24751
netweters
|
152339
antwoorden
|
20691
vragen
|
Hoeveel schermen kan je tegelijk gebruiken?
Installatie is de witte toren modem, nieuwe tv-box.
Gebruik als volgt TV living aangesloten op TV-box, ik kijk op de pc via de app.
Als we de tablet gebruiken krijgen we constant de melding teveel schermen in gebruik????
Nog iets wat mij enorm stoort is, op de pc via de app krijg ik heel dikwijls tijdens het kijken een zwart scherm met de melding deze video kan niet verder bekeken worden, met 1001 erbij als ik correct ben, even uit gaan en ik kan verder kijken, maar daar ben ik niet tevreden over, we betalen genoeg.
Mvg
Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: hoeveel schermen tegelijk
Met hoeveel apparaten je tegelijk de TV-app en/of website kan gebruiken hangt af van het abonnement je hebt.
Het minimum is 2 en het absoluut maximum is 5, maar in sommige situaties is het minder.
De TV-box zelf moet je hier niet meetellen als apparaat.
Alle info kan je hier vinden:Met hoeveel kan je tegelijk tv-kijken? (telenet.be)
ons abbonement is whoppa dus toestellen maar
@rudi1962 schreef:
...
Nog iets wat mij enorm stoort is, op de pc via de app krijg ik heel dikwijls tijdens het kijken een zwart scherm met de melding deze video kan niet verder bekeken worden, met 1001 erbij als ik correct ben, even uit gaan en ik kan verder kijken, maar daar ben ik niet tevreden over, we betalen genoeg.
@rudi1962 heb je op jouw pc al eens geprobeerd te kijken via www.telenet.tv? Mogelijks is dat een oplossing voor het probleem dat je ervaart met het zwarte scherm.
Zal ik eens testen.
Zelfde miserie verder, wanneer gaat telenet zijn **bleep** is deftig laten werken, opslagen wel maar service is weer wat anders.
Dan reageren ze niet meer he als je zoiets schrijft, het enige wat ze kunnen geregeld krijgen iedere keer is volgende:
WEGENS DE ECONOMISCHE INFLATIE MOETEN WE NOODGEDWONGEN ONZE PRIJZEN VERHOGEN!!!!!!
@rudi1962 gelieve er mee rekening te houden dat Suzy en het moderator team hier slechts aanwezig is om een oogje in het zeil te houden, en niet om persoonlijke ondersteuning te bieden. De andere Netweters zijn klanten.
Wens je persoonlijke hulp, dan moet je je wenden tot de klantendienst. Wij kunnen niet nakijken of er al dan niet iets fout loopt. Wij kunnen enkel jouw bericht analyseren en op basis daarvan suggesties geven.
Hier roepen zal je probleem niet oplossen, en wij hebben al helemaal geen invloed op de prijzen.
@rudi1962 schreef:
Dan reageren ze niet meer he als je zoiets schrijft, het enige wat ze kunnen geregeld krijgen iedere keer is volgende:
WEGENS DE ECONOMISCHE INFLATIE MOETEN WE NOODGEDWONGEN ONZE PRIJZEN VERHOGEN!!!!!!
@rudi1962 Zoals WG94 al aangaf geven we hier enkel tips en advies, maar gaan we geen individuele support geven. Wanneer je trouwens je tekst volledig in hoofdletters plaatst, kan dit online overkomen als roepen. Gelieve hier op te letten.
Als je toch nog hinder opmerkt, kan je best contact opnemen met de Telenet Klantendienst.
Ja, en was ook de bedoeling die hoofdletters.
heb je al eens geprobeerd om op al je toestellen uit te loggen en dan enkel geprobeerd in te loggen via de tablet ? Als het dan lukt dan weet je dat er ergens toch te veel schermen zijn waarop je ingelogd bent. Het is niet dat als je het scherm afsluit dat je ook uitgelogd bent.
Wel dank voor het behulpzame bericht eerst en vooral.
Vroeger had je de optie om in je profiel uit te loggen op bepaalde toestellen die je niet meer gebruikte of wou verwijderen,
nu is dit (kan aan mij liggen ook) nergens terug te vinden.
Mvg
Idd na jaren lang is deze optie idd verdwenen dat is denk ik enkel nog maar via de klantendienst f achterliggend dat dit kan. Dus je gaat het handmatig moeten doen om overal af te melden. dan enkel eens de tablet nemen en er op inloggen en eens zien of je dan wel kan inloggen. Als dat lukt kun je erna eens inloggen op je pc.
En daardoor geraak ik gefrustreerd en ben zeker weten niet de enige, iets dat werkt en nuttig is schrappen ze zonder boe of ba te zeggen.
Maar verder krijgen ze hun problemen niet opgelost, zoals hier boven beschreven kijk ik zelf via de pc en minimum 3-4-5 keer stopt de
uitzending met het zwarte scherm, moet je opnieuw opstarten om verder te kijken.
Nu ja, de klantendienst ga ik zeker niet contacteren want wordt alles waarschijnlijk alleen maar erger.
Hebben hier de laatste keer 4 techniekers aan de deur gehad op 2 dagen, en slechts eentje kwam doen wat moest gedaan worden.
Is wel opmerkelijk dat je die problemen ervaart aangezien ik deze problemen zelf nooit zo heb ervaren. Als ik iets kijk kan ik dat door kijken zonder een zwart scherm wat er komt. En als je dat eens probeert in een andere browser heb je die problemen dan ook ?
Ja die functie om alles af te melden is een gemis , niet persoonlijk voor mij , maar kan me voorstellen voor mensen die dit wel graag hebben of hadden. Maar goed dingen veranderen met de tijd en of dit technisch terug te brengen is geen idee. Mij lijkt het een kleine aanpassing om dit terug te integreren maar daar kan ik me niet over uitspreken.
Heb je ook al geprobeerd om alles eens handmatig uit te loggen en dan op de tablet aan te melden ?