24777
netweters
|
152633
antwoorden
|
20725
vragen
|
Ik heb hierover contact opgenomen met BBC en zoals in bijlage te lezen zit het probleem bij Telenet.
| ma 19 jun 11:55 |
Beantwoorden
| ||
|
Beste ... ,
Bedankt voor je bericht aan BBC Studios.
Wat vervelend om te horen dat je problemen ervaart met de ondertiteling op onze zenders. We hebben het onderzocht en alle ondertitelingen worden correct uitgezonden vanuit ons. Dit suggereert dat het probleem bij je kabelleverancier ligt.
Met vriendelijke groet,
BBC Studios
Dit e-mailadres accepteert geen inkomende berichten. Indien u ons opnieuw wenst te bereiken, gelieve onze website te bezoeken.
Jouw bericht: Waarom vallen de nederlandstalige ondertitels zo vaak weg bij zowat alle series op BBC First ?
Onderwerp: Klacht
Land: BE
Tv-serviceprovider: Telenet
Apparaat: TV-box
Zender: BBC First
Tonen:
Datum en tijd van incident: dagelijks bij bijna alle series
Algemene voorwaarden: true
Ik zou graag een antwoord willen ontvangen: true
This email, including attachments, is private and confidential and may contain personal views which are not the views of the Company unless specifically stated. If you have received this email in error, please notify the sender and delete it from your system. Any commercial terms contained in this e-mail or any attachments are for discussion purposes only, and do not constitute a legal agreement. No binding agreement will exist unless and until written execution of a long form contract signed by all parties to the agreement. Please note that the Company monitors e-mails sent or received. Further communication will signify your consent to this.
| BeantwoordenAllen beantwoordenDoorsturen |
Dat is omdat het dvb ondertitels zijn en niet is ingebrand op de zender zelf, dus ze worden apart er bij gestuurd, denk dat er soms eens een aanpassing is of de ondertiteling soms eens wegvalt omdat er geen ondertitels zijn.
zou leuk zijn moest Telenet ze kunnen inbranden of samen in de zender zou kunnen aanbieden en niet apart, in Nederland worden ze wel meegestuurd met de zender en niet apart zoals bij Telenet.
het aanbod is wel verschillend van België en Nederland.
Hallo, @moppersmurf We hebben hiervan geen andere meldingen binnengekregen. Heb je dit op andere zenders ook?
Heel vaak, soms minuten aan een stuk. Soms verschijnen ze ook slechts een seconde, zodat je de kans niet hebt om ze te lezen.
Ik heb er in oudere, afgesloten, posts toch ook meldingen van gevonden op deze site. Ook op BBC Entertainment, maar minder.
Hier ten huize zelfde probleem vaak minutenlang met BBC First en BBC Entertainment, bij ons met nieuwe tv box
Idem hier, soms minuten weg, soms geen synchronisatie, soms fractie van een seconde zichtbaar. Soms helpt aan/uitzetten ondertiteling of terugspoelen vanaf het moment het terug in sync is, vaak gaat het echter de meeste tijd goed.
Op zich geen onoverkomelijk probleem omdat de audio meestal in het Engels goed te volgen is daarom dat ik denk dat vele dit niet melden en ook, het is mij alleen maar opgevallen bij deze zender.