op het laatste moment gebriefd, zijn ook geen echte Telenet klantendiensten, werken via tussenbedrijf, 

en sommige aan telefoon lopen gewoon een script af wat ze voor hen hebben liggen of staan, 

vanaf juni komen de tv boxen weer mondjesmaat binnen in de Telenet centra, 

voor nieuwe klanten is er een optie daarvoor om niet de extra kost te moeten betalen van zodra je de digicorder of digibox gaat omruilen voor een tv box.

spijtige zaak dat dit gebeurt aan de telefoon, maar dat is evengoed bij andere providers zo, 

kan er van meespreken met al bij elke provider te hebben gezeten in Vlaanderen, en de Corona van thuis uit werken heeft het niet verbeterd spijtig genoeg.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen info over Telenet TV-Box bij overstap naar ONE

@AmCam 

Je hebt een punt. Op de meeste webpagina's van Telenet staat enkel de TV-Box vermeld bij One(up).

Telenet heeft mogelijk ook een punt als Telenet inroept dat er vertraging is in de leveeing van de TV-Boxen door de chipschaarste.  Als klant kan je dan de Digicorder aanvaarden als tijdelijke oplossing. Je meldt wel aan Telenet dat je hiermee je rechten behoudt om over te schakelen op de TV-Box zodra deze terug (voldoende) in voorraad is en dit zonder enige extra kost voor jou.

TheRealDakota
Professional Weetjesweter
Berichten: 43
Say what?! Star Wars Day On a roll... Tien op tien!

Geen info over Telenet TV-Box bij overstap naar ONE

ja dat klopt @Master-Magic  dat is overal het zelfde denk 😉

0 Likes
Garnizoen
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Geen info over Telenet TV-Box bij overstap naar ONE

Ik ben gisteren overgeschakeld van Wigo home S naar One, telenet tv Iconic.

Ik heb momenteel digicorder, HD DigiCorder (AD2100).

 

Kan ik nu kosteloos mijn huidige digicorder omruilen voor een tv-box? ( op voorwaarde dat er voorraad is ). Zo ja, moet ik dan terug naar telenet bellen om dit te regelen?

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5294
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen info over Telenet TV-Box bij overstap naar ONE

@GarnizoenJe kan online een invulformulier invullen van Telenet om de tv box van zodra die er is te ontvangen, meld er dan best bij dat je overgeschakeld bent naar one abbo, het kan zijn dat je 50€ mag betalen voor upgrade naar tv box als je al een digicorder had.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
AmCam
Professional Weetjesweter
Berichten: 38
Say what?! Complimentendag On a roll... Tien op tien!

Geen info over Telenet TV-Box bij overstap naar ONE

Sorry, maar ben het hier niet mee eens, het One Telenet TV Ionic pakket bevat:

Telenet TV
  • Ruime selectie van Vlaamse en internationale zenders
  • Stream op je andere toestellen via de Telenet TV-app
  • Meerdere programma's tegelijk opnemen en bewaren zolang je wil
  • 7 dagen uitgesteld kijken dankzij Terugkijk TV
  • Kijk op je tv via de TV-box met voice-control op je afstandsbediening (inbegrepen)
0 Likes
BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 496
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Geen info over Telenet TV-Box bij overstap naar ONE

Ik geef je daarin ook gelijk. Telenet zorgt misschien voor verwarring bij velen. Maar er wordt steeds gepraat over de Telenet TV Box als het over de One producten gaat.

Jammer genoeg is er nog steeds wat schaarste met dit product. Maar wanneer je een ONE product hebt vind ik dat je ervan uit mag gaan dat je kosteloos dit toestel kan bekomen.

 

Maar we weten allemaal hoe het meestal wel gaat. Sommige klanten zullen hiervoor gaan betalen en andere weer niet. Ik raad je aan om eerst en vooral naar de klantendienst te bellen en te vragen achter je TV Box. Leg daarbij ook uit dat je geen extra kosten hiervoor verwacht want dat dit één van de lokkertjes was om je het ONE Product aan te schaffen.


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.



0 Likes