24785
netweters
|
152662
antwoorden
|
20729
vragen
|
@Suzy schreef:
Voila, het topic staat live: 4.28 software versie op TV-box
Veel leesplezier. 😉
@Suzy Klopt het dat de uitrol nog bezig is? Je sprak van 9 december, maar heb de update nog niet ontvangen...
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel (voor splitsing topic): Al meer info over TV-box software update 4.28?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jullie zijn me voor! Inderdaad, afgelopen nacht/vandaag (15/12) zal iedereen normaal de nieuwe software versie 4.28 binnenhalen. Sorry voor de verwarring! Maar blijkbaar had men achterliggend beslist om de uitrol van 4.28 update naar de volledige groep TV-box klanten iets later te doen dan initieel gecommuniceerd. De reden is dat dit een nieuwere versie van de 4.28 software is. We waren hier nog niet over op de hoogte, waardoor mijn communicatie dus helaas incorrect was vorige week.
Hieronder deel ik alvast een nieuwe screenshot van wat je te zien zal krijgen in het technische informatie scherm. Ik zal de oude screenshot in het aankondigingstopic ook vervangen.
Het antwoord op de vraag wat doet 4.28 is wel erg kort....
Rest goed aangekomen in het hoge Noorden.
Hier de update nog steeds niet gekregen. (Halen/Limburg).
TV-box => normale start.
@louishufk schreef:@Ex-Netweter
Bij mij stond hij in ECO start en is het wel gelukt.
Heb je hem eens herstart?
Herstart => nog steeds 4.27.
Vermoede al dat dit niet zou helpen....
Hopelijk deze nacht?
Daarnet de update gekregen terwijl ik aan het TV kijken was om 16u20.
De vorige update heb ik ook zo in de namiddag gekregen.
Het is toch de bedoeling dat dit 's nachts gebeurt? Niet?
@Ex-Netweter meestal gebeuren deze inderdaad 's nachts. In dit antwoord vind je alleszins een goede uitleg over hoe software updates worden uitgerold en waarom ze soms toch overdag kunnen plaatsvinden.