Beantwoorden
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Aanvulling op 11/09:

De 1ste testfase voor de TV-box met support via De Netweters is afgelopen op 03/09. Alle support voor de nieuwe TV-box loopt nu via een expert team bij onze klantendienst. Vragen om toegang te krijgen tot dit afgeschermde test gedeelte is dus niet meer nodig. Smiley Knipoog 

 

Ik sluit deze post daarom vanaf nu ook af, zodat er geen nieuwe antwoorden meer op geplaatst kunnen worden. 

</einde>
 
Dag TV-box tester, 

 

Vanaf 16/07 krijg je toegang tot een afgeschermde categorie 'Test: De nieuwe Telenet TV-box' op De Netweters. Enkel de testers van de nieuwe TV-box zullen hier toegang tot krijgen.

Op dit moment zie je deze categorie nog niet op de homepage van De Netweters staan. Dat is normaal! 


Eens je de rechten gekregen hebt, zal het er zo uitzien: 

 

EOFFT screenshot ingeklapt.png

 

Heb je dus vragen over de nieuwe TV-box, je aanrekening, een bevestiging die je hebt ontvangen na het vastleggen van je afspraak of iets anders? Hou deze dan nog even bij en plaats ze vanaf 16/07 in deze categorie. 

 

Wil je de afspraak die vastligt met de technicus voor de installatie van de nieuwe TV-box wijzigen? Reageer dan even op deze post, dan laten we je opnieuw contacteren.


Ik wens jullie binnenkort alvast veel testplezier! 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Tags (2)
209 reacties
Ex-Netweter
 

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Ik heb gisteren ook een mail ontvangen dat ik mag meedoen voor de nieuwe Digibox  😍

verdomi
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Al 25 duimen! YEAH! CAPSLOCK DAY! Tien op tien! Hoort wie klopt daar?

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Hallo Suzy,

 

De TV box is al een week bij ons geinstalleerd. Nadat de technieker de nieuwe TV box had geinstalleerd en de oude had meegenomen, moesten we ons onmiddellijk inleven in de nieuwe layout. Alles loopt zoals verwacht en we hebben al heel wat voorstellen voor verbeteringen te melden. 

We hebben wel een enquete van Telenet gehad om feedback te geven over hun installatie en over onze eerste indrukken over de nieuwe TV-box, wat we met veel genoegen hebben  gedaan. We hebben ons ook aangemeld als Verdomi bij de "Netweters", maar hebben verder geen informatie hoe het nu verder moet.

Wat moeten we doen om het forum van de testers te vervoegen.

Is dit al actief of wordt er gewacht tot alle toestellen bij de testers (ongeveer 200) zijn geplaatst.

 

Graag  een antwoord via netweters of naar mijn mailadres.

 

Groetjes,

 

Verdomi.

 

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

@verdomi,

 

Voor zulke vragen is het steeds nuttig om even de aandacht te trekken van de moderators. @Suzy is met verlof dus mentionen we ook even @Stijn en @MichelleF die de honneurs zolang waarnemen.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Samuelg
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your third party!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Beste @Suzy

 

Ik had me bij de 1e testfase i geschreven en hier bevestiging van gekregen. 

 

Later hoorde ik niets meer en nam ik contact op met Telenet En ze zeiden datvze de mail niet terug vinden ondanks ik hier een print screen van had.

 

Nu hoor ik van collega's (ik ben techniekers bij telenet) datver een nieuw,e testfase zou zijn 

 

Ik nam terug contact op met Telenet En ze vertelde me contact te nemen intern na vragen bij een swatter zei hij me contact op te nemen via de netweters om me terug te kunnen inschrijven voor de nieuwe testfase om zo alsnog de box te testen Aangezien Ik deze graag mee zou testen als techniekers zoals andere collega's.

 

Kunnen jullie mij verder helpen.

 

Mvg

Samuel

0 Likes
verdomi
Experienced Weetjesweter
Berichten: 25
Al 25 duimen! YEAH! CAPSLOCK DAY! Tien op tien! Hoort wie klopt daar?

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Bedankt Stefaan voor je interventie. Groetjes,  Verdomi.

StephaneW
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
TV-box / TV-app / telenttv.be Mooi, mooi! Primeur! Pageturner!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Hoi  @Stijn of @MichelleF

 

Vandaag komen ze de nieuwe box installeren. # JOY
Jammer genoeg heb ik geen bevestiging gekregen, na het telefonisch contact met TLN, dat ze effectief vandaag langskwam. #Volongeduld

Kan jij dit nakijken?
Thanks! 

0 Likes
AndyVr
Professional Weetjesweter
Berichten: 44
Al 25 duimen! O dierbaar België.. Say what?! YEAH! CAPSLOCK DAY!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

@Suzy @Stijn @MichelleF 25/7 mail gehad dat ik de nieuwe STB mag testen, ik zou hiervoor telefoon krijgen maar Donderdag of Vrijdag geen telefoon gekregen. Kan het zijn dat ze deze week nog contact opnemen of loopt er ergens wat mis ? 🙂

 

Groet

Andy

0 Likes
Ex-Netweter
 

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

@Stijn@Suzy@MichelleF Kunnen jullie dit voor mij ook even nakijken alstublieft? 

25 juli eveneens een email gekregen om de nieuwe digicorder te testen maar tot op vandaag nog geen telefoon gekregen van Telenet om een afspraak te maken voor de installatie. 

Alvast bedankt. 

0 Likes
Hans
Professional Meerweter
Berichten: 136
Full speed writing! It's your ninth party! Topicvreter! BINGO!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

beste

hier idem, mail gehad maar nog geen telefoon

bedankt

grtj

 

0 Likes
elslem
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
YEAH! CAPSLOCK DAY! TV-box / TV-app / telenttv.be Follow the reader, reader! Leesbeest!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Ik heb hem sinds vrijdag en ben er al zeer tevreden over! 

Joe1
Professional Weetjesweter
Berichten: 47
Al 25 duimen! YEAH! CAPSLOCK DAY! On a roll... De 3 wijzen!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Waarom heb ik bij opgenomen prgramma’s geen teletekst meer?

Dit is zeer vervelend omdat ik graag het geluid stil zet om dan via 888 het programma te volgen.

Op BBC heb ik minuscuul kleine ondertekst, kan die groter?

0 Likes
chofke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
O dierbaar België.. YEAH! CAPSLOCK DAY! Hoort wie klopt daar? TV-box / TV-app / telenttv.be

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Vandaag is de installatie van het nieuwe toestel gebeurd bij ons . Echter moest er een netwerkkabel liggen met 8 contacten ipv 4 want de nieuwe werkt niet met de oude  kabel .de technieker heeft  dit gemeld aan ons en gezegd dat de kabel leggen niet voor hen was maar voor de eigenaar Van het pand . Daarna heeft hij wel aangeboden om een draadloze verbinding in te stellen waar ik mee akkoord ben gegaan .dit brengt echter welk een maandelijkse opleg van 12 euro in rekening . Maar ja ik mag mee testen en hoop op goede resultaten ,dat nemen we er maar bij . 

0 Likes
Christof
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Smile! Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Beste Suzy,

 

Werden er ook mails uitgestuurd naar de kandidaten die niet in aanmerking komen?

Ik kreeg een mail dat mijn inschrijving aanvaard was maar vernam sindsdien niets meer van jullie ...

 

Groeten,

Christof

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!


@chofke@  schreef:

Vandaag is de installatie van het nieuwe toestel gebeurd bij ons . Echter moest er een netwerkkabel liggen met 8 contacten ipv 4 want de nieuwe werkt niet met de oude  kabel .de technieker heeft  dit gemeld aan ons en gezegd dat de kabel leggen niet voor hen was maar voor de eigenaar Van het pand . Daarna heeft hij wel aangeboden om een draadloze verbinding in te stellen waar ik mee akkoord ben gegaan .dit brengt echter welk een maandelijkse opleg van 12 euro in rekening . Maar ja ik mag mee testen en hoop op goede resultaten ,dat nemen we er maar bij . 


Welke kabel heb je dan liggen? Een telefoondraad waar ze een RJ 45 opgezet hebben? Of was het zo'n kabel die Telenet ook een tijdje heeft gebruikt, 4 draadjes met een RJ45?

Is ook weer iets nieuws dat je 12 euro extra moet betalen voor WiFi (per maand dan nog). Niet mis als je het mij vraagt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
chofke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 14
O dierbaar België.. YEAH! CAPSLOCK DAY! Hoort wie klopt daar? TV-box / TV-app / telenttv.be

Info voor de testers van de nieuwe TV-box!

Ik vermoed zo een kabel dat telenet vroeger gebruikte 4draads +RJ45 aansluiting .extra kost zal niet lang zijn , zodra ik tijd heb kabelke bijtrekken .

 

0 Likes