42425
netweters
|
18807
gesprekken
|
20304
vragen
|
Aanvulling op 11/09:
De 1ste testfase voor de TV-box met support via De Netweters is afgelopen op 03/09. Alle support voor de nieuwe TV-box loopt nu via een expert team bij onze klantendienst. Vragen om toegang te krijgen tot dit afgeschermde test gedeelte is dus niet meer nodig.
Ik sluit deze post daarom vanaf nu ook af, zodat er geen nieuwe antwoorden meer op geplaatst kunnen worden.
</einde>
Dag TV-box tester,
Vanaf 16/07 krijg je toegang tot een afgeschermde categorie 'Test: De nieuwe Telenet TV-box' op De Netweters. Enkel de testers van de nieuwe TV-box zullen hier toegang tot krijgen.
Op dit moment zie je deze categorie nog niet op de homepage van De Netweters staan. Dat is normaal!
Eens je de rechten gekregen hebt, zal het er zo uitzien:
Heb je dus vragen over de nieuwe TV-box, je aanrekening, een bevestiging die je hebt ontvangen na het vastleggen van je afspraak of iets anders? Hou deze dan nog even bij en plaats ze vanaf 16/07 in deze categorie.
Wil je de afspraak die vastligt met de technicus voor de installatie van de nieuwe TV-box wijzigen? Reageer dan even op deze post, dan laten we je opnieuw contacteren.
Ik wens jullie binnenkort alvast veel testplezier!
@Fr50, ik heb jouw klantgegevens er eens bijgenomen en zie vandaag geen afspraak staan. Ik zie wel dat men je 2x heeft opgebeld om een afspraak te regelen, maar zij je niet konden bereiken.
Heb je erna zelf nog gebeld naar onze klantendienst? Want zij kunnen geen afspraak regelen voor de nieuwe TV-box. Stuur je me via een privébericht even jouw gsm nummer door? Dan laat ik je opnieuw opbellen.
Hallo
First time poster specifiek voor de tv box test. Worden rechten automatisch toegekend voor het afgesloten onderdeel?
Hallo,
heb de nieuwe TVbox geplaatst, maar nog geen toegang tot netweters: testers van de nieuwe box
Kan dit in orde gebracht worden.
Grtz,
Joachim
@sealink68 @BenjaminJ, jullie hebben beide nu toegang tot het aparte gedeelte van de testers.
@sealink68, ik had jou rechten op je oude account gegeven. Maar zie dat je opnieuw hebt moeten registreren. Vanaf nu kan je er ook met dit account op. 😉
Gelukkig heeft Suzy voor alles een opvolging
Ik kreeg een mail dat ik in aanmerking kwam om tester te zijn.
Ik kreeg telefoon om een afspraak te maken, omdat we dan niet tot een datum konden komen ging mij een week nadien terug opgebeld worden.
Tot op vandaag (14dagen verder) geen telefoon meer gehad.
Kunnen jullie mij bellen voor een afspraak aub? 🙂
mvg
Daan
@d4an, goed dat je dan even een seintje geeft! Ik heb net je gegevens nog eens doorgestuurd naar de collega's. Zij zullen je dan opnieuw opbellen om te kijken of er nu een afspraak met je gemaakt kan worden. Hou je me op de hoogte? 😉
Succes
Hartelijk dank
vandaag telefonisch contact gehad en een afspraak vastgelegd voor volgende week.
Nogmaals bedankt!
Ik weet dat ik hopeloos te laat ben, maar moesten jullie nog op zoek zijn naar iemand met een modem-only installatie (kwestie van alle soorten setups grondig te kunnen testen), geef maar een seintje.