24806
netweters
|
152832
antwoorden
|
20743
vragen
|
We hebben al jaren een digicorder in living en twee digiboxen op de kamers.Plotseling kan ik op de digiboxen geen opnames meer bekijken,steeds de melding'Geen digicorder beschikbaar',TV gids en andere werken perfect. Na talloze gesprekken met de medewerkers kan niemand het probleem of mysterie oplossen.
-heb alle toestellen al eens tijdlang zonder stroom gezet.
-de kabels vervangen
zou het kunnen zijn dat een vn de kleinkinderen ergens op de afstands bediening van de digicorder heeft gedrukt en welke toets?
andere mogelijkheden?
oplossing van telenet is 3 tv boxen en internet(die hebben we van concurentie).
Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Connectie tussen digibox en digicorder probleem
Probleem blijft.Na telefoontje (45min) aan telenet alle mogelijkheden nog eens doorgenomen zonder resultaat.Besluit dinsdag as gaat er technieker langskomen.
Ondertussen heb ik eens de oude modem terug geinstalleerd en dan zijn de opnames allemaal te bekijken.Natuurlijk zijn dan andere mogelijkheden niet meer te gebruiken (play more oa). Opgelet de nieuwe modem is al maanden geplaatst en heeft toen geen invloed gemaakt op de huidige toestand.Ik kijk uit naar dinsdag maar verwacht geen wonder en hou jullie graag op de hoogte
@konijn1 heb je al andere utp kabels geprobeerd???
denk dat het fout gaat met de nieuwe modem van telenet dat ergens zijn signaal verloren is voor de connectie tussen de digiboxen en de digicorder.
wat je nog eens kan testen is de utp kabels van de modem naar de digicorder en digibox eens veranderen, je hebt 4 poorten voor internet, als je enkel de digiboxen en digicorder in gebruikt hebt dan heb je nog 1 poort vrij als er niks anders verbonden is voor internet, versteek deze eens in een vrije poort voor internet of je dan connectie krijgt.
Je hebt alles geprobeerd
Als toch bij jouw installatie ligt kost het 85 euro