Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Opslagcapaciteit van TV Box vergroten met abonnement?

De TV Box is beperkt tot 200 uren cloudopslag.

Zou het niet (financieel) interessant zijn voor Telenet om, net als Apple met iCloud, abonnementen aan te bieden om de totale opslagcapaciteit van de TV Box te vergroten en eventueel ook om de opslagperiode van 6 jaar te verlengen?

Zeker voor gezinnen lijkt dat me een interessant idee.

Zolang het abonnement schappelijk blijft qua prijs natuurlijk...

 

Titel gewijzigd door Lieselot91 (mod) | Vorige titel: Cloud abonnement TV Box opslag

 

 

0 Likes
4 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2262
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Opslagcapaciteit van TV Box vergroten met abonnement?

Ik geloof nooit dat de cloud voor de TV box een gewone cloud is. 

Als 10.000 mensen hetzelfde programma opnemen dan geloof ik nooit dat dit 10.000 keer in de cloud staat. Volgens mij staat het 1x in de cloud en er zijn dan 10.000 verwijzingen naar degene die het nog eens willen bekijken.

Dus uw voorstel zal technisch niet mogelijk zijn.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Opslagcapaciteit van TV Box vergroten met abonnement?

Hoe het technisch allemaal in elkaar zit weet ik niet, maar ik ben er toch wel van overtuigd dat ze de beperking van 200 uren opname kunnen uitbreiden, en dat waarschijnlijk aan een meerprijs.

Ik vraag me gewoon af of Telenet dit overweegt.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5298
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Opslagcapaciteit van TV Box vergroten met abonnement?

@Ex-NetweterNu misschien niet maar misschien in de toekomst, al ken ik geen enkele provider in de benelux die dit doet.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5191
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Opslagcapaciteit van TV Box vergroten met abonnement?

@Janneke_Dust 

Juist omdat er eigenlijk geen ruimte per klant verbruikt wordt, enkel toegang verleend tot de opslag van Telenet zelf (die het gehele gamma omvat), zou het geen impact mogen hebben op de opslag van Telenet. Dat je nu 20 links mag hebben of 200 of 2000, de ruimte die Telenet nodig heeft voor de programma's zelf zal daar niet door groeien.

 

De opslagruimte op zich zou dus geen belemmering mogen zijn om tegen meerprijs meer opnames te mogen "bewaren". Er zijn misschien andere factoren, maar dus niet de opslagruimte "in the cloud".


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes