24650
netweters
|
151390
antwoorden
|
20594
vragen
|
Opname van "William Boeva - Reset", van VTM2 26/02 23:00 op TV Box.
Reeds gedeeltelijk bekeken en nu wil ik verder kijken maar enige mogelijkheid die ik krijg is "opname wissen", er staat ook een rode cirkel met een rood uitroepingsteken bij de opname.
Er staat "beschikbaar tot 27 februari 2026" dus zou wel moeten kunnen.
Iemend die weet hoe dit komt en of ik er iets kan aan doen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Iets teruggevonden <<een cirkel met een uitroepteken erin, betekent dat de opname niet werd opgenomen>>
We hebben de opname wel degelijk een deel kunnen bekijken dus dat lijkt me niet van toepassing.
Heb je een Digicorder of een TV-box?
Bij een TV-box kan het zijn dat er aan de kant van Telenet alsnog iets verkeerd gelopen is met deze opname.
Als het eerste deel bekeken werd binnen 7 dagen na uitzenden zou het ook kunnen dat je (zonder te beseffen) via Terugkijk TV gekeken hebt
@Persuader trek eens de stroom uit van de tv box en laat deze dan heropstarten, en kijk dan eens of de opname niet terug is.
@Persuader schreef:Opname van "William Boeva - Reset", van VTM2 26/02 23:00 op TV Box.
Reeds gedeeltelijk bekeken en nu wil ik verder kijken maar enige mogelijkheid die ik krijg is "opname wissen", er staat ook een rode cirkel met een rood uitroepingsteken bij de opname.
Er staat "beschikbaar tot 27 februari 2026" dus zou wel moeten kunnen.Iemend die weet hoe dit komt en of ik er iets kan aan doen?
Het is natuurlijk niet direct een oplossing voor het opnameprobleem op zich, maar je kan de show zelf ook herbekijken via vtm GO. Je moet er dan wel reclame tussennemen als je de gratis versie gebruikt, maar dan kan je toch nog altijd de show bekijken, ondanks de mislukte opname.
Bedankt voor je respons.
TV box, beide pogingen waren binnen de 7 dagen.
Bedankt voor je respons.
Geprobeerd, werkt niet vrees ik.
Daar had ik nog niet aan gedacht, bedankt!
Wel best eens door geven en over welk type toestel het gaat
en de tijdstip en de zender en de dag
@Persuader schreef:
Opname van "William Boeva - Reset", van VTM2 26/02 23:00 op TV Box.
Er staat "beschikbaar tot 27 februari 2026" dus zou wel moeten kunnen.Iemend die weet hoe dit komt en of ik er iets kan aan doen?
@Persuader @WG94 we hebben de vraag intern eens gesteld, hoe het komt dat dit kan gebeuren met opnames. Zodra we wat meer info terugkrijgen, laten we het hier weten.
@WG94, op welke dag/tijdstip en zender was jouw opname precies?
Woensdag 5 maart 23:15-01:10 Play5
Tijdens het kijken via Terugkijk TV merkte ik dat er een "sprong" was tijdens de reclame, dus mogelijk ligt daar de oorzaak van het "mislukken" van de opname.