Beantwoorden
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

Geen korte inhouden op tv-gids met tv-box

Via de tv-box staan er voor de programma's van VTM geen korte inhouden gepubliceerd.  Daar waar dat met de digicorder wel het geval is.

Ook kan er via de digicorder tem 13/09 programmatie gezien worden, bij een tv-box niet, enkel tot 08/09 momenteel.

Kan dit verholpen worden aub.

0 Likes
87 reacties
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2598
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Geen korte inhouden op tv-gids met tv-box

Voor dat op de digibox en digicorder moeten de problemen opgelost zijn

dit houden ze als stok achter de deur

In Nederland krijgen ze ook niet opgelost ik weet het

Kan zijn dat ze aan zien om een andere aanbieder maar daar mag niets over gezegd worden

0 Likes
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

Geen korte inhouden op tv-gids met tv-box

Ah de klachten vallen nog mee ????

Ik meld en heb last van dit probleem sinds 5 maanden !

En ze rollen de tv-box bij meer en meer klanten uit, dus nog meer mensen met problemen !

Ik zou me precies haasten met het op te lossen ...

 

0 Likes
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

Geen korte inhouden op tv-gids met tv-box

Volledig met u eens 

0 Likes
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

Geen korte inhouden op tv-gids met tv-box

Als ik me niet vergis, wonen wij in België en betaal ik voor diensten in België.

I do not care waar die leverancier zit, maar ik wil hier de service voor dewelke ik hier betaal.

Ik heb dus weinig begrip voor een uitleg als "het komt door een verschillende tijdzone".

 

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2598
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Geen korte inhouden op tv-gids met tv-box

Iedereen heeft gelijk het moet werken en telenet zal zijn best doen om vlug op te lossen

maar zijn gebonden aan een ander partij die deze dienst doet

Hadden ze dit zelf in handen gehad was het al lang opgelost

Wand er zullen klanten zijn die er niet akkoord mee zijn  en vertrekken of een andere oplossing zoeken

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Geen korte inhouden op tv-gids met tv-box

Ik denk dat telenet zelf eens topic moet openen, waar mensen met vaststellingen of bewijzen van wat er al allemaal scheef loopt en gebeurd en verkeerd is met de huidige epg leverancier.

Op die manier heeft telenet ook bewijzen om op deur te kloppen bij de firma, ze in gebreke te stellen en stappen te ondernemen, hetzij weggaan of financieel stappen te ondernemen bij firma, wegens nalatigheid of onvoldoende kwaliteit leveren. Ook om druk uit te oefenen om hun dienst serieus te leveren.

Dit zou niet alleen ten goede komen van de klant maar ook telenet heeft er baat bij.

Want de laatste maanden, de fouten die ik alleen al heb gezien(nog maar gezwegen over derest dat naar andere kanalen kijkt die ik niet kijk en dus niet weet) is niet om naar huis te schrijven.

Ik als bedrijf stelde hun in gebreken voor slechte kwaliteit/dienst verlening en eiste vergoedingen, ik betaalde niet de volle 100% voor zulke service. 

Snap niet waarom telenet niet een ander zoekt. Als ze niet kunnen..? Genoeg bewijzen als ze willen voor in gebreke te stellen. Omdat ze goedkoper zijn? Goedkoop is duurkoop😛 Ik raad maar wat, omdat ik echt niet snap welke reden er kan zijn waarom je niet wegkan of mag..??

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen korte inhouden op tv-gids met tv-box

@DeLLiAnO 

Ik vrees dat het allemaal niet zo simpel is .. Moest Telenet een onafhankelijk Belgisch bedrijf zijn zou dat allemaal goed te doen zijn. Maar helaas is dat niet het geval. Er wordt aan de touwtjes getrokken vanuit de US, en je weet wat dat betekent: enkel de opbrengst telt. Zo zitten de Amerikaanse bedrijven in mekaar. De aandeelhouder moet goed gezind blijven. De klant is niet belangrijk, enkel zijn portefeuille iedere maand telt.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen korte inhouden op tv-gids met tv-box

Als ze effe een dure consultant in huren dan zal die hun ook wel zeggen dat ze beter de communicatie zelf beherenen aansturen en proberen van het negatieve nieuws im te buigen naar iets positiefs (mijn advies is gratis). Als ze bij dezelfde consultancy groep gaan als het moeder bedrijf en dan tegen het moeder bedrijf zeggen dat het op advies is van, is er geen vuiltje aan de lucht.

0 Likes
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

Geen korte inhouden op tv-gids met tv-box

@Lieselot91 

Op dit moment zefs 12 dagen ipv 13 off 14, zowel bij Yelo app als Telenet-TV ... Ligt dat ook aan een andere tijdzone van de leverancier ?  In welke tijdzone ligt die dan wel als hij zelfs 2 dagen achterloopt ? ...

 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen korte inhouden op tv-gids met tv-box

@FAD andere zenders hebben 13 of 14 dagen, vtm zenders maar 12, vrees dat de aanvoer van vtm achter loopt naar de aanbieder nu.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

Geen korte inhouden op tv-gids met tv-box

Man, man, man, ...en zo is het altijd iets ...

 

BTW, op de Tv-box alle zenders hoor :

FAD_0-1675262660511.png

 

 

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5257
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen korte inhouden op tv-gids met tv-box

@FAD 

Morgeb wordt het weer vernieuwd 😉

net eens gekeken om play zenders, daar lopen sommige paar dagen achter met info, Max 10 enkele play zenders met epg info.

de ene 14 de andere 10 en nog een andere 12, 

elke donderdag wordt er nieuwe info toegevoegd van de meeste zenders.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

Geen korte inhouden op tv-gids met tv-box

Bedankt, maar dat is geen excuus hé ...

0 Likes