Beantwoorden
Michiel_DP
Experienced Meerweter
Berichten: 110
Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk! De volle 100!

telenettv.be werkt niet meer

Zou het kunnen dat Telenet TV (de website) op dit moment niet werkt.
We kunnen er op maar stream start niet.

0 Likes
10 reacties
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

telenettv.be werkt niet meer

@Michiel_DP Op de apple tv werkt het alleszins nog

0 Likes
Michiel_DP
Experienced Meerweter
Berichten: 110
Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk! De volle 100!

telenettv.be werkt niet meer

ja de app werkt nog. maar de website niet. kan niet bufferen. toch hier bij mij niet?

0 Likes
CiaranBE
Professional Weetjesweter
Berichten: 43
Wat een systeem! Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! WOW, overzichtelijk!

telenettv.be werkt niet meer

Geen idee wat er gisteren allemaal is gebeurd.

Telenet heeft hun website geupdate en blijkbaar zouden er ook een paar problemen zijn geweest met Mijn Telenet en de Telenet website, dus mogelijk ook met de Telenet TV website.

 

Zou je eens kunnen kijken of het probleem nog steeds voorkomt?


Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren indien u vraag is beantwoord zodat anderen met hetzelfde probleem makkelijk een oplossing kunnen vinden.

Tags (2)
0 Likes
DarkSins
Freshman Weetjesweter
Berichten: 26
De vlam zit erin. Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Star Wars Day

telenettv.be werkt niet meer

Heb hetzelfde probleem.  Menu aan linkerkant wordt wel ingeladen maar de rest niet.

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

telenettv.be werkt niet meer

Dan weer niet, dan tien minuten later weer wel...prutsen

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

telenettv.be werkt niet meer

@Theo2Overbelasting van het netwerk, weekend, zal wel in orde komen morgen.

is al eerder gebeurd.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

telenettv.be werkt niet meer


@Master-Magic  schreef:

@Theo2Overbelasting van het netwerk, weekend, zal wel in orde komen morgen.

is al eerder gebeurd.


Ik weet niet, het is al een paar weken dat er problemen zijn met de website van Telenet TV.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

telenettv.be werkt niet meer

@Hofkens 

Zelf kijk ik elke week terug met terug kijk tv via de website telenettv.be maar ik heb nog geen enkel probleem ervaren. 

 

Maar geen enkel probleem is wat veel gezegd want als ik kijk via safari dan kan het voor vallen , maar dit is niet vaak en echt heel af en toe , dan blijft het beeld laden. Dan heb ik alles zichtbaar ik start de tv op maar het beeld blijft laden. Als ik naar Chrome ga heb ik geen enkel probleem daar werkt alles perfect en dan kan ik elke andere browser nemen. Het is dus enkel safari waar ik ooit dit probleem vast stel. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

telenettv.be werkt niet meer

@patrick37 ik kijk zelf weinig online en gebruik de website dus vooral om de tv-gids te raadplegen. Maar sinds enkele weken is het inderdaad zo dat meemaals enkel de linkse balk met de icoontjes wil laden en het grootste deel van het scherm, waar bijvoorbeed de TV-Theek, tv-gids en opnames verschijnen, niet wil laden. Zoals anderen hier ook aanhaalden is het soms wisselend. Je kan op eenzelfde dag hebben dat het eerst niet wil laden, 10 minuten later wel en nog eens een half uur later ineens niet meer. Ik heb geen idee of Telenet zich ten volle bewust is van dit probleem. Misschien kan @Suzy dit eens doorgeven dat er meerdere mensen deze problemen ervaren.

0 Likes
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

telenettv.be werkt niet meer

@Hofkens 

Zoals ik al reeds vermelde bij mij zijn er dus geen problemen enkel dat safari gewoon soms moeilijk doet. Maar ja misschien kan @Suzy het intern eens door geven en het laten nakijken. 

 

Wel gek dat ik , buiten de safari om , geen enkel ander probleem ervaar. Het is in Safari gewoon dat als je tv opstart om te kijken dat die kan blijven draaien. Maar voor de rest heb ik alles wat ik moet hebben ook wat zichtbaar moet zijn staat er.


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.