24754
netweters
|
152380
antwoorden
|
20698
vragen
|
Opgelost! Ga naar oplossing.
Soms is een vooruitgang een beetje een achteruitgang 🙂
Soms worden beslissingen genomen zonder voldoende rekening te houden met de eindgebruiker en denken de beslissers dat ze het beter weten dat de klanten die dagelijks hun producten gebruiken.
soms zijn deze opties niet op de box mogelijk, het is een totaal nieuwe box van merk en type, werkt totaal anders dan de vorige.
nieuwe dingen zijn nu altijd een aanpassing voor iedereen....
Wat ik het ergste mis:
- 2X vooruit spoelen met geluid.
- Automatisch zappen bij een herinnering.
Toch wil ik zeker niet terug naar de Digicorder.
Het zou ook fijn zijn dat men de goede kanten van de TV-box ook vermeld.(ipv alleen maar de slechte)
Wat veel beter is bij de TV-box:
- Beeldkwaliteit.
- Bijna onbeperkt gelijktijdig opnemen. (Allez, ik ben nog geen limiet tegengekomen...)
- Kan alles bedienen met de afstandsbediening van de TV-box. (Heb mijn Logitech Harmony One verkocht!).
- Gaat de TV-box kapot dan ben je je opnames niet kwijt!
Bijna onbeperkt en op cloud opnemen, zijn de enige pluspunt. En daar betaal je dan meteen 35 euro voor...
Wat ik aangaf, als niet-meer-mogelijk, was nog maar een eersts evaluatie, na 2 dagen in gebruik name.
Ondertussen zijn er al heel veel zaken bijgekomen. Helaas..geen nieuwe pluspunten erbij.
Hopelijk snel een update dus.
"Kan alles bedienen met de afstandsbediening van de TV-box"
Nét dáár zitten zovele fouten...
Het enige wat hij doet is "aan en uit" zetten. Maar dat kon met al de vorige afstandsbedieningen ook.
Enig verschil, met de andere kon je uw tv toestel, "apart" bedienen, door te selecteren op tv en daarna op de "home-toets" te drukken, kon je in uw instellingen van uw toestel.
Dat kan nu totaal niet meer, dus ben je terug verplicht om de afstandsbediening van je tv toestel terug te gebruiken... 😞
De boxen zouden beter getest worden door mensen die hun box "optimaal" gebruiken.
(Ik stel me graag kandidaat om bugs en problemen te vinden)
Aanpassingen zijn inderdaad een "aanpassing"...
Maar ze zouden een "verbetering" moeten zijn en geen "grote" achteruitgang..
Dit forum is er om mensen te helpen met hun Telenet-problemen.
Echter, de problemen die jij aanhaalt kunnen wij niet oplossen.
Allez, ik zie maar één oplossing: TV-box terug brengen naar Telenet.
De mijne blijft hier zeker staan.
Oei, geef jij dan zo snel op?
Ik niet hoor.
Ik geef liever de problemen door, zodat er iets aan kan worden gedaan.
Ik vertrouw erop dat men nog wel wat aanpassingen zullen doen 😉
Ondertussen kreeg ik ook nog een privebericht, wat ik tevens kan beschouwen als...opgelost 😄
@Smile schreef:
Bij info van film/serie, mogelijkheid om de artiest/acteur aan te duiden en films/series of programma' s te zien krijgen.
@Smile deze feature is ook voorzien op de TV-box, alleen werkt het nog niet. Het werd alvast doorgegeven om na te kijken. Normaal wordt dit in de toekomst dus nog wel toegevoegd.
Super! Dank je wel
Het is niet mogelijk om opnames (seizoen) te annuleren. Je bent meteen verplicht om "alle toekomstige" opnames te stoppen.
Alsook, aansluitend naar, meteen volgende opname, te kijken.
Bij tv-theek-series wel.
Zal dit ook worden opgelost? 🙂
@Smile deze twee zaken omtrent opnames werd al meermaals doorgegeven. Ze konden me niet bevestigen of dit ooit nog terug zou komen. Maar we blijven het doorgeven wanneer het gemeld wordt via de verschillende kanalen. 😉
In de TV-theek is dit de bingewatch feature, een andere functionaliteit. Maar daar werkt het inderdaad wel.