Beantwoorden
Powpow
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Star Wars Day Primeur! Pageturner! It's your second party!

Nieuwe versie TV-box (v3) in aantocht of helemaal niet

We gebruiken veel streamingdiensten en hebben Android TV -> kijken vaak via de apps van VTM, GoPlay enz.

Hebben nog een digicorder en helemaal geen haast, enkel wat nieuwsgierigheid naar de TV-box.

 

Ik zag dat de 'V2' (hardware) van de TV-box uitkwam begin juni '21 dus nu reeds 2jaar geleden.

Nu is de kans heb op een 'gratis' upgrade zou ik wel balen moest er plots een maand later een 'V3' verschijnen.

Is daar überhaupt iets over geweten?

Ik merk dat er tussen de V1 en V2 ook 2 jaar zat vandaar mogelijk wel een relevante vraag 🙂

0 Likes
19 reacties
Ex-Netweter
 

Nieuwe versie TV-box (v3) in aantocht of helemaal niet

Dit is de volgende TV-box: https://www.libertyglobal.com/about/products/mini-tv-box/

Lancering kan alleen op voorwaarde dat Telenet een multicast IPTV-oplossing op haar netwerk heeft geïnstalleerd.
Wellicht zullen de eerste Telenet Fiber-to-the-Home-klanten in de toekomst deze "mini" TV-box krijgen wanneer ze een tv- en internetbundel nemen.

Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Nieuwe versie TV-box (v3) in aantocht of helemaal niet

Liberty is dat niet de eigenaar van telenet ? dan kunnen we daar met zen allen gaan reclameren dat de klantendienst al maandenlang in de soep loopt...

kristofDW
Experienced Allesweter
Berichten: 1668
Krak 2021 Krak 2022 Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

Nieuwe versie TV-box (v3) in aantocht of helemaal niet

@Ex-Netweter Dat zou een mooi initiatief zijn, maar ik zou het beter vinden dat je op de TV app volledig hetzelfde kan doen dan op de TV box of digicorder. 

Dan kan je uw eigen apps installeren in combinatie met de tv app en hoef je geen extra toestel om toch maar die extra posten te hebben.

De enige reden waarom ik nog een TV Box heb is het aantal posten , bij TV Flow is dit maar 14 en juist een zender dat mijn vrouw bekijkt zit er niet in 😉


  KristofDW | Krak
  carpé diem.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Nieuwe versie TV-box (v3) in aantocht of helemaal niet


@Rik12  schreef:

Liberty is dat niet de eigenaar van telenet ? dan kunnen we daar met zen allen gaan reclameren dat de klantendienst al maandenlang in de soep loopt...


Wat heeft deze opmerking te maken met de nieuwe TV-box ???

Ex-Netweter
 

Nieuwe versie TV-box (v3) in aantocht of helemaal niet


@Rik12  schreef:

Liberty is dat niet de eigenaar van telenet ? dan kunnen we daar met zen allen gaan reclameren dat de klantendienst al maandenlang in de soep loopt...


De eigenaar van Telenet, tevens de leverancier van het volledige Telenet TV-platform, de huidige TV-app en TV-boxen. Liberty Global spreekt uitsluitend de taal van het geld. Klachten doen er niet toe. Niet tevreden? Ander en beter.

@kristofDW  schreef:

@Ex-Netweter Dat zou een mooi initiatief zijn, maar ik zou het beter vinden dat je op de TV app volledig hetzelfde kan doen dan op de TV box of digicorder. 

Dan kan je uw eigen apps installeren in combinatie met de tv app en hoef je geen extra toestel om toch maar die extra posten te hebben.

De enige reden waarom ik nog een TV Box heb is het aantal posten , bij TV Flow is dit maar 14 en juist een zender dat mijn vrouw bekijkt zit er niet in 😉


Bij "TV met een kaartje" heb je toch ook alle kanalen. Het is aan de klant om te kiezen. Niemand verplicht je. Liever geen TV-box, dan neem je er geen. Simpel.
Volgens mij kan dit vandaag perfect op een tv-toestel met Android TV en een CI+ sleuf.

 

0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Nieuwe versie TV-box (v3) in aantocht of helemaal niet

Die opmerking heeft helemaal niks te maken met de tv-box oei zet mij nu maar op het strafbankske.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nieuwe versie TV-box (v3) in aantocht of helemaal niet

@Rik12 

Strafbankske is overdreven maar om in topics je 'klaagzang' te vermelden heeft geen nut. Iedereen heeft zijn topics en vragen en die moeten niet vervuild worden met het 'klaagzang'.

Houd je dan ook gelieve bij het topic wat gemaakt wordt door de topic starter. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

Nieuwe versie TV-box (v3) in aantocht of helemaal niet

Waarom moet alles zo snel veranderen.

Ik heb mijn digicorder veruild naar een Digibox omdat ze bleven aandringen.

IK zie qua beeld geen verschil.Het is en blijft maar TV.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nieuwe versie TV-box (v3) in aantocht of helemaal niet

@loti 

Ik vermoed dat je bedoelt dat je uw digicorder hebt omgeruild voor een TV-Box. Indien je echt hebt omgeruild naar een digibox, ja, dan is het normaal dat je krak hetzelfde beeld hebt als voorheen  ... 


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
FrederikC
Moderator
Berichten: 55
Een bus vol! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

Nieuwe versie TV-box (v3) in aantocht of helemaal niet


@Ex-Netweter  schreef:

Dit is de volgende TV-box: https://www.libertyglobal.com/about/products/mini-tv-box/

Lancering kan alleen op voorwaarde dat Telenet een multicast IPTV-oplossing op haar netwerk heeft geïnstalleerd.
Wellicht zullen de eerste Telenet Fiber-to-the-Home-klanten in de toekomst deze "mini" TV-box krijgen wanneer ze een tv- en internetbundel nemen.



Waar haal je de info vandaan dat dit de nieuwe TV-box wordt, @Ex-Netweter? 
Liberty Global is de meederheidsaandeelhouder van Telenet, maar niet de volledige eigenaar. De decoder die je hier toont, werd uitgerold in Zwitserland en Polen. In het verleden werden er bij Telenet ook andere toestellen uitgerold dan bijvoorbeeld bij Ziggo, waar Liberty Global 50% aandelen heeft. 
Ik geef dit vooral even mee om duidelijk te stellen dat deze info nergens bevestigd werd. Ik heb de vraag wel uitgezet of hier meer over geweten is, maar tot dan is dit dus speculatie. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngFrederik | Moderator
Ik denk altijd heel goed na, voor ik iets stoms zeg.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Ex-Netweter
 

Nieuwe versie TV-box (v3) in aantocht of helemaal niet

Pure speculatie? "and will be rolled out to other Liberty Global markets over time."

0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Nieuwe versie TV-box (v3) in aantocht of helemaal niet

Als je naar de tijdspanne kijkt is het wel de moment om iets nieuw te lanceren

tv box is nu +- 5 jaar in gebruik

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nieuwe versie TV-box (v3) in aantocht of helemaal niet

@Ex-Netweter 

"To other" is niet hetzelfde als "To all" 🤔


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Nieuwe versie TV-box (v3) in aantocht of helemaal niet

Dat het in het honderd loopt bij Telenet is handig voor Liberty Global: dat duwt de beurskoers van het Telenet aandeel naar beneden. Hoe meer kabaal erover gemaakt wordt hoe meer bezitters hun Telenet aandeel verkopen, hoe lager de beurskoers, hoe interessanter voor Liberty Global (als ik mijn complotdenken aanzet dan is dat berursmanipulatie, maar mijn redelijkheid belet dat).

0 Likes