24779
netweters
|
152633
antwoorden
|
20726
vragen
|
Via de tv-box staan er voor de programma's van VTM geen korte inhouden gepubliceerd. Daar waar dat met de digicorder wel het geval is.
Ook kan er via de digicorder tem 13/09 programmatie gezien worden, bij een tv-box niet, enkel tot 08/09 momenteel.
Kan dit verholpen worden aub.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Voor dat op de digibox en digicorder moeten de problemen opgelost zijn
dit houden ze als stok achter de deur
In Nederland krijgen ze ook niet opgelost ik weet het
Kan zijn dat ze aan zien om een andere aanbieder maar daar mag niets over gezegd worden
Ah de klachten vallen nog mee ????
Ik meld en heb last van dit probleem sinds 5 maanden !
En ze rollen de tv-box bij meer en meer klanten uit, dus nog meer mensen met problemen !
Ik zou me precies haasten met het op te lossen ...
Volledig met u eens
Als ik me niet vergis, wonen wij in België en betaal ik voor diensten in België.
I do not care waar die leverancier zit, maar ik wil hier de service voor dewelke ik hier betaal.
Ik heb dus weinig begrip voor een uitleg als "het komt door een verschillende tijdzone".
Iedereen heeft gelijk het moet werken en telenet zal zijn best doen om vlug op te lossen
maar zijn gebonden aan een ander partij die deze dienst doet
Hadden ze dit zelf in handen gehad was het al lang opgelost
Wand er zullen klanten zijn die er niet akkoord mee zijn en vertrekken of een andere oplossing zoeken
Ik denk dat telenet zelf eens topic moet openen, waar mensen met vaststellingen of bewijzen van wat er al allemaal scheef loopt en gebeurd en verkeerd is met de huidige epg leverancier.
Op die manier heeft telenet ook bewijzen om op deur te kloppen bij de firma, ze in gebreke te stellen en stappen te ondernemen, hetzij weggaan of financieel stappen te ondernemen bij firma, wegens nalatigheid of onvoldoende kwaliteit leveren. Ook om druk uit te oefenen om hun dienst serieus te leveren.
Dit zou niet alleen ten goede komen van de klant maar ook telenet heeft er baat bij.
Want de laatste maanden, de fouten die ik alleen al heb gezien(nog maar gezwegen over derest dat naar andere kanalen kijkt die ik niet kijk en dus niet weet) is niet om naar huis te schrijven.
Ik als bedrijf stelde hun in gebreken voor slechte kwaliteit/dienst verlening en eiste vergoedingen, ik betaalde niet de volle 100% voor zulke service.
Snap niet waarom telenet niet een ander zoekt. Als ze niet kunnen..? Genoeg bewijzen als ze willen voor in gebreke te stellen. Omdat ze goedkoper zijn? Goedkoop is duurkoop😛 Ik raad maar wat, omdat ik echt niet snap welke reden er kan zijn waarom je niet wegkan of mag..??
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Ik vrees dat het allemaal niet zo simpel is .. Moest Telenet een onafhankelijk Belgisch bedrijf zijn zou dat allemaal goed te doen zijn. Maar helaas is dat niet het geval. Er wordt aan de touwtjes getrokken vanuit de US, en je weet wat dat betekent: enkel de opbrengst telt. Zo zitten de Amerikaanse bedrijven in mekaar. De aandeelhouder moet goed gezind blijven. De klant is niet belangrijk, enkel zijn portefeuille iedere maand telt.
Als ze effe een dure consultant in huren dan zal die hun ook wel zeggen dat ze beter de communicatie zelf beherenen aansturen en proberen van het negatieve nieuws im te buigen naar iets positiefs (mijn advies is gratis). Als ze bij dezelfde consultancy groep gaan als het moeder bedrijf en dan tegen het moeder bedrijf zeggen dat het op advies is van, is er geen vuiltje aan de lucht.
Op dit moment zefs 12 dagen ipv 13 off 14, zowel bij Yelo app als Telenet-TV ... Ligt dat ook aan een andere tijdzone van de leverancier ? In welke tijdzone ligt die dan wel als hij zelfs 2 dagen achterloopt ? ...
Man, man, man, ...en zo is het altijd iets ...
BTW, op de Tv-box alle zenders hoor :
Morgeb wordt het weer vernieuwd 😉
net eens gekeken om play zenders, daar lopen sommige paar dagen achter met info, Max 10 enkele play zenders met epg info.
de ene 14 de andere 10 en nog een andere 12,
elke donderdag wordt er nieuwe info toegevoegd van de meeste zenders.
Bedankt, maar dat is geen excuus hé ...