Beantwoorden
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Ongewenste ondertitels bij gebruik Telenet TV op pc

Bij gebruik van Telenet TV op de PC krijg ik bij de start, bv 13h nieuws, altijd de ondertitels aan. Als ik rechtsboven dan even op ondertitels kijk staan deze uit. Even inschakelen en terug uitschakelen lost het probleem op. Als ik op een later tijdstip terug kijk is dat weer hetzelfde. Iemand een suggestie?

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Ondertitels Telenet TV-app

Tags (2)
0 Likes
21 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ongewenste ondertitels bij gebruik Telenet TV op pc

@dannyro 

Dat is iets waar ik geen probleem mee heb en heb daar ook nooit heen gezien eerlijk gezegd. Kijk zelf wekelijks via Telenet tv en terug kijk tv maar dit is mij geen bekend probleem ondervindt er dus niks van. Heb je dit dan ook eventueel in een andere browser ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Ongewenste ondertitels bij gebruik Telenet TV op pc

Ik werk met Safari op de iMac. Ik gebruik geen andere browser, maar zal het eens proberen.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ongewenste ondertitels bij gebruik Telenet TV op pc

@dannyro 

Dan gebruik je hetzelfde als ik want ik gebruik ook Safari. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Ongewenste ondertitels bij gebruik Telenet TV op pc

patrick37 Just geprobeerd in Chrome, kan ik zelf niet inloggen, denk dat dit met de google account te maken heeft. Maar terug gesloten...Ik zoek nog wat verder.
ps op de iPad app en de TV box is dat niet het geval.
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ongewenste ondertitels bij gebruik Telenet TV op pc

@dannyro 

Is toch raar want ik kijk altijd met Safari en ervaar dit probleem niet. Heb net eens gezien ondertiteling staat ook gewoon uit. Ga je echt naar de website van Telenet tv of heb je één van de recentere MacBooks met een M1 chip waardoor je dus gebruik kan maken van de app op de MacBook? Kan zijn dat daar het probleem ligt. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Ongewenste ondertitels bij gebruik Telenet TV op pc

patrick37 Is inderdaad raar. Rechtstreeks via de Telenet site. Ik heb de caches eens leeggemaakt, maar het blijft nog steeds aanwezig.
0 Likes
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Ongewenste ondertitels bij gebruik Telenet TV op pc

Mijn topic titel is aangepast naar "Ondertitels vallen uit via Telenet TV-app". Dat is helemaal niet juist! Het gaat erover dat ik de ondertitels (888) niet permanent kan uitzetten.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ongewenste ondertitels bij gebruik Telenet TV op pc

@dannyro 

Er is niemand die dit heeft aangepast je titel want dan zie je dat staan dat een moderator je titel heeft aangepast. Daar komt altijd een melding van als iemand een titel aanpast. Maar ze lezen deze topic wel en kunnen je titel naar de gepaste titel zetten. @Lieselot91 of @Bjarne kunnen dat aanpassen. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Ongewenste ondertitels bij gebruik Telenet TV op pc

 
 Oke, maar jij ziet toch ook dat deze veranderd is. Oorspronkelijk was het alleen "ondertitels". Soit, er vallen geen ondertitels uit. Beetje hilarisch...Ondertussen nog wat achter het probleem aan het zoeken, en ik vind geen oplossing. Er komt altijd bij de start, 888 teletekst ondertitels actief. Op de TV box heb ik dat niet, daar staat de ondertiteling uit.
 
0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Ongewenste ondertitels bij gebruik Telenet TV op pc

@dannyro 

Ja ik geef je gelijk de oorspronkelijke titel was 'ondertitels' das waar. Vreemd dat het probleem blijft en in een andere browser was ook hetzelfde probleem ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Ongewenste ondertitels bij gebruik Telenet TV op pc

@dannyro 

Staan de ondertitels op je TV-box bij instellingen - profielen op uit?

Daar kan je ze standaard op uit of aan zetten.

Je kan je ondertitels ook wijzigen met de knop met de 3 puntjes maar dit wordt niet bewaard.

In instellingen - profielen - ondertitels WEL.

dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Ongewenste ondertitels bij gebruik Telenet TV op pc

VoodooKing Ik heb dat gecontroleerd, staat uit. Zowel bij het gedeeld profiel als bij mijn eigen profiel dat ik heb aangemaakt voor onze voorkeur zenders in te zetten en te sorteren. Zodus bij de beide profielen staat de ondertiteling uit. Dank om mee te denken. Feitelijk is het gewoon wat lastig omdat ik om mijn iMac daar veel gebruik van maak.
0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1574
Champagne, lezer van het jaar! Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

Ongewenste ondertitels bij gebruik Telenet TV op pc

Misschien eens in beide profielen de ondertiteling aan zetten, bewaren, dan terug uitzetten en bewaren ...

In de hoop dat de juiste keuze nog eens gepropageerd wordt naar de Telenet servers?

0 Likes
dannyro
Professional Meerweter
Berichten: 126
Topicvreter! BINGO! De volle 100! Topicwurm!

Ongewenste ondertitels bij gebruik Telenet TV op pc

@flip1953 Juist eens geprobeerd, geen verandering. Alleen op Telenet TV via de site, op de Telenet TV box geen last van. Een rare bug denk ik.

0 Likes