Beantwoorden
MarkS
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Opnames bekijken op een tweede tv

Hallo,

Ik wens tv te kijken op een tweede tv toestel in de slaapkamer. In de woonkamer heb ik een TV box.

Belangrijk is dat ik op het tweede toestel de opnames op de TV box wil kunnen bekijken. Wat zijn de opties ? Het is me niet duidelijk of casten een oplossing is. Dit lijkt niet altijd mogelijk, afhankelijk van de zender ?? Een tweede TV box aanschaffen ?

Bedankt voor info.

0 Likes
3 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5803
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Opnames bekijken op een tweede tv

@MarkS  

Je zou inderdaad een tweede tv box kunnen plaatsen om dan je opnames te bekijken. Het geen je aanhaalt om te casten is ook mogelijk dan kun je dus je opnames opvragen via telenettv.be of via de telenet tv app. Normaal kan je ook elke opname bekijken via de app die je gedaan hebt en dus ben je niet afhankelijk van de uitzendrechten. Bij terugkijk tv is dat anders daar zitten wel rechten op en kan je niet elk programma terug bekijken. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
dsuls
Professional Meerweter
Berichten: 128
De vernieuwde WIGO? Een bus vol! Topicvreter! Warming up?

Opnames bekijken op een tweede tv

Ik zou een Chromecast gebruiken voor de tweede TV, lijkt me goedkoper dan een tweede TV-box. Je kan alvast de Telenet TV app al eens installeren en proberen op je smartphone of tablet. Alles wat je daar ziet (inclusief jouw opnames) kan je casten naar de Chromecast.

 

BillyX
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW!

Opnames bekijken op een tweede tv

Zoals de andere al aangeven kan je eventueel casten. Dat werkt overigens prima.

 

Maar wil je iets meer gebruikersgemak dan kan je overwegen om een Apple TV aan te schaffen. Het kost wel meer maar daar werkt de Telenet TV prima op zoals op een smartphone en tablet.


Telenet

BillyX

...gebeten om te weten...

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.