Beantwoorden
gdv
Experienced Weetjesweter
Berichten: 27
Verander-je-wachtwoord-dag Dat loopt vlotjes. Handje vol! Twee handen vol!

Prijs upgrade TV-box

hallo.

ik kreeg vandaag een mail van telenet voor een gratis upgrade met een tv box

is dit dan volledig gratis?

ik heb nu een wigo bundel waar de huur inbegrepen is en een tweede aangekochte oude digibox die dan niet meer bruikbaar is.

kan ik daar eventueel casten naar die tweede tv?

alvast bedankt

guido

 

Titel gewijzigd door CaroDW (mod) | Vorige titel: tv box

0 Likes
30 reacties
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Prijs upgrade TV-box

@gvg1 

Ik ben daarnet voor iets anders naar "mijn telenet" gegaan, en daar zag ik onderaan in het hoofdscherm dit staan:

gratisnaar tvbox.JPG

 

Nu weet ik dus niet of dat daar enkel bij enkele "uitverkorenen" staat of bij alle digicorder/box gebruikers. Ik zou zeggen, ga eens naar uw "mijn telenet" en scrol eens naar beneden in het eerste scherm dat opengaat.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Prijs upgrade TV-box

afstandsbediening kan je altijd gratis ruilen in de winkel

Kijk eens in mijn  telenet voor de box  maar denk dat het voor iedereen geld zonder kost

0 Likes
gvg1
Professional Weetjesweter
Berichten: 36
Wereld gedichtendag Star Wars Day On a roll... Dat loopt vlotjes.

Prijs upgrade TV-box

nee ik heb die banner niet... Ik behoor helaas nog niet tot de uitverkorenen. ik kan hem wel bestellen, maar iets verderop staat in de voorwaarden: 

  • We bezorgen je TV-box(en) binnen de vijf werkdagen gratis bij jou thuis. Voor de upgrade betaal je eenmalig € 50, ook voor meerdere decoders.

 

PS1: heb het gisteren ook al via de whatsapp chat gevraagd maar hun average response tijd van 2 uur lijkt onjuist te zijn

PS2: net antwoord gekregen:

Goedemorgen Geert Van Genechten. Het is inderdaad zo dat sommige mensen een persoonlijke promotie krijgen waardoor ze hun decoder kosteloos kunnen omruilen. Het hangt af van het abonnement dat je hebt. Jammer genoeg komt jouw abonnement hier niet voor in aanmerking. Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Katrijn

0 Likes
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 508
JACKPOT! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Prijs upgrade TV-box


@gvg1  schreef:

nee ik heb die banner niet... Ik behoor helaas nog niet tot de uitverkorenen.

Het is inderdaad zo dat sommige mensen een persoonlijke promotie krijgen waardoor ze hun decoder kosteloos kunnen omruilen. Het hangt af van het abonnement dat je hebt. Jammer genoeg komt jouw abonnement hier niet voor in aanmerking.


En welk abonnement heb je dan dat je daar geen recht op hebt?

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Prijs upgrade TV-box

@gvg1 

Ikzelf heb gewoon All Internet, Streamz, een set WIFi Powerlines en twee digicorders van Telenet. That's it.

Tussen haakjes, die Streamz had ik liever niet gehad, is mij opgedrongen door Telenet. Ik had voordien Play maar dat is helaas van ambtswege vervangen door Streamz waardoor ik mijn themakanalen kwijt ben. En enkel daarvoor Play More nemen is mij te duur.


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
gvg1
Professional Weetjesweter
Berichten: 36
Wereld gedichtendag Star Wars Day On a roll... Dat loopt vlotjes.

Prijs upgrade TV-box

Ik heb begin deze eeuw gewoon het goedkoopste genomen dat er was en langzaam meegelift met de prijsstijgingen, maar ook met de download volume stijgingen (begonnen aan 40G, nu 150G) zodat ik nu zit aan basic internet en Telenet tv voor samen 59.9999 euro dacht ik.

Misschien dat ik ugrade naar one up, is nu in promo maar 90 euro (gedurende 12 maanden, daarna 110, maar dat is misschien wat veel)

 

En dan moet ik die, weeral niet werkende, telemeter niet in het oog houden

Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 508
JACKPOT! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Prijs upgrade TV-box


@gvg1  schreef:

Ik heb begin deze eeuw gewoon het goedkoopste genomen dat er was en langzaam meegelift met de prijsstijgingen, maar ook met de download volume stijgingen (begonnen aan 40G, nu 150G) zodat ik nu zit aan basic internet en Telenet tv voor samen 59.9999 euro dacht ik.

Misschien dat ik ugrade naar one up, is nu in promo maar 90 euro (gedurende 12 maanden, daarna 110, maar dat is misschien wat veel)

 

En dan moet ik die, weeral niet werkende, telemeter niet in het oog houden


Waarom niet One (ook 3 TB FUP)? Besparing 20 euro! Waar heb je nu je mobiel abonnement? Eén SIM inbegrepen in One (300 GB FUP).

Vaste telefoon gratis. 1 data SIM-kaart gratis. Dan zal de upgrade naar de TV-box waarschijnlijk ook gratis zijn.

Je kan ook 1 jaar One Up nemen en dan naar One gaan.

StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Prijs upgrade TV-box

@Santa 

There is no such thing as a free meal.

Die vaste telefoon, die data-sim, ... die zijn niet gratis, die zijn inbegrepen in het abonnement.

Lijkt misschien hetzelfde voor u, maar dat is het niet.

Het zijn eigenlijk opties die je verplicht erbij neemt. Daar haalt Telenet zijn winst uit. Wellicht zijn er veel klanten die deze opties niet hoeven. Moest het effectief een keuze zijn zouden al deze klanten minder moeten betalen en dat zou Telenet in de portemonnee voelen ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 508
JACKPOT! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Prijs upgrade TV-box

🙄Hohoho Merry Xmas! 🙄

0 Likes
Roachken
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Prijs upgrade TV-box

Ik heb deze mail ook gehad, en had graag deze zelf geïnstalleerd, maar telkens ik op de link klik krijg ik de melding dat ik ofwel meerdere decoders wil omruilen of mijn modem niet compatibel meer is (ik heb de laatste nieuwe met docsis3.1) dat er een technieker gratis langs zal komen of ik moet hem zelf gaan omruilen in een Telenet punt. Voorbij het stappenplan op de website kan zelfs de helpdesk van Telenet niet... Bij andere die ik de link stuurde krijgen direct de optie voor verzending... Ze hebben alles uitgetest en er zou geen probleem zijn met mijn huidige installatie... en weten dus zelf niet waarom ik daar omgeleid wordt. Bedankt alvast!

0 Likes
DD2
Freshman Weetjesweter
Berichten: 18
A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Prijs upgrade TV-box

Ik heb de mail ook ontvangen, waarschijnlijk omdat ik een oneplus heb en al jaren klant ben , heb sinds 2 weken een omruil gedaan maar sommige zaken vond ik beter in de digirecorder,  op de tv box verschijnt niet het kanaal waarop je bent afgestemd, als je een opname gezien hebt heb je niet meer de toets  om te stoppen en daarna direct te wissen, nu moet je even op de pauzeknop drukken en daarna naar de homeknop om daar dan de geziene opname te wissen, deze handelingen lijken mij te omslachtig.                                                                                                                           

Op de 2 weken tijd heb ik 2x een storing gehad tijdens het kijken naar een opname, het kijken stop ineens en komt een foutmelding met een code met tekst probeer het later opnieuw, ik heb dan direct opnieuw geprobeerd en dan gaat het weer gewoon verder, niks meer aan de hand, zijn dit nog kinderziektes ?

Bij de digirecorder kon je ook zien als je tv keek wanneer er een opname bezig was door het rode lichtje, dat mis nu ook een beetje.

Het zal waarschijnlijk ook wel te maken hebben met gewoontes, we zullen wel zien , misschien komen er upgrades en dat is dat snel vergeten.

opstarten doet hij supersnel

0 Likes
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Prijs upgrade TV-box

@DD2 

Ik heb deze week ook hetzelfde gehad via de telenet tv app op mijn apple tv. Ik denk dat ze op de achtergrond aan de services aan het werken zijn om al hun apps samen te voegen.

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Prijs upgrade TV-box

@DD2 

Als je een opname gezien hebt kan je toch met de back toets terug gaan naar de opname en hem dan wissen, je hoeft die Home knop niet te gebruiken.

De box is ook compacter en heeft een andere werkwijze dan de digicorder, er zit geen schermpje meer in van voor om iets te vertonen, het moet hem ergens zitten dat deze compacter is he, 

je hebt dan nog niet de stream box gezien dat normaal de komende jaren hier ook zal komen, daar staat ook geen schermpje op met aanduiding nr of naam zender.

alles heeft zo zijn voor en nadelen he 😉


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 508
JACKPOT! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Prijs upgrade TV-box


@DD2  schreef:

 als je een opname gezien hebt heb je niet meer de toets  om te stoppen en daarna direct te wissen, nu moet je even op de pauzeknop drukken en daarna naar de homeknop om daar dan de geziene opname te wissen, deze handelingen lijken mij te omslachtig.                                                                                                                  


 

Als je de opname hebt bekeken duw je 2 x OK (terwijl je nog aan het kijken bent naar die opname) en hier kan je de opname ook wissen.

0 Likes
DD2
Freshman Weetjesweter
Berichten: 18
A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Prijs upgrade TV-box

Dit gaan we proberen, bedankt voor de tip 👍

0 Likes