24748
netweters
|
152292
antwoorden
|
20688
vragen
|
Aanvulling op 11/09:
De 1ste testfase voor de TV-box met support via De Netweters is afgelopen op 03/09. Alle support voor de nieuwe TV-box loopt nu via een expert team bij onze klantendienst. Vragen om toegang te krijgen tot dit afgeschermde test gedeelte is dus niet meer nodig.
Ik sluit deze post daarom vanaf nu ook af, zodat er geen nieuwe antwoorden meer op geplaatst kunnen worden.
</einde>
Dag TV-box tester,
Vanaf 16/07 krijg je toegang tot een afgeschermde categorie 'Test: De nieuwe Telenet TV-box' op De Netweters. Enkel de testers van de nieuwe TV-box zullen hier toegang tot krijgen.
Op dit moment zie je deze categorie nog niet op de homepage van De Netweters staan. Dat is normaal!
Eens je de rechten gekregen hebt, zal het er zo uitzien:
Heb je dus vragen over de nieuwe TV-box, je aanrekening, een bevestiging die je hebt ontvangen na het vastleggen van je afspraak of iets anders? Hou deze dan nog even bij en plaats ze vanaf 16/07 in deze categorie.
Wil je de afspraak die vastligt met de technicus voor de installatie van de nieuwe TV-box wijzigen? Reageer dan even op deze post, dan laten we je opnieuw contacteren.
Ik wens jullie binnenkort alvast veel testplezier!
Klopt dat heb ik ook gelezen .
Iemand enig idee op welke criteria ze de testers geselecteerd hebben?
Ik heb vorige week een email ontvangen dat ik niet bij de gelukkigen ben.
Ik ben in het bezit van een Wigo 3 gb.
Ik kan u maar twee dingen meegeven: je mocht geen modem-only hebben en je mocht maar één digicorder hebben. Er zijn/waren natuurlijk nog veel meer criteria, maar daar kan ik u niks over vertellen.
Ik heb een witte all in modem en maar 1 digicorder. Maar zoals je reeds vertelde zullen er nog wel andere criteria meespelen.
Het is een beetje jammer dat je zelf niet kan terugbellen na een gemiste oproep. Ik kan niet de hele dag op het werk wachten op de telefoon van Telenet.
Hoi!
Op 6 juli werd ik gecontacteerd voor de levering van de nieuwe digicorder. Er werd tijdens dat gesprek een afspraak gemaakt. Echter weet ik niet meer welke datum er werd afgesproken en ik kreeg tot op heden geen bevestiging.
Kunnen jullie mij vertellen wanneer de levering zal uitgevoerd worden?
Alvast bedankt.
mvg,
Tom
Beste, ik heb ook een oproep gemist en ik vermoed dat het Telenet was om telefonisch een afspraak te maken voor de installatie. Is het eventueel mogelijk om iemand te bereiken hieromtrent of anders via e-mail? Alvast bedankt.
Ik zou een afspraak moeten hebben op 3 augustus in de namiddag. Echter ontving ik hiervan geen bevestiging en ook staat het niet bij Mijn Afspraken op Mijn Telenet. Kan iemand dit voor me nakijken?
Alvast bedankt.
@Ex-Netweter@ schreef:Ja, hier ook al play sports en play more geactiveerd.
Het enige dat ik nog moet krijgen is de bevestigingsmail maar zal wel komen vermoed ik.
Die bevestigingsmail is bij mij ook pas na enkele dagen gekomen
Installatie bij mij 25 juli, Play More staat open.
Gisteren ook oproep gemist tijdens meeting. Het zou inderdaad zeer nuttig zijn om zelf een nummer te krijgen om te bellen of om dit even via mail te laten verlopen. Vandaag hele dag stand-by bij mijn gsm gebleven, maar heb geen oproep meer gekregen. Ik zou zeer graag willen starten met testen. Alvast bedankt!
Plaatsing nieuwe decoder 30/7 . Ben eens benieuwd naar de nieuwe technologie
Bedankt voor jullie feedback hierover. Mocht je een gemist oproep hebben, dan zullen onze collega's je hierover opnieuw opbellen. Je kan dus best nog even geduld hebben. 😉 Diegene die me een bericht gestuurd hebben, of die hier in de post geantwoord hebben. Daarvan heb ik alle gegevens doorgegeven.
Installatie op 18juli, play more staat ook reeds open.