24748
netweters
|
152291
antwoorden
|
20688
vragen
|
Wij zijn sinds een weekje Telenet klant met een tv box en sinds gisteren lukt het niet meer om opnames normaal af te spelen. De opname buffert om de 15 seconden en het geluid valt soms ook weg. Diagnose gedaan, maar de connectie is perfect. Wat kan de oorzaak zijn?
Deze ochtend werd het onderzoek afgesloten. Normaal zou het probleem van regelmatig bufferen tijdens opnames opgelost moeten zijn. Indien je toch nog meer buffering dan normaal opmerkt, mag je dit zeker opnieuw doorgeven aan Telenet!
Bufferen wordt stilaan een acuut probleem bij Telenet.
Amper 1 maand na de vorige problemen (die meer dan een week hebben aangesleept) is het opnieuw van dat. Sinds gisteren weer terug bufferingsproblemen bij uitgesteld kijken en/of opnames.
Volgens mij is hier sprake van een memory-leak en bouwt het probleem zich langzaam op.
Als je dat probleem een maand geleden ook gehad en opgelost hebt doe je er best aan de vorige oplossing op regelmatige basis te herhalen.
Probeer eens met herstarten van het hele systeem en als het lukt herhaal deze oefening voor het terug komt.(binnen de maand)
Ik heb dat probleem vorige maand niet opgelost.
Het was toen ook een algemeen probleem bij Telenet voor bepaalde regio's.