Beantwoorden
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Reclame aan het begin van programma

Sinds enige tijd merk ik dat er meer dan 1 minuut reclame is voor het begin van een opgenomen programma.
Het meest was bijna 3 minuten. Meestal is dit net over de 2 minuten. Dit niet enkel bij recente opnames, maar ook bij die van in de zomer.
Volgens mij is er nergens melding gemaakt dat ze dit zouden verhogen.
Op de site staat nog steeds 1 minuut niet doorspoelbare reclame.
Het is niet de reclame tussen 2 programma's omdat de opname  te vroeg is begonnen of het vorige programma is uitgelopen qua tijd

0 Likes
15 reacties
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 508
JACKPOT! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Reclame aan het begin van programma


@Bolletje

Als het beginreclameblok langer is dan 1 minuut dan kan je na 1 minuut de rest van dat blok doorspoelen! Heb je dat al geprobeerd?

Dus het blijft 1 minuut niet doorspoelbare reclame....

0 Likes
Ex-Netweter
 

Reclame aan het begin van programma

Je kan de reclame niet doorspoelen, ook niet na 1 minuut. Dat heb ik al getest. Je moet nu 2,5 a 3 minuten reclame bekijken en dan kan je pas je opname zien.

Ik vind dit niet correct, maar als klant kan je niets doen ...

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Reclame aan het begin van programma


@Bolletje  schreef:

Volgens mij is er nergens melding gemaakt dat ze dit zouden verhogen.
Op de site staat nog steeds 1 minuut niet doorspoelbare reclame.


Ofwel is dit een "ongelukkige fout".

Ofwel experimenteren VTM en Telenet om de hoeveelheid ondoorspoelbare reclame in de toekomst te verhogen.

Als dit voorkomt op meerdere zenders zou ik me toch zorgen beginnen maken...

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Reclame aan het begin van programma

Ik vind het persoonlijk heel irritant die reclameblokken. Ik vraag mij af of die zenders daar nog niet zelf over nagedacht hebben dat ze zichzelf in de voet schieten. Daar is toch geen mens meer die daarnaar kijkt. Zelfs het product waarvoor reclame gemaakt wordt, dat heeft toch geen enkel nut als dat ergens tussen 10 tot 15 minuten andere reclame zit. Ze zouden het totaal aan reklamespots moeten verdelen in telkens blokken van max. 1 min. Leuker voor de kijker, beter voor de adverteerder.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 508
JACKPOT! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Reclame aan het begin van programma


@Ex-Netweter  schreef:

Je kan de reclame niet doorspoelen, ook niet na 1 minuut. Dat heb ik al getest. Je moet nu 2,5 a 3 minuten reclame bekijken en dan kan je pas je opname zien.

Ik vind dit niet correct, maar als klant kan je niets doen ...


 

Ik neem dagelijks op van VTM en Play en op een enkele uitzondering na kan ik steeds na 1 minuut de reclame doorspoelen....

Ik vind de complottheorieën hier echt geweldig maar ja dat is een ziekte van deze tijd zeker....

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Reclame aan het begin van programma

@Santa 

Hier ook maar 1min. En neem ook alles op van vtm en vt4 

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Reclame aan het begin van programma

@Bolletje  
wat je best eens doet is de box laten heropstarten, bij V1 de knop vanachter de stroom uitschakelen en bij de V2 de stekker eens uittrekken, zo leeg je de cache van het toestel eens en laad die de laatste gekende software versie in.

dit helpt meestal wel, lukt het niet meld je dit best eens aan Telenet zelf.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Reclame aan het begin van programma

Ik kan NIET doorspoelen na 1 minuut bij een opname. Niet bij VTM, niet bij Play 4 enz.... Voor de rest heb ik daar verder niets over te zeggen!!!!

0 Likes
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 508
JACKPOT! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Reclame aan het begin van programma


@Ex-Netweter  schreef:

Ik kan NIET doorspoelen na 1 minuut bij een opname. Niet bij VTM, niet bij Play 4 enz.... Voor de rest heb ik daar verder niets over te zeggen!!!!


Oeioei, sorry dat dat bij ons niet het geval is! Welke TV-box heb je? Ik heb de V1 (toen bestond er nog geen V2).

luc55
Experienced Allesweter
Berichten: 2594
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Reclame aan het begin van programma

Er is meer reclame maar na 1 min spoel je het gemakkelijk door bij digicorder

trek de stekker 5 min uit de stroom om te zien wat het doet

0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Reclame aan het begin van programma

Heb zelf eens getest bij een opname van The Voice van vrijdag, en kon al doorspoelen na +- 30 seconden.
Zou dit te maken kunnen hebben met de privacy instellingen (in te stellen via oa Mijn Telenet). Hier staan die op "persoonlijk".

Screenshot 2022-12-03 at 23.28.50.png


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Reclame aan het begin van programma

@Santa 

Wat hij zegt komt raar of zelden voor, zelf nog maar 2x voor gehad. En soms zelfs geen minuut reclame ook.

Of wat ook "kan" gebeuren, is als je een opname opzet die nog bezig is, en je dan met alle reclame door te spoelen hebt ingehaald met de live uitzending, en je dan wil doorspoelen maar lukt niet omdat je vergeten bent dat je opname nog bezig was. Al paar keer voor gehad lol

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Reclame aan het begin van programma


@Ex-Netweter  schreef:

Ik kan NIET doorspoelen na 1 minuut bij een opname. Niet bij VTM, niet bij Play 4 enz.... Voor de rest heb ik daar verder niets over te zeggen!!!!


Hoe starten jullie de opname? Gaan jullie via het menu naar opnames en starten jullie de opname daar? Of gaan jullie via de tv-gids naar het programma en starten jullie deze zo? Indien het de 2e optie is zou het misschien kunnen dat er achterliggend niet de opname wordt gestart maar Terugkijk-TV, waar je volgens mij niets kan doorspoelen van de reclames.

Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 508
JACKPOT! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Reclame aan het begin van programma


@Hofkens  schreef:

@Ex-Netweter  schreef:

Ik kan NIET doorspoelen na 1 minuut bij een opname. Niet bij VTM, niet bij Play 4 enz.... Voor de rest heb ik daar verder niets over te zeggen!!!!


Hoe starten jullie de opname? Gaan jullie via het menu naar opnames en starten jullie de opname daar? Of gaan jullie via de tv-gids naar het programma en starten jullie deze zo? Indien het de 2e optie is zou het misschien kunnen dat er achterliggend niet de opname wordt gestart maar Terugkijk-TV, waar je volgens mij niets kan doorspoelen van de reclames.


Dit klopt helemaal wat @Hofkens zegt!